doe ik niet joh wees gerustquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
Zou stijn dan al die rare dingen willen uitproberen die we wel eens posten? Zoals met een cactus..quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
quote:
Gadverdamme vuile vieze homo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om een column te schrijven.
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.
Smoofie is in topvorm vandaag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
Het is verklaard zonder -e-.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
que?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Pleonasmequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
LR is een van de weinige users waarmee je kan lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is verklaard zonder -e-.
En volgens mij is doeleinde in deze ook niet correct, maar omdat ik niet zeker ben van mijn zaak zal ik je daarover niet uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |