Misschien wel, zien we in de herfstvakantie welquote:
Nope.quote:
Het ging allemaal wel iets te makkelijk ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:25 schreef .Cake. het volgende:
Als je de definitie van de term Deus Ex Machina wil zien dan moet je SOA 14 kijken.
Oh neger wat heb je gedaaaaaaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
hmm er vliegt continu een politiehelikopter rondjes hier
Lees zojuist op de 112 site van mijn omgeving dat er iemand uit mijn straat vermist is onderweg naar schoolquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het ging allemaal wel iets te makkelijk ja.
[..]
Oh neger wat heb je gedaaaaaaan.
OO SHIIIT!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dakgoot zijn geheime doos wordt straks geleverd en de politie wil het onderscheppen!
Hm, moet dan al een tijdje vermist zijn dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Lees zojuist op de 112 site van mijn omgeving dat er iemand uit mijn straat vermist is onderweg naar school
[..]
OO SHIIIT!
Hmmm.... oke eet ze.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tijd voor een tosti met ham, kaas, sambal, curry en nog meer kaas. Oh, en de eerste episode van Magi
beetje jammer van die sambal en curryquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tijd voor een tosti met ham, kaas, sambal, curry en nog meer kaas. Oh, en de eerste episode van Magi
Hm, het zou best moeten kunnen. Maar ik heb er geen ervaring meequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer van die sambal en curry
Ik denk dat dat de enige plek is waar het goed klonk...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
I like my tosti the way I like my women; spicy.
Dat klonk echt veeeeeeel beter in mijn hoofd
Ik ga m vanmiddag kijken. Heb verder nog CODO;BUREEKA, Shinsekai Yori #2 en Little busters klaarstaan. Maar moet eerst mijn oren laten uitspuiten bij de dokter.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ben een beetje ziekjes. Dat kan bij mij altijd al een hoop onzin die ik uitkraam verklaren!
Iemand Magi al gezien? Ik vond het echt geniaal
Pfft, ik vind het wel lastig je iets aan te raden.. Kun je misschien wat specifieker zijn qua genre?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
Ik heb een jaar of 8 terug als een malle anime gekeken, maar toen kreeg ik wat minder tijd door werk/school/sociale verplichting whatnot waardoor ik nu eigenlijk alleen nog eens in de zoveel tijd een naruto marathon erin gooi. Ik wil de draad echter weer oppakken, ik mis het een beetjeKunnen jullie een paar aanraders doen?
Anime die ik me nog kan heugen die ik heel tof vond waren:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
en natuurlijk naruto, bleach en fullmetal alchemist.
Het liefst iets zonder fillers en met een bepaalde duur (bijvoorbeeld bij Wolfs Rain en Beck vond ik het heel tof dat ze gewoon een verhaal vertellen in 30 episodes en dat het klaar is). Zijn er inmiddels nieuwe toffe dingen in dit straatje die ik kan gaan kijken?
Steins;Gatequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
Ik heb een jaar of 8 terug als een malle anime gekeken, maar toen kreeg ik wat minder tijd door werk/school/sociale verplichting whatnot waardoor ik nu eigenlijk alleen nog eens in de zoveel tijd een naruto marathon erin gooi. Ik wil de draad echter weer oppakken, ik mis het een beetjeKunnen jullie een paar aanraders doen?
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Het liefst iets zonder fillers en met een bepaalde duur (bijvoorbeeld bij Wolfs Rain en Beck vond ik het heel tof dat ze gewoon een verhaal vertellen in 30 episodes en dat het klaar is). Zijn er inmiddels nieuwe toffe dingen in dit straatje die ik kan gaan kijken?
Hey, welkom en leuk dat je het weer gaat proberen! Ik zie dat je al een paar degelijke series hebt gekeken, goed man!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Als je Beck kon waarderen om de muziek, zul je Sakamichi no Apollon ook kunnen waarderenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:41 schreef rew- het volgende:
- Wolfs Rain
- Beck
- Samurai Champloo
- Kimi ga nozomu eien
- Seven samurai
- Death Note
Goed idee, tot zo iedereen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry, ben een beetje ziekjes. Dat kan bij mij altijd al een hoop onzin die ik uitkraam verklaren!
Iemand Magi al gezien? Ik vond het echt geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: theorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje wasquote:
Ah jij ook al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje was
EDIT: in deze serie dan.
Tosti klinkt goed, ik doe meequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Aladdin een meisje was
EDIT: in deze serie dan.
EDIT2: eerst ff tosti bouwen met mayo en chilisaus. Daarna verder kijken.
Thanks voor jullie reactiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hey, welkom en leuk dat je het weer gaat proberen! Ik zie dat je al een paar degelijke series hebt gekeken, goed man!
Hmmm, een paar recentere series waarvan ik denk dat jij ze wel kan waarderen, afgaande op je lijstje zijn Fate/Zero, Eden of the East, Steins;Gate, Rainbow en Black Lagoon.
Daarnaast kan ik je Tokyo Magnitude 8.0, Mirai Nikki, Akagi en Kaiji aanraden, maar ik weet niet zeker of dit wel in de richting is die je zoekt. Kijk maar.
Het is wel zo dat hoe beter je je smaak opgeeft, hoe beter wij je kunnen helpen
Sweet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |