Dit setje van Ikea is echt niet slecht om mee te beginnen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als ik het zo lees eerst standaard teflonpannen en dan doorsparen voor een mooie RVS set.
Zie de productinfo:quote:
quote:Koekenpan van sterk, geanodiseerd aluminium; verspreidt de warmte snel en gelijkmatig en geeft de pan een slijtvast oppervlak.
- Koekenpan met onze meest slijtvaste antiaanbaklaag, Teflon® Professional, voor wie hoge eisen aan zijn pannen stelt.
Hanos, sligro, makroquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Piet, ik geef weinig om design, dus waar zou ik betaalbare professionele RVS pannen kunnen kopen?
Nou ja zegquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
7 delen betekent 3 deksels, 3 pannen en 1 koekenpan.
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.quote:
Neem er eentje met een dikke bodem. En bij pap moet je gewoon roeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou je aanraden voor een steelpan waar je veel sauzen en pap in klaar wilt maken? De steelpan die ik heb koekt altijd aan en als ik iets wil vervangen dan is het die wel
Geen vrienden met een eigen zaak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.![]()
Ik heb een makro-pasquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef golfer het volgende:
Allemaal zaken waar je een pas voor nodig hebt.![]()
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweestquote:
Ik ban al jaren niet meer bij de Makro geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweest
Wel in de Hanos-ISPC
Daar ben ik dan weer niet geweest, Hanos.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh leuk! Ik ben nog nooit en de Makro geweest
Wel in de Hanos-ISPC
Gaan wij samen een keer naar de Makro?quote:
Groningenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ja hoor. Kies maar welke, http://www.makro.nl/public/Home/Vestigingen
Want dan moet je broer mee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Mijn broer met eigen zaak heeft overigens een Makropas, maar daar wil ik hem niet van lenen.
Totaal niét interessant !quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan wij samen een keer naar de Makro?
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.quote:
Oh ja hij zal vast vinden dat 'ie gelijk heeftquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.
Nooit geld lenen van familie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg ik weer allerlei opmerkingen over mijn koopgedrag terwijl ik nog geld bij hem geleend heb.
quote:
Kleine bedragen wil wel, maar nooit grote bedragen lenen. Ouders is overigens wat anders tbh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoezo niet? Als ik krap zit, ga ik altijd eerst naar mijn familie toe.
Ja maar voor grote bedragen ga je toch naar de bank?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Kleine bedragen wil wel, maar nooit grote bedragen lenen. Ouders is overigens wat anders tbh.
Was even noodzakelijk en kon toen niet via de bank.quote:
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar voor grote bedragen ga je toch naar de bank?
/naief
Dit bedrag is niet zo groot en ik heb (samen met hem) een heel appartement in Apeldoorn als onderpand en garantie tot terugbetaling voor hem. Mot alleen eindelijk een keer verkocht worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.
Hmm je zal gelijk hebben! Heb het gelukkig niet van dichtbij meegemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Genoeg familierelaties die om zeep gaan omdat iemand een groot bedrag aan een oom/neef/zus leent hoor.
het kan inderdaad wel eens het nieuwe asbest worden.quote:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit bedrag is niet zo groot en ik heb (samen met hem) een heel appartement in Apeldoorn als onderpand en garantie tot terugbetaling voor hem. Mot alleen eindelijk een keer verkocht worden.
Klopt. Helaas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.
En het ligt daar best goed.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Zitten jullie daar nog steeds mee? Zo een sjit, en als je het uiteindelijk kwijt bent krijg je natuurlijk de veel te veel betaalde belasting niet mee terug.
Mij iets teveel omroep Max. Nog net te jong voor die doelgroep, althans dat soort programma's.quote:
Ik heb voor 3/4 Barslet terug zitten kijken.. zou Xfiles zijn, prachtig vormgegeven, mooie special effects... maar ik vond het zooo nederlands niet goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef AnneX het volgende:
Zo geweldige vormgeving, en details !
Zo herkenbaar.
Vergelijkbaar met Mad Men![]()
/ voelt zich geen doelgroep Max.
Ja, een lust voor het oog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb voor 3/4 Barslet terug zitten kijken.. zou Xfiles zijn, prachtig vormgegeven, mooie special effects... maar ik vond het zooo nederlands niet goed
Dus dit is beter?!
Het 'oude' huis staat al helemaal vol met dozen, dus yesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie weten van aanpakken, Sara.
Heb je (ook) al dozen gepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed nu eerst even aan verslagen werken en dan ga ik alvast wat hapjes voor de klussers maken, want elke dag friet is ook niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |