Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het beste goede tetten hoor.. zeker voor zo'n formaat. Vaak zijn ze niet zo stevig
Het is hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
smokkel is anders dan dealen ongestelde metroman
Paste niet op de foto whahahaquote:
Die hangen op haar knieen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?
Kreeg ik zomaar van iemandquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar had je die foto in godsnaam vandaan eigenlijk?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen, ik wilde het niet zien en jij stuurde random die link en klikte erop.
Jij snapt het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dealer dealt smokkelwaar en het smokkelwaar wordt gesmokkeld?
Ik heb die link net al voor Stijn gepost....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar had je die foto in godsnaam vandaan eigenlijk?
Nee, die kreeg hem van mijquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die link net al voor Stijn gepost....
http://www.overvarkens.nl
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, je zal wel gelijkhebben.
Is wel duidelijk wie hier de bitch is...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, je zal wel gelijkhebben.
Gast ze had niks aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke hoerquote:
Die fotos zonder shirt ben ik kwijt, stuur ze eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ze had niks aan![]()
Ik ben geen fan van grote tetten maar zij had best mooie.
Drugs zijn mijn expertise gewoon nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wie hier de bitch is...
Ja ergens in mijn 6000 DM'squote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die fotos zonder shirt ben ik kwijt, stuur ze eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |