quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie! Kijk nou wat er plots gebeurde gisterenavond. Ansichtpoezen!!
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]ok: Het was t gezellig met mijn vrouwelijke collega
(of wordt het nu nog fouter in de ogen van bepaalde mannen hier?)
Goedemorgen! Ik was er al weer. Straks even mies op de plaats doen voor de spinazielasagna van vanavond(leuke foute constructie, houden we er in.)
Whut?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Hmm jammergenoeg ben jij nu ook de sigaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Ben niet snotterig en verkouden.
Gewoon niet lekker, al vanaf donderdagDus vanmiddag maar eens geprobeerd uit te zieken of zoiets, zonde van het mooie weer
Rare kinderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoo ook niet echt veel geslapen vannacht!Ik wel een lekker tukkie, werd wakker van harde sirenes bij mij om 14u. Wat een publiek in Reutum! Gemiddelde leeftijd was 16 en dat was ook wel te merken aan het gedrag haha. Ik moet altijd zo hard lachen als er jonge jongetjes (net als vannacht) voor je neus gaan staan, hun shirt omhoog doen zodat je hun kippenborstje ziet en dan zo over hun tepels gaan strelen om aandacht te vragen
. Ik kon hun tante zijn
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favorietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Six Feet Under... geweldige serie was dat!
Zeven - 7 - afleveringen is wel errug veel achter elkaar.
De poezels vonden dat ook![]()
Zojuist de appels verwerkt http://www.nrc.nl/koken/2(...)n-van-cees-holtkamp/
Deeg van peder-suiker?
Zo eens proeven.
Hobsels leeft zich ook uit, lees ik.
Het weer is fris en zonnig en blauwe lucht in de Kromme Rijn regio.
Dus ging mn. X eens fietsen.
Wanneer die terugkomt?
Nu noem je 2 hele lekkere dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe lekker recept, die perentaart met spijs van hem is ook een aanrader, hier favoriet
Marmer cake goed gelukt, ben al aan het proeven
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan welquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Alleen deze nog hoor. Dit is echt niet normaal. Je hoort hem niet meer.
het is dan ook een deuntje wat makkelijk blijft hangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan wel
Daarbij vind ik zijn muziek vernieuwend en verfrissend en dat in een wereld waar ik bijna alle commercile muziek op elkaar vind lijken, want dat verkooptKijk eens hoe ver je kan komen met origineel zijn!
Nou ja nieuw.. Hij heeft van een aantal populaire hits stukjes gepakt en dat bij elkaar is gangnam style geworden. Het dansje en de clip is wel modern, lekker gek. Ik gun het hem ook. Die man weet niet wat ie meemaakt volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zitten kijken. Bizar gewoon! Maar ik gun het die maffe Koreaan wel
Daarbij vind ik zijn muziek vernieuwend en verfrissend en dat in een wereld waar ik bijna alle commercile muziek op elkaar vind lijken, want dat verkooptKijk eens hoe ver je kan komen met origineel zijn!
Huh?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef z80 het volgende:
[..]
woont gij zo dicht bij het spoor? niet verwacht. ik dacht dat je meer aan de rand van Groningen woonde.
Big Brother/Z80 kan via de FiXF-gegevens de straatcordinaten zien waar de foto is gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh?
En ja, ik woon in centrum Stad. Hoezo?
ik ben altijd nieuwsgierig als er iemand een foto plaats van zijn/haar huisdieren waar deze gemaakt is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh?
En ja, ik woon in centrum Stad. Hoezo?
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Zojuist de appels verwerkt http://www.nrc.nl/koken/2(...)n-van-cees-holtkamp/
Deeg van peder-suiker?
Zo eens proeven.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie! Kijk nou wat er plots gebeurde gisterenavond. Ansichtpoezen!!
[ afbeelding ]
Om het tafereel niet te verstoren hebben we bewegingsloos zeven afleveringen van Six Feet Under zitten kijken. Toen de vogeltjes begonnen te fluiten, zijn we toch maar gaan slapen.
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ben altijd nieuwsgierig als er iemand een foto plaats van zijn/haar huisdieren waar deze gemaakt is.
indien met een smartfoon en gps dan staan de gegevens netjes in de foto.
Onze mond vol over privacy tegenwoordig en ik had geen flauw idee dat dit bestond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!
Je hebt nog 40 minuten om je spullen te pakken dan staat half facebookend Nederland bij je op de stoep.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, dat dat kan zeg! Eigenlijk ook wel gek!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt nog 40 minuten om je spullen te pakken dan staat half facebookend Nederland bij je op de stoep.
het is al vanaf het begin van digitale fotografie standaard dat er in de foto ook gegevens van de camera en lens worden gezet. indien de gps cordinaten bekend zijn worden deze ook vermeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze mond vol over privacy tegenwoordig en ik had geen flauw idee dat dit bestond.
Zou dat niet gewoon uit moeten staan by default? En dat je het kan aanzetten wanneer je het wilt.
Altijd leuk voor stalkers, dit soort technologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |