SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag G&P hoop ik.
"GROTE"quote:
Zal waarschijnlijk of vandaag of morgen zijn want chuunibyou airde ook een dag eerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Oh gutquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag G&P hoop ik.
Magnifiek! Waar heb je die gevonden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag G&P hoop ik.
.... /pol/quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Magnifiek! Waar heb je die gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is vast wel meer te vinden als men zoek op kawaii Romney of Obama![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
.... /pol//pol/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Er is vast wel meer te vinden als men zoek op kawaii Romney of Obamaik mag hopen dat je wel de catalog gebruikt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
.... /pol/The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Er is vast wel meer te vinden als men zoek op kawaii Romney of Obama![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag G&P hoop ik.
[..]
.... /pol/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Er is vast wel meer te vinden als men zoek op kawaii Romney of Obama
Ja, xenofobie en antisemitisme vieren daar echt hoogtij.
Af en toe kom je nog wel een leuke discussie tegen of wat plaatjes tegen.
Die wazig kunnen zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja echt he?!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:30 schreef gniffie het volgende:
Bakuman begint weer lekker cheesy, sodeju
Ik vind het er best leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
.... /pol/Ik hoopte eigenlijk op een deviant art-account of een livejournal groep van fujoshi die de verkiezbaren belachelijk maken, niet omdat ze een politieke mening hebben, maar omdat ze de verkiezingen gewoon niet anders kunnen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Er is vast wel meer te vinden als men zoek op kawaii Romney of Obama
En meen me te herinneren da /pol/ nog best oké was, maar ik heb het nu over een tijd waarin /new/ nog bestond. 4chan is vervallen.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef mschol het volgende:
betere oplossing: kom gewoon niet op een bagger site als 4chan
Maar vandaag is alles een herpost van een herpost van een... en zo voort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:45 schreef Arashimashou het volgende:
Neem 4chan altijd zoals het op die dag is. Niet hoe het vroeger was of hoe het zou kunnen zijn in de toekomst.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef mschol het volgende:
Jamaar, hoe kom ik anders aan **** en ***, mijn dagelijkse portie haat en leuke flash filmpkes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef mschol het volgende:
quote:
Misschien wel, zien we in de herfstvakantie welquote:
Nope.quote:
Het ging allemaal wel iets te makkelijk ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:25 schreef .Cake. het volgende:
Als je de definitie van de term Deus Ex Machina wil zien dan moet je SOA 14 kijken.
Oh neger wat heb je gedaaaaaaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
hmm er vliegt continu een politiehelikopter rondjes hier
Lees zojuist op de 112 site van mijn omgeving dat er iemand uit mijn straat vermist is onderweg naar schoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het ging allemaal wel iets te makkelijk ja.
[..]
Oh neger wat heb je gedaaaaaaan.
OO SHIIIT!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot zijn geheime doos wordt straks geleverd en de politie wil het onderscheppen!
Hm, moet dan al een tijdje vermist zijn dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lees zojuist op de 112 site van mijn omgeving dat er iemand uit mijn straat vermist is onderweg naar school
[..]
OO SHIIIT!
Hmmm.... oke eet ze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tijd voor een tosti met ham, kaas, sambal, curry en nog meer kaas. Oh, en de eerste episode van Magi
beetje jammer van die sambal en curryquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tijd voor een tosti met ham, kaas, sambal, curry en nog meer kaas. Oh, en de eerste episode van Magi
Hm, het zou best moeten kunnen. Maar ik heb er geen ervaring meequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer van die sambal en curry
Ik denk dat dat de enige plek is waar het goed klonk...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
I like my tosti the way I like my women; spicy.
Dat klonk echt veeeeeeel beter in mijn hoofd
Ik ga m vanmiddag kijken. Heb verder nog CODO;BUREEKA, Shinsekai Yori #2 en Little busters klaarstaan. Maar moet eerst mijn oren laten uitspuiten bij de dokter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ben een beetje ziekjes. Dat kan bij mij altijd al een hoop onzin die ik uitkraam verklaren!
Iemand Magi al gezien? Ik vond het echt geniaal
Pfft, ik vind het wel lastig je iets aan te raden.. Kun je misschien wat specifieker zijn qua genre?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
Ik heb een jaar of 8 terug als een malle anime gekeken, maar toen kreeg ik wat minder tijd door werk/school/sociale verplichting whatnot waardoor ik nu eigenlijk alleen nog eens in de zoveel tijd een naruto marathon erin gooi. Ik wil de draad echter weer oppakken, ik mis het een beetjeKunnen jullie een paar aanraders doen?
Anime die ik me nog kan heugen die ik heel tof vond waren:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
en natuurlijk naruto, bleach en fullmetal alchemist.
Het liefst iets zonder fillers en met een bepaalde duur (bijvoorbeeld bij Wolfs Rain en Beck vond ik het heel tof dat ze gewoon een verhaal vertellen in 30 episodes en dat het klaar is). Zijn er inmiddels nieuwe toffe dingen in dit straatje die ik kan gaan kijken?
Steins;Gatequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
Ik heb een jaar of 8 terug als een malle anime gekeken, maar toen kreeg ik wat minder tijd door werk/school/sociale verplichting whatnot waardoor ik nu eigenlijk alleen nog eens in de zoveel tijd een naruto marathon erin gooi. Ik wil de draad echter weer oppakken, ik mis het een beetjeKunnen jullie een paar aanraders doen?
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Het liefst iets zonder fillers en met een bepaalde duur (bijvoorbeeld bij Wolfs Rain en Beck vond ik het heel tof dat ze gewoon een verhaal vertellen in 30 episodes en dat het klaar is). Zijn er inmiddels nieuwe toffe dingen in dit straatje die ik kan gaan kijken?
Hey, welkom en leuk dat je het weer gaat proberen! Ik zie dat je al een paar degelijke series hebt gekeken, goed man!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Als je Beck kon waarderen om de muziek, zul je Sakamichi no Apollon ook kunnen waarderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Goed idee, tot zo iedereen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ben een beetje ziekjes. Dat kan bij mij altijd al een hoop onzin die ik uitkraam verklaren!
Iemand Magi al gezien? Ik vond het echt geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje wasquote:
Ah jij ook al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje was
EDIT: in deze serie dan.
Tosti klinkt goed, ik doe meequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje was
EDIT: in deze serie dan.
EDIT2: eerst ff tosti bouwen met mayo en chilisaus. Daarna verder kijken.
Thanks voor jullie reactiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hey, welkom en leuk dat je het weer gaat proberen! Ik zie dat je al een paar degelijke series hebt gekeken, goed man!
Hmmm, een paar recentere series waarvan ik denk dat jij ze wel kan waarderen, afgaande op je lijstje zijn Fate/Zero, Eden of the East, Steins;Gate, Rainbow en Black Lagoon.
Daarnaast kan ik je Tokyo Magnitude 8.0, Mirai Nikki, Akagi en Kaiji aanraden, maar ik weet niet zeker of dit wel in de richting is die je zoekt. Kijk maar.
Het is wel zo dat hoe beter je je smaak opgeeft, hoe beter wij je kunnen helpen
Sweet!quote:
Zoiets vermoedde ik al. Heb bewust de series met komedie er in vermeden en de iets serieuzere series gesuggereerd. Er zijn nog veel meer series, maar dit zijn wel een paar goede startpunten. Plus ik heb zelf ook lang niet alles gezien, dus kan alleen aanraden wat ik al kenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef rew- het volgende:
[..]
Thanks voor jullie reacties
Qua smaak.. Verschilt enorm zoals bij iedereen denk ik. Ik ben in ieder geval niet een groot fan van de japanse "humor", heb bijvoorbeeld ook wel Midori No Hibi, Chobits en Love Hina en weet ik wat geprobeerd maar dat gaat wat aan mij voorbij.
Vooral de serieuze ondertoon (die naar mijn mening wel sterk in Beck & Wolfs Rain zit) spreekt mij wel erg aan. Dat gecombineerd met wat actie of een toffe verhaallijn hou ik wel van. Ik denk als ik naar de categorieën in de OP kijk zit mijn animevoorkeur tussen "Jonge Jongens" en "Volwassen Man" in
JoJo over JoJo:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik blijf JoJo spammen totdat sommigen van jullie de manga gelezen hebben of de anime gaan kijken.
Das niet leuk, want het is een goede seriequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Das niet leuk, want het is een goede serie
Thanks! Ik ga er wat bekijken, ik laat het wel weten binnenkort!quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Heb bewust de series met komedie er in vermeden en de iets serieuzere series gesuggereerd. Er zijn nog veel meer series, maar dit zijn wel een paar goede startpunten. Plus ik heb zelf ook lang niet alles gezien, dus kan alleen aanraden wat ik al ken![]()
Succes, laat maar weten wat je er van vindt als je het kijkt! Vers bloed is altijd welkom hier.
Actie en een beetje verhaal erin dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Begin met Steins;Gatequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef rew- het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga er wat bekijken, ik laat het wel weten binnenkort!
Edit: Kun je je suggesties narrowen naar 1 of 2 topsuggesties? Ik ga nml maar 1 serie per keer kijken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die serie die idereen me aanraadde en mij al in slaap liet vallen bij ep 3.
Verder kijken gij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die serie die idereen me aanraadde en mij al in slaap liet vallen tijdens ep 3.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die serie die idereen me aanraadde en mij al in slaap liet vallen tijdens ep 3.
Normaal raad ik af vrouwenadvies op te volgen, maar in dit geval: Doe dit!quote:
Staat op mn 'to watch' list hoor, heb alleen niet echt de tijd om het te kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Normaal raad ik af vrouwenadvies op te volgen, maar in dit geval: Doe dit!
Ik zou zeggen Fate/Zero. Steins;Gate is ook een goede maar misschien wat beter als je weer wat meer series gezien hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:58 schreef rew- het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga er wat bekijken, ik laat het wel weten binnenkort!
Edit: Kun je je suggesties narrowen naar 1 of 2 topsuggesties? Ik ga nml maar 1 serie per keer kijken.
Ben nu Steins aan het binnen hengelen. Weet niet wanneer je gekwalificeerd "meer" hebt gezien, maar ik denk dat ik wel een stuk of 30 series heb gekeken. Noemde vooral degene op die me het meest bij zijn gebleven. Mocht ik het niets vinden begin ik met Fate/Zero, zal hem ook vast binnen halenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Fate/Zero. Steins;Gate is ook een goede maar misschien wat beter als je weer wat meer series gezien hebt.
Ah, ja dan kan het wel. Ik bedoelde het meer omdat er een aantal elementen in voorkomen die je niet echt zal begrijpen tenzij je wat meer gewend bent met japan en anime en de popcultuur enzo. Moé dingen vooral.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef rew- het volgende:
[..]
Ben nu Steins aan het binnen hengelen. Weet niet wanneer je gekwalificeerd "meer" hebt gezien, maar ik denk dat ik wel een stuk of 30 series heb gekeken. Noemde vooral degene op die me het meest bij zijn gebleven. Mocht ik het niets vinden begin ik met Fate/Zero, zal hem ook vast binnen halen
Thanks!
Ik ben onderhand wel bekend met de japanese anime en popcultuur, toch kan ik mij er niet toe zetten om steins af te kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah, ja dan kan het wel. Ik bedoelde het meer omdat er een aantal elementen in voorkomen die je niet echt zal begrijpen tenzij je wat meer gewend bent met japan en anime en de popcultuur enzo. Moé dingen vooral.
MOE MOEquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben onderhand wel bekend met de japanese anime en popcultuur, toch kan ik mij er niet toe zetten om steins af te kijken.
Als het mn ding niet is kan ik het wel tot het eind bekijken, maar dan blijft het mn ding niet.quote:
Er is een gast die soms ecchi opmerkingen maakt, maar meer ook niet. Het is meer Seinen en tijdreizen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef rew- het volgende:
Toen ik nog wat meer tijd had hiervoor ben ik ook uit liefde voor de japanse cultuur en anime naar Japan gegaan voor 3 weken. Veel te kort, maar gelukkig wel lang genoeg om moé te kennen. Hoop nu wel dat Steins geen ecchi iets wordt, dat schaar ik namelijk weer een beetje onder de japanse humor wat mij niet zo ligtMaar ik ga het zien!
Zonde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben onderhand wel bekend met de japanese anime en popcultuur, toch kan ik mij er niet toe zetten om steins af te kijken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Normaal raad ik af vrouwenadvies op te volgen, maar in dit geval: Doe dit!
Valt toch wel mee? Ik heb er ook gewoon een.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
Zo'n nicovideo account aanmaken is best een gedoe als je geen Japans kunt.
YEAH HET IS GELUKT OMG OMG
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Valt toch wel mee? Ik heb er ook gewoon een.
Nee dat is het zeker niet hoor, no worries. Ik denk dat je hem wel kan waarderen. Hij begint wat langzaam maar ik geloof dat na aflevering 8 de serie echt goed begint te lopen. Al een tijdje geleden dat ik m gezien heb.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef rew- het volgende:
Toen ik nog wat meer tijd had hiervoor ben ik ook uit liefde voor de japanse cultuur en anime naar Japan gegaan voor 3 weken. Veel te kort, maar gelukkig wel lang genoeg om moé te kennen. Hoop nu wel dat Steins geen ecchi iets wordt, dat schaar ik namelijk weer een beetje onder de japanse humor wat mij niet zo ligtMaar ik ga het zien!
Na 13 is de Homu Homu omslag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet hoor, no worries. Ik denk dat je hem wel kan waarderen. Hij begint wat langzaam maar ik geloof dat na aflevering 8 de serie echt goed begint te lopen. Al een tijdje geleden dat ik m gezien heb.
Jaa, na 13 wordt ie echt goed, maar er staat mij iets van bij dat vanaf 8 de boel ook beter wordt...quote:
Als je stopt met klappen voor deze anime word je geofferd. Gr grquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef robin007bond het volgende:
Shinsekai Yori is veelbelovend. Ik vond de animatie ook erg mooi. Loopt heel vlotjes in tegenstelling tot veel anime. Wel weer veel CGI, maar het was ook weer niet hinderlijk.
Leek wel of de framerate wat hoger was gegooid. Zag er zo soepel en vloeiend uit vergeleken met veel andere anime.
Ikkequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niemand die de eerste Ep van JoJo gezien heeft dit weekend?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor een gloednieuwe onii chan anime
Sukitte Ii na yo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HIER OP MIJN SCHERM
KWALITEITS TREIN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou vooruit....quote:
Hoe heet dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HIER OP MIJN SCHERM
KWALITEITS TREIN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sukitte Ii na yo?
Welke is dit?
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo nequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou vooruit....
[..]
Hoe heet dit.
Wacht, is die al uit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne
http://myanimelist.net/an(...)reba_Kankeinai_yo_ne
Ja Hadena heeft al subs, ik ga die jij noemt eventjes checkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht, is die al uit?
Download dan trouwens ook ff Sukitte ii Na Yo! Die is echt leuk
>Hadenaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja Hadena heeft al subs, ik ga die jij noemt eventjes checken
Hoe zijn doki subs kwaliteit is wel beter dan die van hadena kwa beeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Hadena
NOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPE
DORAMATISUUquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo ik ga met de Doki release wat een kut kwaliteit heeft hadena overigens ze hebben geneens chapters
Ah, episode 1 nog zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
Begonnen met sword art online. Best niet duf voor een anime of een vr mmorpg
Disregard that.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
Sla iig de loli episode over. Hij slaat helemaal nergens op.
Sst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
Tis de afsluiting van de eerste arc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Is de laatst geairde episode echt zo goed?
Neger ga het gewoon kijken oordeel zelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Die koepel is te grootquote:
Waar blijven de subsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die koepel is te groot
EN FUCK, SCHIET DAT DING KAPOT HUP MET DIE PANZERFAUST
Heb je een link naar de raw?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waar blijven de subs![]()
nou ik ga met mijn aller eerste manga beginnen denk ik
[ afbeelding ]
Best episode evar!1!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
check JoJo, animatie is ook hoogstaande kwaliteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef wdn het volgende:
K
Ik denk dat er maar weinig anime zijn met zo'n kwalitatief hoogstaande animatie.
Dat wordt mijn anime van het seizoen denk ik. En dan heb ik pas 4 series gezien
check die ene waarbij dat meisje opeens door die wilde doerak gekust wordt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef wdn het volgende:
K
Ik denk dat er maar weinig anime zijn met zo'n kwalitatief hoogstaande animatie.
Dat wordt mijn anime van het seizoen denk ik. En dan heb ik pas 4 series gezien
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
check die ene waarbij dat meisje opeens door die wilde doerak gekust wordt!
Ik gok dat hij het over JoJo heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?
In andere woorden: bedoel je Tonari no Kaibutsu-kun
Wacht maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
Begonnen met sword art online. Best niet duf voor een anime of een vr mmorpg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Diequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?
In andere woorden: bedoel je Tonari no Kaibutsu-kun
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
Wooow, net echt de meest vage Ergo Proxy aflevering ooit gezien! Weird.
maar chuuni2 is anime relatedquote:
Glop glop watching tha semen flowquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef outcast_within het volgende:
Otaku wet dream, get girls because you rock at mmorpg
Mango.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
weet iemand nog een goede manga lezer voor android zonder reclame
Ja, ik weet zeker dat jij m kan waarderen, zit ook veel filosofische stukken in. En zit nu in een reeks van weirde afleveringen blijkbaarquote:
Es braust unser Panzer im Sturmwind dahin.quote:
Hmm, dan weet ik het inderdaad wel zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat jij m kan waarderen, zit ook veel filosofische stukken in. En zit nu in een reeks van weirde afleveringen blijkbaar
MIJN NEGERquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Es braust unser Panzer im Sturmwind dahin.
maar ik wil eigenlijk op de subs wachten ipv de raw kijken
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het inderdaad wel zeker.
Wel tof dat zulke series bestaan.
Misschien moet ik het mijn vader (filosoof) eens laten zien.
Jij met je neuzenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.
Eens. Ik hou ook van fatsoenlijke neuzen in anime.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.
main stummel... ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
WAAR BLIJVEN DE SUBS !!1!!!!1![]()
[ afbeelding ]
zodra ik hem kijk kan ik zo alle tanks opnoemen zonder na te denkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
main stummel... ik moest hardop lachen.
Goed. Ik heb daar moeite mee. Ik ben niet de freak die ik lijk. Die Italiaanse tank zegt me bijvoorbeeld niet veel. Tenminste, ik denk Italiaans? zucht...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zodra ik hem kijk kan ik zo alle tanks opnoemen zonder na te denken
Uit alles wat ik tot nu toe heb gezien de trailers dus is er een Stug3, Pz4, Pz38(t), M3 Lee, Matilda, Cromwell met een 6 ponder en een franse tank?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed. Ik heb daar moeite mee. Ik ben niet de freak die ik lijk. Die Italiaanse tank zegt me bijvoorbeeld niet veel. Tenminste, ik denk Italiaans? zucht...
Ah, de Pz38(t)! Dat is 'm! Ik met mijn Italiaanse crapquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Uit alles wat ik tot nu toe heb gezien de trailers dus is er een Stug3, Pz4, Pz38(t), M3 Lee, Matilda, Cromwell met een 6 ponder en een franse tank?
klopt zit je de raw te kijken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, de Pz38(t)! Dat is 'm! Ik met mijn Italiaanse crap
Die Stug 3 hebben ze wel geraped zeg... met al die vlaggetjes
Ik weet het nog niet hoor....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja dit wordt de beste anime van het seizoen
Inderdaad. iets met haar familie...? Ach wat ik zeg ook maar wat. Daarvoor wachten we op de subs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
volgens mij heeft de hoofdpersoon last van ptsd
lijkt me eerder door die beschieting van het begin door die matilda's en churchillquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. iets met haar familie...? Ach wat ik zeg ook maar wat. Daarvoor wachten we op de subs.
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. Die meiskes waar ze vrienden mee is geworden zaten daar ook al in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
lijkt me eerder door die beschieting van het begin door die matilda's en churchill
Kom maar op met die gifjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja dit wordt de beste anime van het seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het eindequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
Ze heeft inderdaad een trauma, maar die opening scene, daarin zaten ook de meisjes van nu. Dus het lijkt een beetje vreemd. Subs waar blijven jullie
Ik zeg niks. Ik wacht af. Overigens... laatste scene is een huge wtf. We hadden het laatst toch over hoe ze dit ook met carriers moesten doen? nou....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het einde
die carrier was wel wtfquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik wacht af. Overigens... laatste scene is een huge wtf. We hadden het laatst toch over hoe ze dit ook met carriers moesten doen? nou....
Laat ik jou de almachtige dakgoot handleiding gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft iemand een geweldig gif programma? Die ik heb kan dit niet.
Neenquote:
Ik gebruikte eerst dit voordat ik photoshop ging gebruiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen
De frames heb ik wel, de gif ook. Alleen het resizen wil die niet. En een gif van 41mb is niet echt heel geschikt.
Photobucket nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, zit nu op 8.43mb. Niemand wil 'm uploaden. NOG kleiner moet ik 'm maken
Miho is wel beetje een Yui he
Overigens, de captcha die ik kreeg bij tinypic:
[ afbeelding ]!
Ik gebruikte photobucket tot voor kort, maar 1440p dingen scalen ze al. Naja, toch maar proberen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, zit nu op 8.43mb. Niemand wil 'm uploaden. NOG kleiner moet ik 'm maken
Miho is wel beetje een Yui he
Overigens, de captcha die ik kreeg bij tinypic:
[ afbeelding ]!
Een game?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik krijg die snelheid maar niet goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omfg helpquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik gebruikte photobucket tot voor kort, maar 1440p dingen scalen ze al. Naja, toch maar proberen.
Goed.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omfg help
Een hele stad op zo'n boot?
Anime met game-CGI??quote:
Dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omfg help
Een hele stad op zo'n boot?
Tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze wel aan land, als je de cover zo bekijkt.
[ afbeelding ]
hey, jazeker het gebruikt ook pov effectenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Anime met game-CGI??
*hey*
[..]
Dus?
[..]
Tof
OKquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hey, jazeker het gebruikt ook pov effecten
QFT.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Subbers hebben soms ook smaak.
soms ook niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is flink balen man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godverdomme, moet ik eerst ''een grote boodschap'' doen, net nu ik van huis wil fietsen om een trein eerder te pakken
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Godverdomme, moet ik eerst ''een grote boodschap'' doen, net nu ik van huis wil fietsen om een trein eerder te pakken
kan je ook in een trein doen xDquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kut, zit op stagequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef .Cake. het volgende:
[Commie] Girls und Panzer - 01 [242F0520].mkv
Heb m al binnen maar kan pas over een uurtje ofzo kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kut, zit op stage
downloaden die hap
ik wacht nog op 2 en 3.. dan kan ik in 1x kijken en oordeel vellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:13 schreef .Cake. het volgende:
[Commie] Girls und Panzer - 01 [242F0520].mkv
http://randomc.net/2012/09/15/fall-2012-preview/quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:45 schreef Kyubey het volgende:
Weet iemand wanneer Psycho-Pass + Kaibutsu-kun + Chuunibyou + Shinsekai Yori er komen? MAL-updater loopt een seizoen achter en dan heb ik eindelijk een goed schema
Steins;Gate is awesome. Het begin was voor sommigen wat saai, maar ook daar komt later een bepaalde twist in waardoor het toch wel erg goed wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef rew- het volgende:
chuunibyou heb ik net gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:45 schreef Kyubey het volgende:
Maandag: Magi kijken
Dinsdag: ?
Woensdag: ?
Donderdag: ?
Vrijdag: ?
Zaterdag:
Zondag: SOA + K kijken.
Weet iemand wanneer Psycho-Pass + Kaibutsu-kun + Chuunibyou + Shinsekai Yori er komen? MAL-updater loopt een seizoen achter en dan heb ik eindelijk een goed schema
Inderdaad veel fijner dan vorig seizoen, toen alles op een dag kwam.
Chuunibyou,Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne vond ik ook wel vermakelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zijn behalve K en Tonari de topseries van het nieuwe seizoen?
quote:
Girls und panzer....puhleasequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar de top anime is Girls und panzer of Busou shinki
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
K is echt lastig te vinden, wat een kutnaam voor een anime
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit als ik zoek op de UI van Klipnap:
[ afbeelding ]
Ahhh nee dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Silly japan
[ afbeelding ]
http://randomc.net/
Downloadende. Zijn sowieso meer hier die het kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kijkt iemand hier From the new world?
Niet het hele landquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Silly japan
[ afbeelding ]
wtf momentje...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:07 schreef outcast_within het volgende:
Silly japan
[ afbeelding ]
Jep. It's good.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaibutsu, Chuunibyou en Shinsekai zijn toch allemaal al geaired? Shinsekai en Kaibutsu al 2 episodes. Ik heb gewoon RSS feeds gemaakt bij nyaa.eu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:45 schreef Kyubey het volgende:
Maandag: Magi kijken
Dinsdag: ?
Woensdag: ?
Donderdag: ?
Vrijdag: ?
Zaterdag:
Zondag: SOA + K kijken.
Inderdaad veel fijner dan vorig seizoen, toen alles op een dag kwam.
Ikke. Cake en robin ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dit als ik zoek op de UI van Klipnap:
[ afbeelding ]
Oke... ik ga het lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef .Cake. het volgende:
Girls und Panzer, bitches! Animees. It happened. You can't unsee it.
Hehe, leuke review.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:14 schreef .Cake. het volgende:
Girls und Panzer, bitches! Animees. It happened. You can't unsee it.
okequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe, leuke review.
Ik ga de serie niet kijken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
oke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"PETA, the same group that last November protested Mario for 'wearing fur,' has condemned the Pokémon media franchise and video game series. In light of the recent release of Pokemon Black and White Versions 2, the activist group is protesting that the Pokemon game series 'paints a rosy picture of what amounts to thinly veiled animal abuse.' As many of us know Pokemon is about young children who capture wild animals for the sole purpose of having them battle in non-fatal sparing matches. 'Much like animals in the real world, Pokémon are treated as unfeeling objects and used for such things as human entertainment and as subjects in experiments. The way that Pokémon are stuffed into pokéballs is similar to how circuses chain elephants inside railroad cars and let them out only to perform confusing and often painful tricks that were taught using sharp steel-tipped bullhooks and electric shock prods,' says a statement from the group. Ironically within Pokemon B/W 2 there an organization known as Team Plasma , which deals with taking Pokemon and retuning them to the wild. PETA is so up in arms that they have even created an anti-pokemon parody game in which you play as an escaped Pokemon battling your trainer. I recommend trying it, just for the laughs."
Als parodie was het best leuk, maar het is natuurlijk dikke onzinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef wdn het volgende:
http://idle.slashdot.org/(...)omoting-animal-abuse
[..]
"is about young children who capture wild animals" wroooong, het zijn geen dieren, maar pokemon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef wdn het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk ook nergens op.quote:'Much like animals in the real world, Pokémon are treated as unfeeling objects and used for such things as human entertainment and as subjects in experiments.
Nou, je hebt wel van die kutkinders hoor.... 'aaaah nee ik ga dood. Oh ja je moet eerst die en die doden'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk ook nergens op.
Pokemon doet wel degelijk een beetje denken aan dierengevechten. Maar dat het kinderen dieronvriendelijker zou maken is een vreemde conclusie.
Ik kan me toch nog herrineren dat ik in de 4e klas voor maatschappijleer een krantenartikel had uitgekozen om over te presenteren. In dat krantenartikel stond hoe een stel Amerikaanse kinderen hun hamsters tegen elkaar lieten vechten als Pokémonsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit slaat natuurlijk ook nergens op.
Pokemon doet wel degelijk een beetje denken aan dierengevechten. Maar dat het kinderen dieronvriendelijker zou maken is een vreemde conclusie.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog herrineren dat ik in de 4e klas voor maatschappijleer een krantenartikel had uitgekozen om over te presenteren. In dat krantenartikel stond hoe een stel Amerikaanse kinderen hun hamsters tegen elkaar lieten vechten als PokémonsAls ik het nog terug kan vinden upload ik het ff
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:
Niet genoeg over Pokemon gelezen zeker!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien over een jochie in Amerika wat is overleden omdat ze Naruto nadeden?quote:
5 Jaar terug of zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien over een jochie in Amerika wat is overleden omdat ze Naruto nadeden?Ze wouden die jutsu van Gaara, ''Sand Coffin'' nabootsen. Wederom; only in America.
Hahaha, wat een gezeur weer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:40 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oh god![]()
http://www.sankakucomplex(...)gainst-transsexuals/
Darwin award.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje wel eens gezien over een jochie in Amerika wat is overleden omdat ze Naruto nadeden?Ze wouden die jutsu van Gaara, ''Sand Coffin'' nabootsen. Wederom; only in America.
Ja hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Darwin award.
Wel heel sneu natuurlijk, teveel fantasie en te weinig verstand.
Wacht, er is een filmpje van??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot klikt nooit meer op spoilers van kyubey onder stage
[..]
Ja hier.Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.
Jepquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou demo koi ga shitai, de stem van de narrator komt me bekend voor....Jiraiya?
Jij bent echt prettig gestoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij bent echt prettig gestoord
Hier is dat filmpje btw, stelt niet veel voor.
Als dit echt is dan spoort de wereld echt niet.quote:ok yea its sad, but omfg Naruto was CANCELED because this kid was stupid enough to try and imitate Gaara!!!!!!!!!!!! like you cant blame Naruto because a kid was an idiot!!!!!! its his fault! OMFG its been years i wanna watch it on TV again!!! i have to watch it on the computer!!! i was so excited when i figured out Naruto was on Thursdays at 8pm, but then i realized it was canceled for years!!!!! i know i'm an idiot for thinking its still on after 5 years, but STILL!!!!!!!
Als wat echt is? Dat Naruto daardoor van de buis is gehaald? Daar weet ik niks van tbh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt is dan spoort de wereld echt niet.
Natuurlijk niet. Alhoewel, we krijgen weinig mee van de war zelf want het draait nu meer om de onthulling wie Tobi is, en om nog meer dingen die ik niet kan zeggen ivm spoilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
zijn ze al klaar met die ninja oorlog
Bedankt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe, leuke review.
Ik ga de serie niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
[..]
Ja hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das ist sehr schön!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zometeen maar eens de Madchen und panzers review lezen
Sta eens even stil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 9 posts.
Nu nog maar een paar en dan
HO ho ho
HO
STOP
HO
Ik had het al een keer verteld, maar op mijn stage zat ik een keer op de site van Sleepsub te kijken. Als je op een anime klikt speelt hij gelijk de opening op de achtergrond af. Die opening hoorde je dus keihard door heel het kantoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot klikt nooit meer op spoilers van kyubey onder stage
Dat doet me ook denken aan iets grappig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe durf je geld te verspillenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het al een keer verteld, maar op mijn stage zat ik een keer op de site van Sleepsub te kijken. Als je op een anime klikt speelt hij gelijk de opening op de achtergrond af. Die opening hoorde je dus keihard door heel het kantoor.
Collega vraagt: "Wat zit jij in hemelsnaam te doen?" met een vreemd gezicht. Zei ik: "Oh, dat is zo'n irritante geluidmakende advertentie op nu.nl".![]()
Ook hier trouwens vaak NSFW plaatjes aangeklikt. Gelukkig niet betrapt.
[..]
Dat doet me ook denken aan iets grappig.
Wat voor grappigs!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het al een keer verteld, maar op mijn stage zat ik een keer op de site van Sleepsub te kijken. Als je op een anime klikt speelt hij gelijk de opening op de achtergrond af. Die opening hoorde je dus keihard door heel het kantoor.
Collega vraagt: "Wat zit jij in hemelsnaam te doen?" met een vreemd gezicht. Zei ik: "Oh, dat is zo'n irritante geluidmakende advertentie op nu.nl".![]()
Ook hier trouwens vaak NSFW plaatjes aangeklikt. Gelukkig niet betrapt.
[..]
Dat doet me ook denken aan iets grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |