Sukitte Ii na yo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HIER OP MIJN SCHERM
KWALITEITS TREIN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou vooruit....quote:
Hoe heet dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HIER OP MIJN SCHERM
KWALITEITS TREIN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sukitte Ii na yo?
Welke is dit?
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo nequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou vooruit....
[..]
Hoe heet dit.
Wacht, is die al uit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne
http://myanimelist.net/an(...)reba_Kankeinai_yo_ne
Ja Hadena heeft al subs, ik ga die jij noemt eventjes checkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht, is die al uit?
Download dan trouwens ook ff Sukitte ii Na Yo! Die is echt leuk
>Hadenaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja Hadena heeft al subs, ik ga die jij noemt eventjes checken
Hoe zijn doki subs kwaliteit is wel beter dan die van hadena kwa beeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Hadena
NOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPENOPE
DORAMATISUUquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo ik ga met de Doki release wat een kut kwaliteit heeft hadena overigens ze hebben geneens chapters
Ah, episode 1 nog zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
Begonnen met sword art online. Best niet duf voor een anime of een vr mmorpg
Disregard that.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
Sla iig de loli episode over. Hij slaat helemaal nergens op.
Sst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
Sla iig de loli episode over. Hij slaat helemaal nergens op.
Tis de afsluiting van de eerste arc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Is de laatst geairde episode echt zo goed?
Neger ga het gewoon kijken oordeel zelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Is de laatst geairde episode echt zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |