quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot klikt nooit meer op spoilers van kyubey onder stage
[..]
Ja hier.Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.
Jepquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Chuunibyou demo koi ga shitai, de stem van de narrator komt me bekend voor....Jiraiya?
Jij bent echt prettig gestoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geil, die ga ik een keer gebruiken als mijn broertje nietsvermoedend zijn facebook ingelogged laat.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jij bent echt prettig gestoord
Hier is dat filmpje btw, stelt niet veel voor.
Als dit echt is dan spoort de wereld echt niet.quote:ok yea its sad, but omfg Naruto was CANCELED because this kid was stupid enough to try and imitate Gaara!!!!!!!!!!!! like you cant blame Naruto because a kid was an idiot!!!!!! its his fault! OMFG its been years i wanna watch it on TV again!!! i have to watch it on the computer!!! i was so excited when i figured out Naruto was on Thursdays at 8pm, but then i realized it was canceled for years!!!!! i know i'm an idiot for thinking its still on after 5 years, but STILL!!!!!!!
Als wat echt is? Dat Naruto daardoor van de buis is gehaald? Daar weet ik niks van tbh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Als dit echt is dan spoort de wereld echt niet.
Natuurlijk niet. Alhoewel, we krijgen weinig mee van de war zelf want het draait nu meer om de onthulling wie Tobi is, en om nog meer dingen die ik niet kan zeggen ivm spoilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
zijn ze al klaar met die ninja oorlog
Bedankt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe, leuke review.
Ik ga de serie niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
[..]
Ja hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das ist sehr schön!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zometeen maar eens de Madchen und panzers review lezen
Sta eens even stil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:00 schreef Bakakame het volgende:
De hoogste tijd de laatste ronde, nog 9 posts.
Nu nog maar een paar en dan
HO ho ho
HO
STOP
HO
Ik had het al een keer verteld, maar op mijn stage zat ik een keer op de site van Sleepsub te kijken. Als je op een anime klikt speelt hij gelijk de opening op de achtergrond af. Die opening hoorde je dus keihard door heel het kantoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
* De_Dakgoot klikt nooit meer op spoilers van kyubey onder stage
Dat doet me ook denken aan iets grappig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe durf je geld te verspillenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had het al een keer verteld, maar op mijn stage zat ik een keer op de site van Sleepsub te kijken. Als je op een anime klikt speelt hij gelijk de opening op de achtergrond af. Die opening hoorde je dus keihard door heel het kantoor.
Collega vraagt: "Wat zit jij in hemelsnaam te doen?" met een vreemd gezicht. Zei ik: "Oh, dat is zo'n irritante geluidmakende advertentie op nu.nl".![]()
Ook hier trouwens vaak NSFW plaatjes aangeklikt. Gelukkig niet betrapt.
[..]
Dat doet me ook denken aan iets grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |