Ik maak eerst die andere flessen wel ff opquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Voor de liefhebbers de G&G heeft weer whiskydagen. 20% korting op het whiskyassortiment
Dankjequote:Op maandag 8 oktober 2012 05:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja dank je wel!
En 3 uurtjes is niks![]()
Dat hou je toch niet vol *knuf*
Allemaal leuke dingen dus voor de boeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Mijn vriend is nu de nieuwe auto aan het ophalen en over 3 uurtjes krijgen we de sleutel van het appartement
En over zo'n 7 uurtjes staan we met zijn 4en te verven
Heeft zich (grote uitzondering voor haar) vandaag ziek gemeld op haar werk.quote:
Achgos, Beterschap én uitzieken !quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft zich (grote uitzondering voor haar) vandaag ziek gemeld op haar werk.
Nog steeds gammel dus.
Is wel uit bed en zit met een boekje in de hoek van de bank.
OK.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja doek hoor. Ben niet zo ziek als jij was, het is gewoon ff op.
De energie, de zin in alles, get myself vandaag together en het baggere gevoel er ff uit krijgen.
Morgen weer een dag
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja doek hoor. Ben niet zo ziek als jij was, het is gewoon ff op.
De energie, de zin in alles, get myself vandaag together en het baggere gevoel er ff uit krijgen.
Morgen weer een dag
Nog niets gehoord! Dus ik wacht het nog even af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef TAV74 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jouw assessment Isa? (wellicht heb ik wat gemist de laatste dagen?)
Spannend altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niets gehoord! Dus ik wacht het nog even af.
Verschrikkelijk vind ik ze. Bakten bij ons erg aan en het duurt een eeuwigheid voor de pan zelf warm is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
CUL vraagje: bij de AH zijn momenteel pannen in de aanbieding met een keramische anti-aanbaklaag. Heb ze even in handen gehad, ik denk dat ze een 3 mm bodem hebben, dik genoeg kwaliteit voor mij.
[ afbeelding ]
http://www.green-pan.com/nl/home-3602.htm
Iemand ervaring met keramische anti aanbaklagen ipv teflon?
Ik wil ook af van teflon, en zat te twijfelen tussen aluminium en keramisch. Misschien toch maar kijken naar RVS...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik ze. Bakten bij ons erg aan en het duurt een eeuwigheid voor de pan zelf warm is.
Hier maar gewoon weer terug naar de RVS-pan, omdat we wel van Teflon afwilden.
Ik heb nu bijna alleen maar keramische. De hele Aeternum-serie van Bialetti:quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
CUL vraagje: bij de AH zijn momenteel pannen in de aanbieding met een keramische anti-aanbaklaag. Heb ze even in handen gehad, ik denk dat ze een 3 mm bodem hebben, dik genoeg kwaliteit voor mij.
[ afbeelding ]
http://www.green-pan.com/nl/home-3602.htm
Iemand ervaring met keramische anti aanbaklagen ipv teflon?
Uiteindelijk heb je dus een ander merk/model keramisch gekregen? Zou betekenen dat er onderling blijkbaar veel verschillen zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Verschillende ervaringen dus.![]()
Hier deden we alles volgens het boekje met die pannen, maar na een maand of drie begon de ellende. Heb er nog een jele strijd over gehad met de winkel, want de pannen waren 80 euro per stuk of dergelijke. Uiteindelijk een nieuwe gekregen, die het tot nu toe goed doet. Maar ze komen er hier verder niet meer in.
Nee, ik kreeg eenzelfde pan. Ze gingen uit van een fabrieksfoutje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dus een ander merk/model keramisch gekregen? Zou betekenen dat er onderling blijkbaar veel verschillen zijn...
Ik deed net een rondje internet om deze pannen, en zie ook voornamelijk gemixte reacties.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg eenzelfde pan. Ze gingen uit van een fabrieksfoutje.
Maar ik zie deze pan ook al achteruitgaan. Kortom: niets voor mij. Heb later bij de Ikea een RVS-bakpan gekocht en daar kunnen we prima mee uit de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |