SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het eindequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
Ze heeft inderdaad een trauma, maar die opening scene, daarin zaten ook de meisjes van nu. Dus het lijkt een beetje vreemd. Subs waar blijven jullie
Ik zeg niks. Ik wacht af. Overigens... laatste scene is een huge wtf. We hadden het laatst toch over hoe ze dit ook met carriers moesten doen? nou....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het einde
die carrier was wel wtfquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ik wacht af. Overigens... laatste scene is een huge wtf. We hadden het laatst toch over hoe ze dit ook met carriers moesten doen? nou....
Laat ik jou de almachtige dakgoot handleiding gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft iemand een geweldig gif programma? Die ik heb kan dit niet.
Neenquote:
Ik gebruikte eerst dit voordat ik photoshop ging gebruiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neen
De frames heb ik wel, de gif ook. Alleen het resizen wil die niet. En een gif van 41mb is niet echt heel geschikt.
Photobucket nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, zit nu op 8.43mb. Niemand wil 'm uploaden. NOG kleiner moet ik 'm maken
Miho is wel beetje een Yui he
Overigens, de captcha die ik kreeg bij tinypic:
[ afbeelding ]!
Ik gebruikte photobucket tot voor kort, maar 1440p dingen scalen ze al. Naja, toch maar proberen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm, zit nu op 8.43mb. Niemand wil 'm uploaden. NOG kleiner moet ik 'm maken
Miho is wel beetje een Yui he
Overigens, de captcha die ik kreeg bij tinypic:
[ afbeelding ]!
Een game?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik krijg die snelheid maar niet goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omfg helpquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik gebruikte photobucket tot voor kort, maar 1440p dingen scalen ze al. Naja, toch maar proberen.
Goed.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omfg help
Een hele stad op zo'n boot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |