Es braust unser Panzer im Sturmwind dahin.quote:
Hmm, dan weet ik het inderdaad wel zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat jij m kan waarderen, zit ook veel filosofische stukken in. En zit nu in een reeks van weirde afleveringen blijkbaar
MIJN NEGERquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Es braust unser Panzer im Sturmwind dahin.
maar ik wil eigenlijk op de subs wachten ipv de raw kijken
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het inderdaad wel zeker.
Wel tof dat zulke series bestaan.
Misschien moet ik het mijn vader (filosoof) eens laten zien.
Jij met je neuzenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.
Eens. Ik hou ook van fatsoenlijke neuzen in anime.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk existentieel. Plus: neuzen. Gewone, degelijke neuzen.
main stummel... ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
WAAR BLIJVEN DE SUBS !!1!!!!1![]()
[ afbeelding ]
zodra ik hem kijk kan ik zo alle tanks opnoemen zonder na te denkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
main stummel... ik moest hardop lachen.
Goed. Ik heb daar moeite mee. Ik ben niet de freak die ik lijk. Die Italiaanse tank zegt me bijvoorbeeld niet veel. Tenminste, ik denk Italiaans? zucht...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zodra ik hem kijk kan ik zo alle tanks opnoemen zonder na te denken
Uit alles wat ik tot nu toe heb gezien de trailers dus is er een Stug3, Pz4, Pz38(t), M3 Lee, Matilda, Cromwell met een 6 ponder en een franse tank?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed. Ik heb daar moeite mee. Ik ben niet de freak die ik lijk. Die Italiaanse tank zegt me bijvoorbeeld niet veel. Tenminste, ik denk Italiaans? zucht...
Ah, de Pz38(t)! Dat is 'm! Ik met mijn Italiaanse crapquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Uit alles wat ik tot nu toe heb gezien de trailers dus is er een Stug3, Pz4, Pz38(t), M3 Lee, Matilda, Cromwell met een 6 ponder en een franse tank?
klopt zit je de raw te kijken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, de Pz38(t)! Dat is 'm! Ik met mijn Italiaanse crap
Die Stug 3 hebben ze wel geraped zeg... met al die vlaggetjes
Ik weet het nog niet hoor....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja dit wordt de beste anime van het seizoen
Inderdaad. iets met haar familie...? Ach wat ik zeg ook maar wat. Daarvoor wachten we op de subs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
volgens mij heeft de hoofdpersoon last van ptsd
lijkt me eerder door die beschieting van het begin door die matilda's en churchillquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. iets met haar familie...? Ach wat ik zeg ook maar wat. Daarvoor wachten we op de subs.
Lijkt me eerlijk gezegd sterk. Die meiskes waar ze vrienden mee is geworden zaten daar ook al in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
lijkt me eerder door die beschieting van het begin door die matilda's en churchill
Kom maar op met die gifjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja dit wordt de beste anime van het seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het eindequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
Ze heeft inderdaad een trauma, maar die opening scene, daarin zaten ook de meisjes van nu. Dus het lijkt een beetje vreemd. Subs waar blijven jullie
Ik zeg niks. Ik wacht af. Overigens... laatste scene is een huge wtf. We hadden het laatst toch over hoe ze dit ook met carriers moesten doen? nou....quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hoe zit het dan met die kapotte panzer op het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |