Z80 ziet aan de informatie die je nu post dat je lichaamstemperatuur 1.3 graden Celcius hoger is dan normaal toen je deze foto nam met je smartphone in de hand. Hij DM'd mij dat het verstandig is een doktersafspraak te maken. Je zou zwanger kunnen zijn na de sex met Arty van de week, waarvan de beelden ook al online staan.quote:
Tja, Zet demonstreerde het uit van de week bij een bakkie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
het is al vanaf het begin van digitale fotografie standaard dat er in de foto ook gegevens van de camera en lens worden gezet. indien de gps coördinaten bekend zijn worden deze ook vermeld.
dat je met een smartfoon direct de foto onbewerkt op internet kan plaatsen heeft niets met de standaard maar alles met voorlichting van de gebruikers te maken.
op huisnummer niveau is het nog wat lastig. behalve als je eerst bij de voordeur hebt staan kletsen voordat je naar binnen bent gegaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, Zet demonstreerde het uit van de week bij een bakkie.
Waarom ik nog netjes onze adresgegevens mailde![]()
We zullen zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
De ME is ook al onderweg dus misschien valt het mee.
Persoonlijke beveiliging - in het zwart !quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
We houden het in elk geval scherp in de gaten.
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste aaverdediging.
[ afbeelding ]
En anders roepen we de hulptroepen in.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de telefoon gewoon in de gracht gooi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb even nagekeken of het standaard aan staat op een android toestel.
als je bij de eerste keer aangeeft dat de locatie service gebruikt mag worden dan komt er ook meteen een waarschuwing dat andere programma's hier dan ook gebruik van kunnen maken.
als je de locatie service niet gebruikt komt er dus ook geen coördinaten in de foto.
maar ook het lokale weer werkt dan niet meer.
achteraf uit of aanzetten kan in het config scherm. ik heb alleen nu geen tel bij de hand om te zien waar dit zit.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste aaverdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de telefoon gewoon in de gracht gooi.![]()
Alsof ik van bovenstaande iets snap, als het me wordt gevraagd. Ik weet niet eens wat 'locatie service' is, en met mij velen anderen, gok ik.
Ik wil simpelweg een warschuwing in gewone mensentaal, wanneer ik zo'n foto ergens plaats.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?
ja ik verveel me.
C.S.I. Grunnquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
sta je in streetview van google in de ruit van de woonkamer gespiegeld?
is de overbuur.
ja ik verveel me.
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste verdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
We zullen zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdekt opstellen is de beste verdediging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Boeiende TV trouwens. Nooit meer slapen. Thema vd VPRO. Ik neem het op.
Slapen is zo leuk! Maar kost wel erg veel tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Boeiende TV trouwens. Nooit meer slapen. Thema vd VPRO. Ik neem het op.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Z80 ziet aan de informatie die je nu post dat je lichaamstemperatuur 1.3 graden Celcius hoger is dan normaal toen je deze foto nam met je smartphone in de hand. Hij DM'd mij dat het verstandig is een doktersafspraak te maken. Je zou zwanger kunnen zijn na de sex met Arty van de week, waarvan de beelden ook al online staan.
Zou best leuk zijn in F&F, een huisdierenbeeldromantopic.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stripverhalen met katten, is daar geen markt topic voor?
dankje Isa en goedemorgen! begin om 6 uur. helaas maar 3 uurtjes geslapen. jij welterusten voor straks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 04:57 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen FFT!Fijne werkdag
(5 uur was het toch?)
Jawel hoor. Maar je wilt niet weten hoe ze zich vanavond voeltquote:Op maandag 8 oktober 2012 05:43 schreef Isabeau het volgende:
En 3 uurtjes is niks![]()
Dat hou je toch niet vol *knuf*
Zou graag willen, alleen pas weer jarig geweest en verschillende flessen gekregen. Krijg er meer bij dan dat ik op kan drinken...quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Voor de liefhebbers de G&G heeft weer whiskydagen. 20% korting op het whiskyassortiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |