SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Problemen gemixt met positieve dingen geeft vaak goede gesprekstof, Krak
Klusdagboek, mag overgeslagen worden voor degene die er geen zin an heeft:
Mannenhuis kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nouja, ik vind wel dat woon- en slaapkamers verschillende uitstralingen mogen hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Vanwaar verschillende kleuren op de vloeren stereo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik kon het roze laminaat niet vinden![]()
[ afbeelding ]
/de waarheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk wil ik dat de slaapkamer er gewoon uitnodigend uit ziet om te slapen neuken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef Sarabi het volgende:
We hebben de afgelopen weken alle seizoenen gekekenis leuk!
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dexter-seizoen was erg zwak.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het eigenlijk steeds minder worden. Vreemde persoonlijkheidsveranderingen en vage gebeurtenissen.Ik ben wel benieuwd naar dit seizoen en ga het ook vooral kijken, maar dan wel pas als alles is uitgezonden.
Ondertussen kijk ik naar Dexter als homoseksuele begrafenisondernemer. Ook heel verfrissend
Absoluut een leuke seriequote:Op zondag 7 oktober 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
Dit nieuwe seizoen is wel weer leuk beginnen, het vorige Dextre-seizoen was erg zwak.
En 6 feet under, die je nu kijkt is briljant.
1,4,2,3,5,6quote:
Dat is 5.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut een leuke serie![]()
Totaal andere rol van de acteur, maar toch ook veel overeenkomsten.
De dood als thema bijvoorbeeld
Is 4 met Julia Stiles?![]()
![]()
![]()
Wanneer ga jij eigenlijk uit huis, borisz?
Dat verschrikkelijk enge mens met dat nepaccent?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik vond die Britse pyromane wel een lekker ding. Seizoen weet ik niet meer? 2 of 3?
Ja, die. Ganz geil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat verschrikkelijk enge mens met dat nepaccent?!
Zo blij dat die om zeep werd geholpen.
Zooooo niet mijn typequote:
Daar kijk ik doorheen die rol van Jaime Murray. Is gewoon een mooie vrouw, vind ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik het niet over de actrice maar over dat enge gedrocht uit de tv-serie h
Jupquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Altijd vervelend als je jezelf meer werk bezorgt
Dat klinkt heel foutquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Het was t gezellig met mijn collega
We hebben sinds een jaar deze: http://www.stofzuigerstor(...)emens-vs07g1666.htmlquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.quote:
Hier we Samsung zonder zak maar met hepa filter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jup![]()
Tevens morgen ook maar slaapzak + toiletspullen hierheen verhuizen, hoef ik niet meer terug te fietsen elke keer.![]()
Trusten alvast en werkse Isa
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
* TAV74 meldt zich voor tweede helft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.
Owww bah.. beterschapjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
Hier ligt een beetje rillerige en ziekwordende vrouw intussen weer in ons bedje.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:31 schreef golfer het volgende:
Hier ligt een beetje rillerige en ziekwordende vrouw intussen weer in ons bedje.
type?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een rode AEG met Hepa-filter gekocht uiteindelijk
Doe ze daar de groeten!quote:Nu Leuvenwaarts
Heb je Enodomondo al geprobeerd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef LieLie het volgende:
Grr, irritant dat mijn Runkeeper niks meer doet en ik niet weet waarom. Dacht net dat ik het had, wilde wat sprintjes trekken en kijken hoe hard ik dan ga. Kom ik thuis 0,0km
Nouja, wel zweet en een rood hoofd, dus in elk geval wat kcal verbrand
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je Enodomondo al geprobeerd?
Dat zou natuurlijk kunnen ja..quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.
de software maakt gebruik van de gps ontvanger in het toestel. het enige verschil tussen versie voor 4.x is dat deze enkel gps pakt en vanaf 4.x ook de russen en indien beschikbaar de EU satellieten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, die werkt ook niet goed bij mij. Denk dat het met de android-versie heeft te maken die ik heb. Die loopt drie versies achter op de huidige of zo.
Ik heb nog 2.3quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef z80 het volgende:
[..]
de software maakt gebruik van de gps ontvanger in het toestel. het enige verschil tussen versie voor 4.x is dat deze enkel gps pakt en vanaf 4.x ook de russen en indien beschikbaar de EU satellieten.
wat je kunt proberen is in de playstore te zoeken op gps en de "GPS Status & Toolbox" te installeren.
dit is een gratis app waarmee je kunt zien of de gps nog goed werkt, de opgeslagen gps data kan resetten en via internet de a-gps downloaden.
via internet deze link: https://play.google.com/s(...)pbS5ncHNzdGF0dXMyIl0.
dat draait ook op mijn telefoon. en fietstijden (van de zelfde maker) draait er zonder problemen op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2.3
Maar dat kan ik wel proberen ja. Nouja, het maakt ook niet zoveel uit, krijg toch bijna een nieuwe telefoon.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat klinkt heel fout![]()
@ Steer: dood normale Miele met zak hier.
Het is ook een hele tijd wel goed gegaan. Tijdje terug was hij ineens heel onnauwkeurig. Later was dat weer een keer prima. En sinds een paar weken slaat hij dus helemaal geen afstand meer op. Terwijl ik er net op heb gelet dat hij begon te lopen voordat ik hem wegstopte en ook de batterijbespaarapp heb uitgezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:25 schreef z80 het volgende:
[..]
dat draait ook op mijn telefoon. en fietstijden (van de zelfde maker) draait er zonder problemen op.
Leuk, iemand die hem overneemt van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Straks even mies op de plaats doen voor de spinazielasagna van vanavond(leuke foute constructie, houden we er in.)
Ben toch langer bezig geweest dan ik dacht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
Leuk, iemand die hem overneemt van mij.![]()
Hier overigens geen gemies vandaag, want het was B. haar kookbeurt en aangezien die niet lekker is hebben we besloten om een, voor ons nieuwe, Indiase tent straks wat tandoori spul te laten bezorgen.
Thanksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben toch langer bezig geweest dan ik dacht!Maar kan het nu zo de oven inschuiven.
Beterschapjes voor BluezzEn Kaas
En wie er verder nog snotterig en verkouden is
Wat leuk AnneX!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef AnneX het volgende:
Mies staat al op haar plaats in de koelkast.
Alleen nog rijst koken en paksoi roerbakken.
En net terug van http://www.batzvrienden.nl/Ditseizoen/20121007.html
Cultuur in het dorp.
woont gij zo dicht bij het spoor? niet verwacht. ik dacht dat je meer aan de rand van Groningen woonde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie! Kijk nou wat er plots gebeurde gisterenavond. Ansichtpoezen!!
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie! Kijk nou wat er plots gebeurde gisterenavond. Ansichtpoezen!!
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]ok: Het was t gezellig met mijn vrouwelijke collega
(of wordt het nu nog fouter in de ogen van bepaalde mannen hier?)
Goedemorgen! Ik was er al weer. Straks even mies op de plaats doen voor de spinazielasagna van vanavond(leuke foute constructie, houden we er in.)
Whut?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Hmm jammergenoeg ben jij nu ook de sigaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Ben niet snotterig en verkouden.
Gewoon niet lekker, al vanaf donderdagDus vanmiddag maar eens geprobeerd uit te zieken of zoiets, zonde van het mooie weer
Rare kinderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favorietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Six Feet Under... geweldige serie was dat!
Zeven - 7 - afleveringen is wel errug veel achter elkaar.
De poezels vonden dat ook![]()
Zojuist de appels verwerkt http://www.nrc.nl/koken/2(...)n-van-cees-holtkamp/
Deeg van peder-suiker?
Zo eens proeven.
Hobsels leeft zich ook uit, lees ik.
Het weer is fris en zonnig en blauwe lucht in de Kromme Rijn regio.
Dus ging mn. X eens fietsen.
Wanneer die terugkomt?
Nu noem je 2 hele lekkere dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favoriet
Marmer cake goed gelukt, ben al aan het proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |