Zooooo niet mijn typequote:
Daar kijk ik doorheen die rol van Jaime Murray. Is gewoon een mooie vrouw, vind ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Nu heb ik het niet over de actrice maar over dat enge gedrocht uit de tv-serie hè
Jupquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Altijd vervelend als je jezelf meer werk bezorgt
Dat klinkt heel foutquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Het was tè gezellig met mijn collega
We hebben sinds een jaar deze: http://www.stofzuigerstor(...)emens-vs07g1666.htmlquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.quote:
Hier we Samsung zonder zak maar met hepa filter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jup![]()
Tevens morgen ook maar slaapzak + toiletspullen hierheen verhuizen, hoef ik niet meer terug te fietsen elke keer.![]()
Trusten alvast en werkse Isa
Oh en alvast weer een vraag voor de CUL SC Hyvemind: iemand ervaring met stofzuigers met een Hepa-filter?![]()
* TAV74 meldt zich voor tweede helft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook weer rechtstreeks zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |