Tis de afsluiting van de eerste arc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Is de laatst geairde episode echt zo goed?
Neger ga het gewoon kijken oordeel zelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Maaruh, ik weet niet. Misschien toch eens oppakken omdat ik van een zeker iemand hoor dat hij toch wel goed is. Hmm.. ......
Die koepel is te grootquote:
Waar blijven de subsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die koepel is te groot
EN FUCK, SCHIET DAT DING KAPOT HUP MET DIE PANZERFAUST
Heb je een link naar de raw?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waar blijven de subs![]()
nou ik ga met mijn aller eerste manga beginnen denk ik
[ afbeelding ]
Best episode evar!1!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wacht maar.
Sla iig de loli episode over. Hij slaat helemaal nergens op.
check JoJo, animatie is ook hoogstaande kwaliteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef wdn het volgende:
K
Ik denk dat er maar weinig anime zijn met zo'n kwalitatief hoogstaande animatie.
Dat wordt mijn anime van het seizoen denk ik. En dan heb ik pas 4 series gezien
check die ene waarbij dat meisje opeens door die wilde doerak gekust wordt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef wdn het volgende:
K
Ik denk dat er maar weinig anime zijn met zo'n kwalitatief hoogstaande animatie.
Dat wordt mijn anime van het seizoen denk ik. En dan heb ik pas 4 series gezien
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
check die ene waarbij dat meisje opeens door die wilde doerak gekust wordt!
Ik gok dat hij het over JoJo heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?
In andere woorden: bedoel je Tonari no Kaibutsu-kun
Wacht maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef outcast_within het volgende:
Begonnen met sword art online. Best niet duf voor een anime of een vr mmorpg
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
SOA droppen.![]()
Diequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat dezelfde wilde doerak die haar met verkrachting bedreigde?
In andere woorden: bedoel je Tonari no Kaibutsu-kun
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
Wooow, net echt de meest vage Ergo Proxy aflevering ooit gezien! Weird.
maar chuuni2 is anime relatedquote:
Glop glop watching tha semen flowquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef outcast_within het volgende:
Otaku wet dream, get girls because you rock at mmorpg
Mango.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
weet iemand nog een goede manga lezer voor android zonder reclame
Ja, ik weet zeker dat jij m kan waarderen, zit ook veel filosofische stukken in. En zit nu in een reeks van weirde afleveringen blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |