Beginnen met linked in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met zo'n facebook/twitter/hyves-account zouden ze moeten doodschieten.
Elke FIFA tot nu toe heb ik na een paar maanden nooit meer aangeraakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liefhebber zijn van een voetbalspelletje
Doodzonde van je geld danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke FIFA tot nu toe heb ik na een paar maanden nooit meer aangeraakt.
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liefhebber zijn van een voetbalspelletje
Jouw posts.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...
Waarom?quote:
Uh.. ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Op een gemiddeld avondje/nachtje uit geef ik meer uit en daar heb ik netto veel minder uren plezier van, vind je dat dan ook zonde van je geld?
Meer dan 60 euro op een avondje? Ik was hier de zuipschuit toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Op een gemiddeld avondje/nachtje uit geef ik meer uit en daar heb ik netto veel minder uren plezier van, vind je dat dan ook zonde van je geld?
Was wel een beetje een voorzetje om mijn eigen ego te boosten, maar nu het compliment eenmaal binnen is bloos ik toch wel een beetjequote:
Typisch heeft 6 vriendinnen, player.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Meer dan 60 euro op een avondje? Ik was hier de zuipschuit toch?
Hij moet zijn meisjes betalen he.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt wel mee, speel het dan ook heel veel in die maanden.quote:
Uitbreiding van Skyrim welgeteld anderhalf uur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt wel mee, speel het dan ook heel veel in die maanden.
Heb hier nog wel MW3 liggen die ik maar 8 uur heb gespeeld, dat is wel zonde van mijn geld.
Skyrimquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Uitbreiding van Skyrim welgeteld anderhalf uur.
Skyrim zelf 150 ofzo![]()
Dit was echt 1 van de beste spellen ooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
James Bond: Goldeneye op de n64 > 900 uur.
Ja GGMM loopt overal maar op te zeiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast tuurlijk ben ik een nerd, ik zit op een TU
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit isquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke. Wat vind jij dan wel een goede besteding van je geld?
Beetje punten, alcohol, nog ff naar de keileweg. Typisch geeft altijd 100% op avondje uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shitquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
Echt een bazenspel idd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was echt 1 van de beste spellen ooit
Call of Duty United Offensive heb ik over 800 wel denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
Is toch minder, waarom meld je het dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty United Offensive heb ik over 800 wel denk ik.
Ah ja, jij speelt alleen maar Mario toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit is
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja, jij speelt alleen maar Mario toch?
Ben wel beetje verwend, Morrowind doet echt pijn aan m'n ogen man. Is ook met mods niet écht mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skyrim
Al is Morrowind tienmiljoenmiljard keer beter
Moest het meer zijn dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch minder, waarom meld je het dan?
Ehh jaquote:
Die is op vakantiequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me zorgen om kapiteintje.
[ afbeelding ]
Jij bent geen gamer, of wel? Anders zou je weten dat dat maar bar weinig games zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit is
Gata me om de sfeer, het gevoel, het verhaal. Da's beter dan puur naar graphics kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben wel beetje verwend, Morrowind doet echt pijn aan m'n ogen man. Is ook met mods niet écht mooi
Netjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wist ik niet, WoW heb ik wel meer dan 900.
3 zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |