SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Problemen gemixt met positieve dingen geeft vaak goede gesprekstof, Krak
Klusdagboek, mag overgeslagen worden voor degene die er geen zin an heeft:
Mannenhuis kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nouja, ik vind wel dat woon- en slaapkamers verschillende uitstralingen mogen hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanwaar verschillende kleuren op de vloeren stereo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kon het roze laminaat niet vinden![]()
[ afbeelding ]
/de waarheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk wil ik dat de slaapkamer er gewoon uitnodigend uit ziet om te slapen neuken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef Sarabi het volgende:
We hebben de afgelopen weken alle seizoenen gekekenis leuk!
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dexter-seizoen was erg zwak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.
Ondertussen kijk ik naar Dexter als homoseksuele begrafenisondernemer. Ook heel verfrissend
Absoluut een leuke seriequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dextre-seizoen was erg zwak.
En 6 feet under, die je nu kijkt is briljant.
1,4,2,3,5,6quote:
Dat is 5.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut een leuke serie![]()
Totaal andere rol van de acteur, maar toch ook veel overeenkomsten.
De dood als thema bijvoorbeeld
Is 4 met Julia Stiles?![]()
![]()
![]()
Wanneer ga jij eigenlijk uit huis, borisz?
Dat verschrikkelijk enge mens met dat nepaccent?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond die Britse pyromane wel een lekker ding. Seizoen weet ik niet meer? 2 of 3?
Ja, die. Ganz geil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat verschrikkelijk enge mens met dat nepaccent?!
Zo blij dat die om zeep werd geholpen.
Zooooo niet mijn typequote:
Daar kijk ik doorheen die rol van Jaime Murray. Is gewoon een mooie vrouw, vind ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik het niet over de actrice maar over dat enge gedrocht uit de tv-serie h
Jupquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Altijd vervelend als je jezelf meer werk bezorgt
Dat klinkt heel foutquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Het was t gezellig met mijn collega
We hebben sinds een jaar deze: http://www.stofzuigerstor(...)emens-vs07g1666.htmlquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.quote:
Hier we Samsung zonder zak maar met hepa filter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jup![]()
Tevens morgen ook maar slaapzak + toiletspullen hierheen verhuizen, hoef ik niet meer terug te fietsen elke keer.![]()
Trusten alvast en werkse Isa
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
* TAV74 meldt zich voor tweede helft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.
Owww bah.. beterschapjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
Hier ligt een beetje rillerige en ziekwordende vrouw intussen weer in ons bedje.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
Hier ligt een beetje rillerige en ziekwordende vrouw intussen weer in ons bedje.
type?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een rode AEG met Hepa-filter gekocht uiteindelijk
Doe ze daar de groeten!quote:Nu Leuvenwaarts
Heb je Enodomondo al geprobeerd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef LieLie het volgende:
Grr, irritant dat mijn Runkeeper niks meer doet en ik niet weet waarom. Dacht net dat ik het had, wilde wat sprintjes trekken en kijken hoe hard ik dan ga. Kom ik thuis 0,0km
Nouja, wel zweet en een rood hoofd, dus in elk geval wat kcal verbrand
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je Enodomondo al geprobeerd?
Dat zou natuurlijk kunnen ja..quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.
de software maakt gebruik van de gps ontvanger in het toestel. het enige verschil tussen versie voor 4.x is dat deze enkel gps pakt en vanaf 4.x ook de russen en indien beschikbaar de EU satellieten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.
Ik heb nog 2.3quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef z80 het volgende:
[..]
de software maakt gebruik van de gps ontvanger in het toestel. het enige verschil tussen versie voor 4.x is dat deze enkel gps pakt en vanaf 4.x ook de russen en indien beschikbaar de EU satellieten.
wat je kunt proberen is in de playstore te zoeken op gps en de "GPS Status & Toolbox" te installeren.
dit is een gratis app waarmee je kunt zien of de gps nog goed werkt, de opgeslagen gps data kan resetten en via internet de a-gps downloaden.
via internet deze link: https://play.google.com/s(...)pbS5ncHNzdGF0dXMyIl0.
dat draait ook op mijn telefoon. en fietstijden (van de zelfde maker) draait er zonder problemen op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2.3
Maar dat kan ik wel proberen ja. Nouja, het maakt ook niet zoveel uit, krijg toch bijna een nieuwe telefoon.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat klinkt heel fout![]()
@ Steer: dood normale Miele met zak hier.
Het is ook een hele tijd wel goed gegaan. Tijdje terug was hij ineens heel onnauwkeurig. Later was dat weer een keer prima. En sinds een paar weken slaat hij dus helemaal geen afstand meer op. Terwijl ik er net op heb gelet dat hij begon te lopen voordat ik hem wegstopte en ook de batterijbespaarapp heb uitgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef z80 het volgende:
[..]
dat draait ook op mijn telefoon. en fietstijden (van de zelfde maker) draait er zonder problemen op.
Leuk, iemand die hem overneemt van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Straks even mies op de plaats doen voor de spinazielasagna van vanavond(leuke foute constructie, houden we er in.)
Ben toch langer bezig geweest dan ik dacht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
Leuk, iemand die hem overneemt van mij.![]()
Hier overigens geen gemies vandaag, want het was B. haar kookbeurt en aangezien die niet lekker is hebben we besloten om een, voor ons nieuwe, Indiase tent straks wat tandoori spul te laten bezorgen.
Thanksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben toch langer bezig geweest dan ik dacht!Maar kan het nu zo de oven inschuiven.
Beterschapjes voor BluezzEn Kaas
En wie er verder nog snotterig en verkouden is
Wat leuk AnneX!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef AnneX het volgende:
Mies staat al op haar plaats in de koelkast.
Alleen nog rijst koken en paksoi roerbakken.
En net terug van http://www.batzvrienden.nl/Ditseizoen/20121007.html
Cultuur in het dorp.
woont gij zo dicht bij het spoor? niet verwacht. ik dacht dat je meer aan de rand van Groningen woonde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie! Kijk nou wat er plots gebeurde gisterenavond. Ansichtpoezen!!
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]ok: Het was t gezellig met mijn vrouwelijke collega
(of wordt het nu nog fouter in de ogen van bepaalde mannen hier?)
Goedemorgen! Ik was er al weer. Straks even mies op de plaats doen voor de spinazielasagna van vanavond(leuke foute constructie, houden we er in.)
Whut?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Hmm jammergenoeg ben jij nu ook de sigaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Ben niet snotterig en verkouden.
Gewoon niet lekker, al vanaf donderdagDus vanmiddag maar eens geprobeerd uit te zieken of zoiets, zonde van het mooie weer
Rare kinderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favorietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Six Feet Under... geweldige serie was dat!
Zeven - 7 - afleveringen is wel errug veel achter elkaar.
De poezels vonden dat ook![]()
Zojuist de appels verwerkt http://www.nrc.nl/koken/2(...)n-van-cees-holtkamp/
Deeg van peder-suiker?
Zo eens proeven.
Hobsels leeft zich ook uit, lees ik.
Het weer is fris en zonnig en blauwe lucht in de Kromme Rijn regio.
Dus ging mn. X eens fietsen.
Wanneer die terugkomt?
Nu noem je 2 hele lekkere dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favoriet
Marmer cake goed gelukt, ben al aan het proeven
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan welquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen deze nog hoor. Dit is echt niet normaal. Je hoort hem niet meer.
het is dan ook een deuntje wat makkelijk blijft hangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan wel
Daarbij vind ik zijn muziek vernieuwend en verfrissend en dat in een wereld waar ik bijna alle commercile muziek op elkaar vind lijken, want dat verkooptKijk eens hoe ver je kan komen met origineel zijn!
Nou ja nieuw.. Hij heeft van een aantal populaire hits stukjes gepakt en dat bij elkaar is gangnam style geworden. Het dansje en de clip is wel modern, lekker gek. Ik gun het hem ook. Die man weet niet wat ie meemaakt volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan wel
Daarbij vind ik zijn muziek vernieuwend en verfrissend en dat in een wereld waar ik bijna alle commercile muziek op elkaar vind lijken, want dat verkooptKijk eens hoe ver je kan komen met origineel zijn!
Huh?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef z80 het volgende:
[..]
woont gij zo dicht bij het spoor? niet verwacht. ik dacht dat je meer aan de rand van Groningen woonde.
Big Brother/Z80 kan via de FiXF-gegevens de straatcordinaten zien waar de foto is gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh?
En ja, ik woon in centrum Stad. Hoezo?
ik ben altijd nieuwsgierig als er iemand een foto plaats van zijn/haar huisdieren waar deze gemaakt is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh?
En ja, ik woon in centrum Stad. Hoezo?
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Zojuist de appels verwerkt http://www.nrc.nl/koken/2(...)n-van-cees-holtkamp/
Deeg van peder-suiker?
Zo eens proeven.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ben altijd nieuwsgierig als er iemand een foto plaats van zijn/haar huisdieren waar deze gemaakt is.
indien met een smartfoon en gps dan staan de gegevens netjes in de foto.
Onze mond vol over privacy tegenwoordig en ik had geen flauw idee dat dit bestond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!
Je hebt nog 40 minuten om je spullen te pakken dan staat half facebookend Nederland bij je op de stoep.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt nog 40 minuten om je spullen te pakken dan staat half facebookend Nederland bij je op de stoep.
het is al vanaf het begin van digitale fotografie standaard dat er in de foto ook gegevens van de camera en lens worden gezet. indien de gps cordinaten bekend zijn worden deze ook vermeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze mond vol over privacy tegenwoordig en ik had geen flauw idee dat dit bestond.
Zou dat niet gewoon uit moeten staan by default? En dat je het kan aanzetten wanneer je het wilt.
Altijd leuk voor stalkers, dit soort technologie
Inderdaad, zo'n foto-opslagprogramma zou in elk geval moeten vragen of je er akkoord mee bent dat dergelijke info wordt meegestuurd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze mond vol over privacy tegenwoordig en ik had geen flauw idee dat dit bestond.
Zou dat niet gewoon uit moeten staan by default? En dat je het kan aanzetten wanneer je het wilt.
Ik tik dit nu vanachter de bank. Heb de brievenbus reeds dichtgeplakt en de katten binnengehaald. Ik hield van bloemen.quote:
ik heb even nagekeken of het standaard aan staat op een android toestel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Edit, plaatje werkt niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
De ME is ook al onderweg dus misschien valt het mee.
Z80 ziet aan de informatie die je nu post dat je lichaamstemperatuur 1.3 graden Celcius hoger is dan normaal toen je deze foto nam met je smartphone in de hand. Hij DM'd mij dat het verstandig is een doktersafspraak te maken. Je zou zwanger kunnen zijn na de sex met Arty van de week, waarvan de beelden ook al online staan.quote:
Tja, Zet demonstreerde het uit van de week bij een bakkie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
het is al vanaf het begin van digitale fotografie standaard dat er in de foto ook gegevens van de camera en lens worden gezet. indien de gps cordinaten bekend zijn worden deze ook vermeld.
dat je met een smartfoon direct de foto onbewerkt op internet kan plaatsen heeft niets met de standaard maar alles met voorlichting van de gebruikers te maken.
op huisnummer niveau is het nog wat lastig. behalve als je eerst bij de voordeur hebt staan kletsen voordat je naar binnen bent gegaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, Zet demonstreerde het uit van de week bij een bakkie.
Waarom ik nog netjes onze adresgegevens mailde![]()
We zullen zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
De ME is ook al onderweg dus misschien valt het mee.
Persoonlijke beveiliging - in het zwart !quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
We houden het in elk geval scherp in de gaten.
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste aaverdediging.
[ afbeelding ]
En anders roepen we de hulptroepen in.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de telefoon gewoon in de gracht gooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb even nagekeken of het standaard aan staat op een android toestel.
als je bij de eerste keer aangeeft dat de locatie service gebruikt mag worden dan komt er ook meteen een waarschuwing dat andere programma's hier dan ook gebruik van kunnen maken.
als je de locatie service niet gebruikt komt er dus ook geen cordinaten in de foto.
maar ook het lokale weer werkt dan niet meer.
achteraf uit of aanzetten kan in het config scherm. ik heb alleen nu geen tel bij de hand om te zien waar dit zit.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste aaverdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de telefoon gewoon in de gracht gooi.![]()
Alsof ik van bovenstaande iets snap, als het me wordt gevraagd. Ik weet niet eens wat 'locatie service' is, en met mij velen anderen, gok ik.
Ik wil simpelweg een warschuwing in gewone mensentaal, wanneer ik zo'n foto ergens plaats.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?
ja ik verveel me.
C.S.I. Grunnquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?
is de overbuur.
ja ik verveel me.
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste verdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste verdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Boeiende TV trouwens. Nooit meer slapen. Thema vd VPRO. Ik neem het op.
Slapen is zo leuk! Maar kost wel erg veel tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Boeiende TV trouwens. Nooit meer slapen. Thema vd VPRO. Ik neem het op.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Z80 ziet aan de informatie die je nu post dat je lichaamstemperatuur 1.3 graden Celcius hoger is dan normaal toen je deze foto nam met je smartphone in de hand. Hij DM'd mij dat het verstandig is een doktersafspraak te maken. Je zou zwanger kunnen zijn na de sex met Arty van de week, waarvan de beelden ook al online staan.
Zou best leuk zijn in F&F, een huisdierenbeeldromantopic.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stripverhalen met katten, is daar geen markt topic voor?
dankje Isa en goedemorgen! begin om 6 uur. helaas maar 3 uurtjes geslapen. jij welterusten voor straks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 04:57 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen FFT!Fijne werkdag
(5 uur was het toch?)
Jawel hoor. Maar je wilt niet weten hoe ze zich vanavond voeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 05:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 uurtjes is niks![]()
Dat hou je toch niet vol *knuf*
Zou graag willen, alleen pas weer jarig geweest en verschillende flessen gekregen. Krijg er meer bij dan dat ik op kan drinken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Voor de liefhebbers de G&G heeft weer whiskydagen. 20% korting op het whiskyassortiment
Ik maak eerst die andere flessen wel ff opquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Voor de liefhebbers de G&G heeft weer whiskydagen. 20% korting op het whiskyassortiment
Dankjequote:Op maandag 8 oktober 2012 05:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja dank je wel!
En 3 uurtjes is niks![]()
Dat hou je toch niet vol *knuf*
Allemaal leuke dingen dus voor de boeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is nu de nieuwe auto aan het ophalen en over 3 uurtjes krijgen we de sleutel van het appartement
En over zo'n 7 uurtjes staan we met zijn 4en te verven
Heeft zich (grote uitzondering voor haar) vandaag ziek gemeld op haar werk.quote:
Achgos, Beterschap n uitzieken !quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft zich (grote uitzondering voor haar) vandaag ziek gemeld op haar werk.
Nog steeds gammel dus.
Is wel uit bed en zit met een boekje in de hoek van de bank.
OK.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja doek hoor. Ben niet zo ziek als jij was, het is gewoon ff op.
De energie, de zin in alles, get myself vandaag together en het baggere gevoel er ff uit krijgen.
Morgen weer een dag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja doek hoor. Ben niet zo ziek als jij was, het is gewoon ff op.
De energie, de zin in alles, get myself vandaag together en het baggere gevoel er ff uit krijgen.
Morgen weer een dag
Nog niets gehoord! Dus ik wacht het nog even af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef TAV74 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jouw assessment Isa? (wellicht heb ik wat gemist de laatste dagen?)
Spannend altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niets gehoord! Dus ik wacht het nog even af.
Verschrikkelijk vind ik ze. Bakten bij ons erg aan en het duurt een eeuwigheid voor de pan zelf warm is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
CUL vraagje: bij de AH zijn momenteel pannen in de aanbieding met een keramische anti-aanbaklaag. Heb ze even in handen gehad, ik denk dat ze een 3 mm bodem hebben, dik genoeg kwaliteit voor mij.
[ afbeelding ]
http://www.green-pan.com/nl/home-3602.htm
Iemand ervaring met keramische anti aanbaklagen ipv teflon?
Ik wil ook af van teflon, en zat te twijfelen tussen aluminium en keramisch. Misschien toch maar kijken naar RVS...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze. Bakten bij ons erg aan en het duurt een eeuwigheid voor de pan zelf warm is.
Hier maar gewoon weer terug naar de RVS-pan, omdat we wel van Teflon afwilden.
Ik heb nu bijna alleen maar keramische. De hele Aeternum-serie van Bialetti:quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
CUL vraagje: bij de AH zijn momenteel pannen in de aanbieding met een keramische anti-aanbaklaag. Heb ze even in handen gehad, ik denk dat ze een 3 mm bodem hebben, dik genoeg kwaliteit voor mij.
[ afbeelding ]
http://www.green-pan.com/nl/home-3602.htm
Iemand ervaring met keramische anti aanbaklagen ipv teflon?
Uiteindelijk heb je dus een ander merk/model keramisch gekregen? Zou betekenen dat er onderling blijkbaar veel verschillen zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Verschillende ervaringen dus.![]()
Hier deden we alles volgens het boekje met die pannen, maar na een maand of drie begon de ellende. Heb er nog een jele strijd over gehad met de winkel, want de pannen waren 80 euro per stuk of dergelijke. Uiteindelijk een nieuwe gekregen, die het tot nu toe goed doet. Maar ze komen er hier verder niet meer in.
Nee, ik kreeg eenzelfde pan. Ze gingen uit van een fabrieksfoutje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus een ander merk/model keramisch gekregen? Zou betekenen dat er onderling blijkbaar veel verschillen zijn...
Ik deed net een rondje internet om deze pannen, en zie ook voornamelijk gemixte reacties.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg eenzelfde pan. Ze gingen uit van een fabrieksfoutje.
Maar ik zie deze pan ook al achteruitgaan. Kortom: niets voor mij. Heb later bij de Ikea een RVS-bakpan gekocht en daar kunnen we prima mee uit de voeten.
Ja, maar met nanotechnologiequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef LieLie het volgende:
Ik heb echt een heel fijn koekepannetje van de ikea. De 365 serie. Echt stevig en fijn!
Ja, levensgevaarlijk.quote:
Ik heb me wel een beetje ingelezen, maar denk dat ik maar gewoon als mezelf ga.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Spannend altijd
Ben je je ook aan het inlezen voor assessments of laat je het op je af komen?
Wat zou je aanraden voor een steelpan waar je veel sauzen en pap in klaar wilt maken? De steelpan die ik heb koekt altijd aan en als ik iets wil vervangen dan is het die welquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goede pannen zijn een goede investering, heb ijzeren koekenpannen die generaties lang mee gaan, eentje is nog van mijn oma geweest en uit haar uitzet (ze trouwde in 1920)
Heb nog RVS pannen van BK met koperen bodem van mijn moe uit haar uitzet (ze trouwde in 48)
Verder heb ik nog wat RVS horecapannen, huismerk groothandel, je kan daar mee voetballen en kosten niet echt veel.
Ik kan iedereen aanraden prof horeca RVS pannen te nemen. Ze zijn wat duurder dan een goedkoop hemasetje, maar duidelijk goedkoper dan designpannen. Oersolide en mooi uit degelijkheid.
Kortom, als je kijkt wat ze per jaar kosten, zijn ze veel goedkoper dan een vendex/blokker set, en goedkoper dan een designpannenset.
Lijkt mij het beste plan. Gewoon jezelf zijn. Beetje goede assessmentafnemer prikt het zo door als je toneel loopt te spelen of je anders voordoet dan je werkelijk bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me wel een beetje ingelezen, maar denk dat ik maar gewoon als mezelf ga.
Misschien niet handig, geen idee.
Maakt niet uitquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat zou je aanraden voor een steelpan waar je veel sauzen en pap in klaar wilt maken? De steelpan die ik heb koekt altijd aan en als ik iets wil vervangen dan is het die wel
Is ook het makkelijkst, ik oefen dat al dagelijksquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij het beste plan. Gewoon jezelf zijn. Beetje goede assessmentafnemer prikt het zo door als je toneel loopt te spelen of je anders voordoet dan je werkelijk bent.
Volgende suggestie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:57 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een koopje voor 275 euro.
Juist wel. Zorgen dat je weet wat je ongeveer kunt verwachten en vooral verder jezelf zijn (uiteraard wel je goede kant laten zien).quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me wel een beetje ingelezen, maar denk dat ik maar gewoon als mezelf ga.
Misschien niet handig, geen idee.
Mijn slechtste kant (lui zijn) is niet echt een werkgerelateerd iets, want op mijn werk heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef TAV74 het volgende:
Juist wel. Zorgen dat je weet wat je ongeveer kunt verwachten en vooral verder jezelf zijn (uiteraard wel je goede kant laten zien).
quote:
Nou, als ik het zo lees eerst standaard teflonpannen en dan doorsparen voor een mooie RVS set.quote:Wat wordt het nu? Steer
Nouquote:
Dit setje van Ikea is echt niet slecht om mee te beginnen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als ik het zo lees eerst standaard teflonpannen en dan doorsparen voor een mooie RVS set.
Zie de productinfo:quote:
quote:Koekenpan van sterk, geanodiseerd aluminium; verspreidt de warmte snel en gelijkmatig en geeft de pan een slijtvast oppervlak.
- Koekenpan met onze meest slijtvaste antiaanbaklaag, Teflon Professional, voor wie hoge eisen aan zijn pannen stelt.
Hanos, sligro, makroquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Piet, ik geef weinig om design, dus waar zou ik betaalbare professionele RVS pannen kunnen kopen?
Nou ja zegquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
7 delen betekent 3 deksels, 3 pannen en 1 koekenpan.
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.quote:
Neem er eentje met een dikke bodem. En bij pap moet je gewoon roeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou je aanraden voor een steelpan waar je veel sauzen en pap in klaar wilt maken? De steelpan die ik heb koekt altijd aan en als ik iets wil vervangen dan is het die wel
Geen vrienden met een eigen zaak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.![]()
Ik heb een makro-pasquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.![]()
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweestquote:
Ik ban al jaren niet meer bij de Makro geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweest
Wel in de Hanos-ISPC
Daar ben ik dan weer niet geweest, Hanos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweest
Wel in de Hanos-ISPC
Gaan wij samen een keer naar de Makro?quote:
Groningenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ja hoor. Kies maar welke, http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen
Want dan moet je broer mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Mijn broer met eigen zaak heeft overigens een Makropas, maar daar wil ik hem niet van lenen.
Totaal nit interessant !quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan wij samen een keer naar de Makro?
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.quote:
Oh ja hij zal vast vinden dat 'ie gelijk heeftquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.
Nooit geld lenen van familie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.
quote:
Kleine bedragen wil wel, maar nooit grote bedragen lenen. Ouders is overigens wat anders tbh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo niet? Als ik krap zit, ga ik altijd eerst naar mijn familie toe.
Ja maar voor grote bedragen ga je toch naar de bank?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Kleine bedragen wil wel, maar nooit grote bedragen lenen. Ouders is overigens wat anders tbh.
Was even noodzakelijk en kon toen niet via de bank.quote:
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar voor grote bedragen ga je toch naar de bank?
/naief
Dit bedrag is niet zo groot en ik heb (samen met hem) een heel appartement in Apeldoorn als onderpand en garantie tot terugbetaling voor hem. Mot alleen eindelijk een keer verkocht worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.
Hmm je zal gelijk hebben! Heb het gelukkig niet van dichtbij meegemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.
het kan inderdaad wel eens het nieuwe asbest worden.quote:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit bedrag is niet zo groot en ik heb (samen met hem) een heel appartement in Apeldoorn als onderpand en garantie tot terugbetaling voor hem. Mot alleen eindelijk een keer verkocht worden.
Klopt. Helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.
En het ligt daar best goed.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.
Mij iets teveel omroep Max. Nog net te jong voor die doelgroep, althans dat soort programma's.quote:
Ik heb voor 3/4 Barslet terug zitten kijken.. zou Xfiles zijn, prachtig vormgegeven, mooie special effects... maar ik vond het zooo nederlands niet goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef AnneX het volgende:
Zo geweldige vormgeving, en details !
Zo herkenbaar.
Vergelijkbaar met Mad Men![]()
/ voelt zich geen doelgroep Max.
Ja, een lust voor het oog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb voor 3/4 Barslet terug zitten kijken.. zou Xfiles zijn, prachtig vormgegeven, mooie special effects... maar ik vond het zooo nederlands niet goed
Dus dit is beter?!
Het 'oude' huis staat al helemaal vol met dozen, dus yesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie weten van aanpakken, Sara.
Heb je (ook) al dozen gepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed nu eerst even aan verslagen werken en dan ga ik alvast wat hapjes voor de klussers maken, want elke dag friet is ook niet fijn.
Oh wat jammer om te horen zeg.. Het leek me zo tof dat Barslet..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb voor 3/4 Barslet terug zitten kijken.. zou Xfiles zijn, prachtig vormgegeven, mooie special effects... maar ik vond het zooo nederlands niet goed
Dus dit is beter?!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het 'oude' huis staat al helemaal vol met dozen, dus yesook al grotendeels gedaan.
Dat aanpakken heb ik volgens mij van mijn ouders/familievanmiddag komt ook mijn tante helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne dag Sarabi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed nu eerst even aan verslagen werken en dan ga ik alvast wat hapjes voor de klussers maken, want elke dag friet is ook niet fijn.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Owquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Komt er net een supertraktatie binnen; een berg broodjes kroket met mosterd.. Ben ik niet lekker en krijg ik maar een kwart weg. Vannacht al in mn keel en nu stijf en beroerd. Kroket smaakt niet jammergenoeg.
Andere collega's eten er 3
Ik hakkel al een paar weken. Dan gaat t weer wel, dan weer niet. Irritant maar ik blijf wel gewoon alles doen want zwaar ziek is het niet. Vind t alleen wel een keer genoeg nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owbeterschap! er zijn echt veel mensen ziek op dit moment.
Beste 10-inch Android-tablet is de Samsung Tab2 10.1, de beste 7-inch tablet is de Google Nexus 7.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje FFt, dan ben je wel echt ziek! Als jij niet eet
@Steer, welke tablet op Andriod raad jij aan? Samsung, Google, Asus, etc...?
Gaat vooral om films kijken in vliegtuig, internetten op de bank etc. 3G hoeft niet, zal via wifi gaan.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:48 schreef AnneX het volgende:
Achgos http://www.volkskrant.nl/(...)was-onwerkbaar.dhtml
Hoe komt het dat het mij niet verbaast...
/arrogante sufferds, allebei.
Ga eens op een ok ( in een umc) werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap soms ook niet hoe stupide schijnbaar intelligente mensen kunnen zijn.
Lekker weertje daaroquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga naar buiten![]()
Ben over het ergste dooie comateuze punt heen geloof ik
Hoop dat het de rest van de week ook zo blijft!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker weertje daaroEn ik ben op de fiets dus op de terugweg geniet ik nog meer
Ik ben serieus helemaal uit de apparatuurkennis rondom fotografiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
P, nog tips voor compact camera die toch mooie natuurfoto's kan maken? Ga 3 wk door Argentinie trekken en geen zin 4kg camera+gear mee te sleuren.
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben serieus helemaal uit de apparatuurkennis rondom fotografieIk zou het niet weten
Vraag het eens aan DE via FB. Haar man had iets op het oog voor hun eigen vakantie volgens mij.
Jep, scholieren in de bediening die niet meer kunnen dan wat brengen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
En de ondernemers hebben meestal de minst gezellige zaken. Massa-horeca met onervaren bediening en slechte prijs-kwaliteitverhouding.
Is een systeemcamera niet iets voor jou? Niet groot, wel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoop dat het de rest van de week ook zo blijft!
P, nog tips voor compact camera die toch mooie natuurfoto's kan maken? Ga 3 wk door Argentinie trekken en geen zin 4kg camera+gear mee te sleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera? #28quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoop dat het de rest van de week ook zo blijft!
Als ze dat deden zou het al een grote vooruitgang zijn. Ik ga niet meer naar dat soort zaken. Elke keer had ik de neiging gewoon zelf maar de bestelling te tappen en te halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, scholieren in de bediening die niet meer kunnen dan wat brengen.
Hmmm, geen verkeerd idee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is een systeemcamera niet iets voor jou? Niet groot, wel goed.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, medische troubles in de fam
Oei, narigheid: Sterkte en geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:08 schreef golfer het volgende:
Even lekker in het centrum van Haarlem rondgedoold. Bij V&D een theelicht gekocht, een zak echte Belgische friet gehaald bij de frietkot en daarna bij de midden-oostenslager een paar lekkere merguezworstjes gehaald en bij de slijter mijzelf op een flesje Glenkichie (single lowland malt) getrakteerd.
dit zo, sterkte voor je pa.quote:
Wat rot, toch, de spanning en voor je vader de pijn! Sterkte/beterschaps!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja maak me niet echt heel veel zorgen verder. Maar wederom is de afstand nu echt klote
Mooi!quote:
In tijden van reorganisatie leer je ze pas echt kennenquote:
Die hebben wij hier ook liggen, een van de velen in de wachtrij (naast serie 2 Varg Veum, nog een aantal afleveringen Irene Huss, paar seizoenenWaking the dead, een seizoen Dexter en nog een paar films)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef golfer het volgende:
We zijn maar eens begonnen met de eerste DVD's van seizoen 1 van weer een Skandinavische serie: Arne Dahl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
PapaSun update:Verder onderzoek dus? Houden ze hem in het ziekenhuis? Waar ligt ie? MCA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
Hij zou nog een gesprek met een longarts hebben en dan naar huis. MCA iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder onderzoek dus? Houden ze hem in het ziekenhuis? Waar ligt ie? MCA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |