quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De langste adem en engelengeduld hebben levert je uiteindelijk winst op ...
kijkend naar de overkant van de tafel:Geduld brengt je meestal het verst, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zult ook wel weten dat dat af en toe verdomd moeilijk is.
Gelukkig is de beloning groot.Thanks mate!quote:![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef espri het volgende:
heel toepasselijke titel![]()
Merlijn is dat jouw meiske? wat leuk om te zien
6.... ("Bijna zevuhuhuhn!!!")quote:
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef vannelle het volgende:
Hoe lang heb jij haar destijds niet gezien Merlijn?
Dat komt nog wel goed, zeggen zequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
...
Mooie dame Merlijn! Ze lijkt volgens mij ook best wel op jou
Zo lelijk ben jij niet heurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.
[..]
Dat komt nog wel goed, zeggen ze
nou......quote:
Sowieso lastig vergelijken ivm leeftijdsverschil, in mijn geval was het de keuze van m'n dochter zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.
quote:
Zelfkennisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso lastig vergelijken ivm leeftijdsverschil, in mijn geval was het de keuze van m'n dochter zelf.
Op haar leeftijd moet je echt afspraken met haar zelf maken en niet met de moeder want dochterlief gaat toch wel haar eigen gang.
En gelijk heeft ze eerlijk gezegd, oud maar iig wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen.
[..]
?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
* DJMO moet ineens terug denken aan "waar is mijn ding nou![]()
"
-edit- Merlijn snapt wel wat ik bedoel denk ik
Da's mooi op tijd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga slapen. Ben helemaal klaar met vandaag! Toedels
paar maanden terug was ik met PB en Jan en Geert in diergaarde blijdorp. Merlijn had z'n dochter die dag, dus die kwam ook naar blijdorp (want op mijn abo korting). Toen hun eerder weggingen dan wij, bleef jan maar huilen .. waar is mijn ding nou... hij kon haar naam niet uitsprekenquote:
hou jij eens ff gauw op!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Dat komt nog wel goed, zeggen ze
Ja, niet zo laag doen over jezelf! Merlijn is mijn lieve knappe ventquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oeh! belle slaat de klauwtjes uit!
Ach, ik gein maar wat...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, niet zo laag doen over jezelf! Merlijn is mijn lieve knappe vent
Lief van je en ja, je hebt het idd getroffen met hem!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, niet zo laag doen over jezelf! Merlijn is mijn lieve knappe vent
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lief van je en ja, je hebt het idd getroffen met hem!
[/homomodus]
* belle1608 ook erg blij isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lief van je en ja, je hebt het idd getroffen met hem!
[/homomodus]
heb ik er dan 1 gemist....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe... mazzeltje 3 ook weer binnen :
morgen 2 kapotte klamboes halen, kan ik mooi die hoepels/ringen gebruiken voor dromenvangers!!
mailtje met excuus van instantie en heeft rekening betaald.quote:
quote:
en das geen mazzelTJEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
ja ho ff!
Het ging over jouw mazzel en niet over de zijne.
Zelf ook meevaller gehad vandaag.
ik heb ook mazzel met mezelf hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
ja ho ff!
Het ging over jouw mazzel en niet over de zijne.
Zelf ook meevaller gehad vandaag.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
en das geen mazzelTJE
maar een echte grote![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Pulver het volgende:
* Pulver deed vandaag een 'Rucky'
Had je al tegen jezelf gezegd dat je klaar was? Anders is hij niet compleet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Nee, maar wou wel dat ik klaar wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had je al tegen jezelf gezegd dat je klaar was? Anders is hij niet compleet he?
Denk dat je er al snel klaar mee wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, maar wou wel dat ik klaar was
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Pulver het volgende:
* Pulver deed vandaag een 'Rucky'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staan je haren dan niet recht overeind?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef espri het volgende:
[..]staan je haren dan niet recht overeind?
Welnee, was maar heel even hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef espri het volgende:
[..]staan je haren dan niet recht overeind?
hmmquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
espri, je hebt dm...
kwiebus je hebt dm
is goed, ga ik nu naar de radio...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
is ok
laat nog wel even weten hoe laat
ik moet steeds de pagina verversen dan komen ze wel binnen, maar je hebt antwoord hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
espri, je hebt dm...
kwiebus je hebt dm
Goedemorgen of welkom terug?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef Ehhe het volgende:
Oh, vandaag was nog niet klaar met mijNog wakker dus xD
hallo gewoon dan maarquote:
Ongeacht welke variant je hebt is de dosis werkzame stof toch altijd 0,1 mg?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef espri het volgende:
[..]
hallo gewoon dan maar![]()
ik heb ook lange tijd gehad dat ik niet kon slapen, van alles geprobeerd en nu heb ik melatomatine extra en binnen een half uur slaap ik als een doornroosje, misschien is het ook wat voor jou?
ja en 25mg slaapmutsje en die combi zorgt er voor bij mij dan, dat het werkt als een tierelierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ongeacht welke variant je hebt is de dosis werkzame stof toch altijd 0,1 mg?
Ik weet niet of ik wel echt een voorstander ben van melatoninequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef espri het volgende:
[..]
hallo gewoon dan maar![]()
ik heb ook lange tijd gehad dat ik niet kon slapen, van alles geprobeerd en nu heb ik melatomatine extra en binnen een half uur slaap ik als een doornroosje, misschien is het ook wat voor jou?
de vrij verkrijgbare variant volgens mij wel, je hebt ze ook op voorschrift en dan is het 1 of 3 mg per tabletje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ongeacht welke variant je hebt is de dosis werkzame stof toch altijd 0,1 mg?
waarom niet? we maken dat toch ook zelf aan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel echt een voorstander ben van melatonine
Ja da's waar. Maar heb ook wel wat tegenberichten ervan gelezen. Ik weet het gewoon niet zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef espri het volgende:
[..]
waarom niet? we maken dat toch ook zelf aan?
Als het goed is wel. Slaapgebrek kan een gevolg zijn van het te weinig aanmaken dus daarom even "bijvoeren"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef espri het volgende:
[..]
waarom niet? we maken dat toch ook zelf aan?
oke, die ken ik niet? maarja, van ibuprofen kan je ook maagklachten en zo heb je wel meer maar als ik paracetamol in neem, doet het niets voor me en de ibu dus wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar heb ook wel wat tegenberichten ervan gelezen. Ik weet het gewoon niet zo
jan komt ook onmogelijk in slaap zonder. ben zo blij dat dit hem helpt om relatief rustig in slaap te vallen, het scheelt heel wat kopzorgen en geschreeuw en ruzie omdat hij gewoon niet slapen kan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Slaapgebrek kan een gevolg zijn van het te weinig aanmaken dus daarom even "bijvoeren"
ja precies, ik neem ook niet elke avond hoor maar als ik een zorg doe en ik slaap een paar nachten niet, dan neem ik er weer 1 in en slaap goed en word uitgerust wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Slaapgebrek kan een gevolg zijn van het te weinig aanmaken dus daarom even "bijvoeren"
Ik heb sowieso dagelijks medicijnen, maar zelfs daar weet ik niet van of ik het eigenlijk wel 'wil'. Het is nodig om mijn lijf draaiende te houden zonder allergische klachten maar mss kan het ook op een andere manierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef espri het volgende:
[..]
oke, die ken ik niet? maarja, van ibuprofen kan je ook maagklachten en zo heb je wel meer maar als ik paracetamol in neem, doet het niets voor me en de ibu dus wel.
je moet er alleen voor waken dat je niet dagelijks in neemt.
het is vrij natuurlijk spul dus zou eigenlijk geen kwaad mogen doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb sowieso dagelijks medicijnen, maar zelfs daar weet ik niet van of ik het eigenlijk wel 'wil'. Het is nodig om mijn lijf draaiende te houden zonder allergische klachten maar mss kan het ook op een andere manier
het is alleen best prijzig om een potje te kopen van een tientje en na 2 x zeggen je wilt het niet...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
[..]
het is vrij natuurlijk spul dus zou eigenlijk geen kwaad mogen doen
Dat dan weer welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
het is alleen best prijzig om een potje te kopen van een tientje en na 2 x zeggen je wilt het niet...
dat is wel heel erg jong voor Jan om al aan te beginnen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
jan komt ook onmogelijk in slaap zonder. ben zo blij dat dit hem helpt om relatief rustig in slaap te vallen, het scheelt heel wat kopzorgen en geschreeuw en ruzie omdat hij gewoon niet slapen kan.
je kunt het ook overleggen met je huisarts en een recept vragen voor een week. dan ben je misschien iets van drie euro kwijt, nog niet eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
het is alleen best prijzig om een potje te kopen van een tientje en na 2 x zeggen je wilt het niet...
pammetjes zijn verslavend en echt troep, ook gehad pfff liever niet meer om overdag hel;der te blijvenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Aan de andere kant; ik heb ook wel eens pammetjes gehad om in slaap te kunnen komen en door te kunnen slapen. Dus dan kan melatonine ook wel...
in overleg met huisarts geweest hoor. dat doe ik niet zomaar... maar gezien de driftbuien die bij het slapen kwamen kijken, was dit het beste.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:37 schreef espri het volgende:
[..]
dat is wel heel erg jong voor Jan om al aan te beginnen?
dat suggereerde ik ook niet hoor dat je het op eigen houtje deed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
in overleg met huisarts geweest hoor. dat doe ik niet zomaar... maar gezien de driftbuien die bij het slapen kwamen kijken, was dit het beste.
Klopt, ooit eens diazepam gehad als spierverslapper ivm rugklachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:38 schreef espri het volgende:
[..]
pammetjes zijn verslavend en echt troep, ook gehad pfff liever niet meer om overdag hel;der te blijven
kruipze Ehhe en ik hoop dat je spontaan lekker slaaptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
Dat vond ik ook wel een nadeel ervan. Maar man wat voelde ik me lekker stoned vlak nadat ik zo'n ding had ingenomen
Ik ga nu lekker tegen mijn lief aankruipen
waarschijnlijk adhd en mogelijk ook odd. (en ja, ik voel de shitload aan opmerkingen al weer opkomen hier maar goed). We lopen hiervoor bij trversum (kinder en jeugd psychiatrie, wat hem onderzoekt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef espri het volgende:
[..]
dat suggereerde ik ook niet hoor dat je het op eigen houtje deed.
maar zou het dan niet iets zijn om te kijken waar de driftbuien vandaan komen? maar dat zal je vast ook al hebben gedaan, Espri, bemoei je er niet mee
ja ik trap er echt nooit meer inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, ooit eens diazepam gehad als spierverslapper ivm rugklachten.
Moest echt de wekker zetten om om 15.15!!!! m'n dochter van school te halen.
Echt troep idd.Dan liever pijn.
djmo, je krijgt geen shit van mij en daar deed ik het niet voor, was echt pure interesse,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarschijnlijk adhd en mogelijk ook odd. (en ja, ik voel de shitload aan opmerkingen al weer opkomen hier maar goed). We lopen hiervoor bij trversum (kinder en jeugd psychiatrie, wat hem onderzoekt.
overigens is het dacht ik een vrij bekend verschijnsel dat juist adhd'ers dus geen of te weinig melatonine aanmaken. Aangezien mijn dochter gediagnosticeerd adhdh'er is, had ik, danwel op afstand omdat ze niet thuis woont, al ervaring met melatonine bij kinderen. vandaar mijn keuze in samenwerking met de huisarts om het op deze manier op te lossen tot er een diagnose gesteld kán worden .. aangezien hij eigenlijk nog te jong is voor een diagnose.
niet van jou, maar van andere mensen .. ik stuur je wel even een dm ..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:48 schreef espri het volgende:
[..]
djmo, je krijgt geen shit van mij en daar deed ik het niet voor, was echt pure interesse,
ook ik weet hoe moeilijk kindjes opvoeden is, gaat niet altijd van een leien dakje
dat denk ik ook en vind dat echt slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Al kun je er in de handel aardig mee verdienen denk ik.
nee ook beter van niet, de pijn voelen is een drama maar helemaal afstompen of niks meer voelen en rare dingen doen, ben je veel slechter afquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
Zou best controle op mogen zijn, ik kan ze zo krijgen maar aangezien ik ze niet meer slik.....
Tegen pijn zijn er andere middelen waardoor je je niet out of body voelt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef espri het volgende:
[..]
nee ook beter van niet, de pijn voelen is een drama maar helemaal afstompen of niks meer voelen en rare dingen doen, ben je veel slechter af
ja dat kan zeker, wat voor de een een mokerslag is, kan voor de ander niet werken, zelfs met morfine is dat zo, 2 jaar geleden een heftige buikoperatie maar morfine deed niets bij mij, kreeg van alles erbij maar lag op een gegeven moment op de ic door al die troep....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tegen pijn zijn er andere middelen waardoor je je niet out of body voelt.
Toen ik in het ziekenhuis lag werkten pijnstillers ook al niet (idd, morfine ook niet) maar een inslaaptabletje wel.
Nah, doen we dat toch?
Medicijnen horen iets op te lossen of klachten te verminderen, niet een extra of ander probleem maken.
Slik nu heel weinig pillen, heb regelmatig pijn maar is een bewuste keuze.
Wil niet wennen aan medicijnen, wil er niet afhankelijk van zijn.
Bij mij was die morfine ook na een operatie via de buik, vond het maar niks die morfine want werkte niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat kan zeker, wat voor de een een mokerslag is, kan voor de ander niet werken, zelfs met morfine is dat zo, 2 jaar geleden een heftige buikoperatie maar morfine deed niets bij mij, kreeg van alles erbij maar lag op een gegeven moment op de ic door al die troep....
wel goed dat je deze keuze maakt want dat is wel 1 van de allermoeilijkste om te maken.
prima, slaap lekker, ik duik er ook zo inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij mij was die morfine ook na een operatie via de buik, vond het maar niks die morfine want werkte niet.
Plaatselijk ben ik ook moeilijk te verdoven merkte ik bij een eerdere operatie met een ruggeprik en ook de tandarts had minder moeite een paard plat te krijgen dan mij te verdoven.
Pijnbestrijding die ik nu heb werkt ook maar matig.
Pijnstillers vinden mij gewoon niet lief.
Maar ik ga slapen, trusten en morgen of hier of via dm verder.
melatonine is lichaamseigen stof, dus kan niet heel veel kwaad, zeker niet als je een keer goed wilt slapen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel echt een voorstander ben van melatonine
wat voor bedankjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef espri het volgende:
wat anders, zit op bedankjes te zoeken maar vind het behoorlijk lastig hoor, ideeen hier?
het is geen heel groot gezelschap, iets van 50 man, tja wat kan je kwijt zijn? ik denk ongeveer 100euro in totaalquote:
bij adhd is het niet zozeer geen melatonine aanmaken, maar te vol hoofd, teveel te verwerken van overdag.. dus het verwerken begint zodra we liggen in bed en niets meer horen of zien.. en dan komt inderdaad frustratie, want je bent moe, maar je hoofd draait door.. (het denkwerk)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarschijnlijk adhd en mogelijk ook odd. (en ja, ik voel de shitload aan opmerkingen al weer opkomen hier maar goed). We lopen hiervoor bij trversum (kinder en jeugd psychiatrie, wat hem onderzoekt.
overigens is het dacht ik een vrij bekend verschijnsel dat juist adhd'ers dus geen of te weinig melatonine aanmaken. Aangezien mijn dochter gediagnosticeerd adhdh'er is, had ik, danwel op afstand omdat ze niet thuis woont, al ervaring met melatonine bij kinderen. vandaar mijn keuze in samenwerking met de huisarts om het op deze manier op te lossen tot er een diagnose gesteld kán worden .. aangezien hij eigenlijk nog te jong is voor een diagnose.
'k weet er alles van, heb dat probleem al sinds ik me kan heugen. ben dan ook blij dat de ggz hier me wel serieus genomen heeft en nu eindelijk een adhd onderzoek doet bij mijzelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij adhd is het niet zozeer geen melatonine aanmaken, maar te vol hoofd, teveel te verwerken van overdag.. dus het verwerken begint zodra we liggen in bed en niets meer horen of zien.. en dan komt inderdaad frustratie, want je bent moe, maar je hoofd draait door.. (het denkwerk)
bruidssuikers in een 'netje' met een lintje erom heen en een persoonlijk bedankje? eem dvd met een film / compilatie van de dag ? of doe creatief en geef ze een cadeaubon die goed is voor een taak in jullie huis tijdens jullie wittebroodswekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
het is geen heel groot gezelschap, iets van 50 man, tja wat kan je kwijt zijn? ik denk ongeveer 100euro in totaal
buddha... en een kaartje eraan.. wij delen het geluk graag met julliequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef espri het volgende:
wat anders, zit op bedankjes te zoeken maar vind het behoorlijk lastig hoor, ideeen hier?
hahahha dat laatste vind ik wel orgineel ja, we gaan ook op huwelijksreis dus onderhoudt het huis maar ffquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
bruidssuikers in een 'netje' met een lintje erom heen en een persoonlijk bedankje? eem dvd met een film / compilatie van de dag ? of doe creatief en geef ze een cadeaubon die goed is voor een taak in jullie huis tijdens jullie wittebroodswekenzo van .. we zijn zo bl ij dat je er was, geef jij de planten maar water als we op reis zijn
die's mooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buddha... en een kaartje eraan.. wij delen het geluk graag met jullie
ja, daar hadden wij het al over gehad he? ik vind dat ook nog steeds wel een heel aantrekkelijk iets om te doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
buddha... en een kaartje eraan.. wij delen het geluk graag met jullie
daarom ook diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef espri het volgende:
[..]
ja, daar hadden wij het al over gehad he? ik vind dat ook nog steeds wel een heel aantrekkelijk iets om te doen
hahaha maar dan moet ik dus even kijken naar mooie kaartjes en lint om er aan te hangen, een paars lintje lijkt me wel mooi en bij passendquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha maar dan moet ik dus even kijken naar mooie kaartjes en lint om er aan te hangen, een paars lintje lijkt me wel mooi en bij passend
dat wordt dan wel weer een heel klein fotootje, de buddhas zijn ook klein he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]paars is goede keuze!!!
op het kaartje een fototje met jullie erop?
ene kant een foto'tje en andere kant de tekst..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef espri het volgende:
[..]
dat wordt dan wel weer een heel klein fotootje, de buddhas zijn ook klein he?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
zit net op een site te kijken, hebben ze servetten met vlinders er open de naam van het bruidspaar en de datum, vind ik ook wel erg leuk om bij het buffet neer te leggen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef espri het volgende:
ik word helemaal tureluurs van het zoeken haha ik zoek mn mandje op, slaap lekker allemaal![]()
collega te pakken gehad?quote:
Ja ik ben volgende week vrijdag vrij. :pquote:
Maar er zitten wel leuke ideetjes tussen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef espri het volgende:
ik word helemaal tureluurs van het zoeken haha ik zoek mn mandje op, slaap lekker allemaal![]()
vandaar dat je niet opnam gisterenavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 05:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar er zitten wel leuke ideetjes tussen.![]()
Morge.
Ik weet het, het is vroeg maar ik was ook vroeg in slaap geflikkerd, ik hoef me niet meer aan te kleden iig.![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnen maar ik had ook veel te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
vandaar dat je niet opnam gisterenavond![]()
hier waren de kids al om vijf uur wakker.. dat word slapen in de trein terug vanavond
De koffie staat hier klaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:09 schreef DJMO het volgende:
i'm in a desperate need of coffee... can't keep my eyes open
zorg maar dat je morgenochtend koffie hebtquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
zorg maar dat je morgenochtend koffie hebtveel .. heet en sterk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
zorg maar dat je morgenochtend koffie hebtveel .. heet en sterk
Om 6:00 uur staat die klaar.quote:
dan rijden er nog geen treinen hierquote:
Je moet toch nog oefenen voor je marathon dus het gaat je wel lukken.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet toch nog oefenen voor je marathon dus het gaat je wel lukken.
Anders heb je koude koffie.quote:
Ik moet even bijzetten want het is alweer op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze drinkt het toch meestal koud. Doe mij maar een vers bakkie
En jij ook PB!quote:
O ja, die ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij ook PB!
En Rucky, Dolfi, DJMO, Merlijn, Ehhe, Kentekenplaat, Billie, Espri, Vannelle, Inlognaam, Ingrid, Pulver, JK1982, Jaleesa, Ireth, frederik ook jullie allemaal een fijne dag!
Volgens mij hebben ze die wel bij Halfords, of anders bij een grote fietsenspeciaalzaakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef DJMO het volgende:
kutweer![]()
* DJMO door stromende regen jan naar de psz heeft gebracht en nu staat te wachten tot de drogist open gaat.
ik wil zo'n plastic regenjas van vroeger, zon dikkke doorschijnende die tot op je enkels hangt
Alleen van het lezen van dit stukje krijg ik het al bloedheetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, 2 leggings, een rokje, een hemd, een longsleeve en een trui met col aan. In mijn tas: een extra legging en 2 thermoshirts. Als ik het nu nog koud krijg man dan word ik gek! Neem wel mijn korte jasje mee :p die kan ik nog het beste aan als ik binnen aan het werk ben.
Volgende week verwarming, jeej!
Jij ook een fijne dag Yska, ondanks de kou, de wind en de regenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij ook PB!
En Rucky, Dolfi, DJMO, Merlijn, Ehhe, Kentekenplaat, Billie, Espri, Vannelle, Inlognaam, Ingrid, Pulver, JK1982, Jaleesa, Ireth, frederik ook jullie allemaal een fijne dag!
Ah, mijn naam-alarm ging afquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij ook PB!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij ook PB!
Oh my, geen verwarming op je werk? Hopelijk heb je nu genoeg lagen kleding aan om je warm te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, 2 leggings, een rokje, een hemd, een longsleeve en een trui met col aan. In mijn tas: een extra legging en 2 thermoshirts. Als ik het nu nog koud krijg man dan word ik gek! Neem wel mijn korte jasje mee :p die kan ik nog het beste aan als ik binnen aan het werk ben.
Volgende week verwarming, jeej!
Hier nog één.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:05 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff... ik moet nog zoveel en ik kan me er niet toe zetten....
schup onder reet geeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:05 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff... ik moet nog zoveel en ik kan me er niet toe zetten....
douchen, kleding uitzoeken voor vanmiddag...quote:
quote:
nee neequote:
zal wel moeten, anders krijg ik ruzie...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee nee
gewoon doen wat je afgesproken hebt
pffff
jammer dat ik mijn onderschrift gewijzigd heb
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die wel bij Halfords, of anders bij een grote fietsenspeciaalzaak
He jakkes, sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal wel moeten, anders krijg ik ruzie...
komt ook wel...
ben alleen aant uitstellen..
vanmiddag crematie..
Koop een rol vuilniszakken dat is goedkoper, gewoon zeggen dat het de nieuwste mode is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigen dan, vind ik 50 euro voor een jas eigenlijk veel te veel geld. Aan de andere kant heb ik straks wel echt een regenjas nodig, als ik elke ochtend Jan naar school moet brengen :/
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
komt ook wel...
vanmiddag crematie..
sterkte dolfijntjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt ook wel...
vanmiddag crematie..
nee, het weer is triest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
sterkte dolfijntjehet weer helpt ook niet mee en is diep triest als je naar buiten kijkt, ik word er gewoon lui van en zit nog in ochtendjas
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, het weer is triest...
en dan te bedenken dat we een deel buiten staan...
ja, na mijn peuk en ik krijg mijn ma niet te pakken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed zo.
Je moet nog douchen en kleding uitzoeken namelijk.
hahahaha... onder mijn douche.. mijn ma... uhhh nope...quote:
lol zo kan ik hem ook lezen inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef vannelle het volgende:
Heeft ze zelf geen douche dan? Bedoelde niet bij jou hoor.
ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol zo kan ik hem ook lezen inderdaad
djmo.. wil je hem hierheen sturen, dat is wat leuker ballonnen de lucht in laten om 15uur
En morgen naar Den Haag, het moet wel een beetje droog zijn.quote:
Hoezo, is de topless bar bij jou nog niet open dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef dolfina-chica het volgende:
leuk contrast...
mijn maatje in australie zit in een topless bar... lekker aan een biertje...
was het hier maar 8 uur later..
Ooit weleens gehoord van een paraplu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigen dan, vind ik 50 euro voor een jas eigenlijk veel te veel geld. Aan de andere kant heb ik straks wel echt een regenjas nodig, als ik elke ochtend Jan naar school moet brengen :/
Bier en tieten! Prima combinatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef dolfina-chica het volgende:
leuk contrast...
mijn maatje in australie zit in een topless bar... lekker aan een biertje...
was het hier maar 8 uur later..
Eensch. En krokodil eten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bier en tieten! Prima combinatie![]()
Toch zou ik kangaroes en koala's gaan kijken als ik in Australie ben.
Sterkte straks DCquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, het weer is triest...
en dan te bedenken dat we een deel buiten staan...
Een krokodil, is dat een beetje te vreten?quote:
En ik zou me afvragen wie mij de afgelopen 20+uur gedrogeerd heeft, en diegene wat aandoen... (Vliegangstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat zal Hannibal, Face of Murdock zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En ik zou me afvragen wie mij de afgelopen 20+uur gedrogeerd heeft, en diegene wat aandoen... (Vliegangst)
?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zal Hannibal, Face of Murdock zijn geweest.
quote:
als het flink waait hept een paraplu voor geen meter. Ik heb liever een goede regenjas die een (paar) jaar meegaat, dan dat ik tien paraplu's koop. in the ben je dan namelijk nog duurder uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van een paraplu?
Kosten een paar euro, houden je gewoon droog. Kinderparaplu'tje voor de koters en je bent nog geen 15 euro kwijt waarschijnlijk.
En anders een regenjas; hoeft echt geen 50 euro te kosten.
Hij gooide wel iemand met een soepblik ko.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef vannelle het volgende:
[..]Die staat er niet om bekend mensen met vliegangst te drogeren.
Hij is bekend van: "You call that a knife? THIS is a knife."
Inpakkennnnnnquote:
quote:
ja je moet wel blijven eten he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik zal zo ook even naar de keuken lopen. En dan weer verdergaan met inpakken tot nu toe alleen maar met de telefoon bezig geweest om vanalles te regelen.
Ik heb morgen wel werk voor je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef espri het volgende:
[..]
ja je moet wel blijven eten he?
heerlijk dat geregel pffff, net zoiets als wachten grrrrr zit al vanaf maandag te wachten op een belletje dat er werk is voor me
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
haha maar dat lukt vast niet in een mooi wit pakje neem ik zo maar aan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.
kraamhulp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
![]()
Wie weet als ik nog eens een vriendin vind mag jij de kraamhulp spelen.
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
[..]
kraamhulp?de kraamhulp is de buurvrouw die een brood haalt in die week!
als je er voor hebt geleerd, dan ben je kraamverzorgster, of ben ik nu een azijnpisser?![]()
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
nou nee, als je in het ziekenhuis ligt, roep je niet "verpleegkundige ik wil de po"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.![]()
En btw staat mijn webcam soms aan.
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.quote:
ah oke, als je er een ? achter had gezet, begreep ik het meteen hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.
hahahaha verdorie, ik verslik me gewoon, zie dingen ook vrij snel voor me...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Cammen in die tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zien
ik vind het vooral leuk waar de vaders overal verre van blijven en op dag 3 ofzo zeg ik dat het badje klaar staat en het "vaderdag"is, dus van uit bed halen tot verschonen en badderen en weer in bed leggen zijn ze aan de beurt, ik kan ook een gezicht opzetten dat ik geen tegenspraak wil hahahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjes
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind babypoep ook niet echt vies, pas als ze vast voedsel krijgen begint het meer te stinken
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha dat is wel heel erg! <== was nog n reactie op vannelle
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
ik had al gekeken of ik niet heen kon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
het was droog... wat was dit "mooi"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sterkte straks DC
De hemel huilt mee zullen we maar denken...
2000 euro? Damn, ik dacht de helft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had al gekeken of ik niet heen kon...
minimaal 2000eu.. heen en weer...
ik zou best heen willen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het was droog... wat was dit "mooi"
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokken
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
Ssssssttt.........dat mag ze niet weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Ehhe het volgende:
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voor
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]Fijn dat zoiets toch ook wel heel mooi kan zijn.
fijn dat je er met een goed gevoel op kan terug kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Altijd indrukwekkend zoiets...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Op de begrafenis van mijn grootvader was het de hele dienst droog, tot hij echt begraven werd. Echt die tijd dat we buiten waren regende het. Toen we weer naar binnen gingen voor koffie en cake was het weer droog. Bijzonderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Waarom onzin? Als rucky daar steun uit gevonden heeft is het toch geen onzin?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...
Inderdaad wel fijn dat het droog was. Maakt de dag net even wat minder somber.
Je zei het een beetje ontactisch maar bij deze heb je het wel goed verwoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Onzin, omdat verwerken voor mij psychologisch is en totaal niet afhankelijk is van of het op een bepaalde dag nu wel of niet droog was, regende, of dat er misschien wel een helicopter overvloog.
Verwerken gaat dieper...
Denk dat het komt omdat niet bekend is waardoor het gekleurd was. Denk dat het nu alsnog verkocht kan worden, tenzij het echt chemisch is. Wellicht dat ze dat risico niet kunnen/mogen nemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Ehhe het volgende:
Wel raar dat het dan onverkoopbaar is. Of zou dat komen door het 'afval' wat er dan in zit?
Lijkt mijn werk wel.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:22 schreef Ehhe het volgende:
Zonde. Arme bijen, zoveel moeite doen voor niks
Sorry muts, ik hoop dat je ook een fijne dag hebt gehad!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag Yska, ondanks de kou, de wind en de regen
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen van het lezen van dit stukje krijg ik het al bloedheet
2.40 voor de volwassen variant zwart of it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van een paraplu?
Kosten een paar euro, houden je gewoon droog. Kinderparaplu'tje voor de koters en je bent nog geen 15 euro kwijt waarschijnlijk.
En anders een regenjas; hoeft echt geen 50 euro te kosten.
He jammer dan kunnen wij dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze hebben me verpest.
Heeeeel slim!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
dolfie dolfie is niet dom..
armbanden action 80cent voor 6?
mooie basis voor een kleine dromenvanger
boa voor 1euro... lekker veel veren
Een boa heeft geen veren!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een boa heeft geen veren!!Misschien wel in zijn maag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
To douche. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeeeel slim!
To douche or not to douche :p
die heb ik inderdaad nu ook mee genomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!
Ik heb daar laatst een lijmpistool gekocht voor 2,79 en dat ding werkt perfect!
Ik ga morgen ook weer naar de actionquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik inderdaad nu ook mee genomen
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?quote:
Ik neem 'm wel mee, maar geef hem aan J. Wel zo veiligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Heerlijk zulke dingen op de kop tikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denken
Verder nog paar dingetjes gekocht:
een boek voor een hele euro klikkerdeklik, een alarm voor om je tasje te beschermen tegen tasjesdieven (lees: die gaat aan mn fiets in de kelderbox) en mn ouders voor 5 euro een tapijt van 1,60 x 2.30m. Oh, en een kapotte bluray-speler voor een euro die weggegooid zou worden. Denk dat ik even nieuwe firmware erop moet zetten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heerlijk zulke dingen op de kop tikken
En wat is dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil graag een 'wreck this journal', maar vind ik nog net iets te duur, want wil er ook gelijk 1 voor mn zusje bestellen. Nog maar ff wachten
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.quote:
Een boek die je moet 'vernielen'. Een keer meenemen onder de douche, op de grond gooien en op stampen... Dat soort dingen. Vind ik wel grappigquote:
Haha wat? Vingerlampjes?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.quote:
ja kleine lampjes met een elastiek bandje en dan kun je die om je vingers doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.
nee heheh niet nuttig, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2586811219268243955 Wel grappig, maar echt niet nodig/nuttig
Daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?quote:
hmmm, dat is t probleem met de meeste dingen die ik daar haal. ze zijn niet meteen echt heel nodig. maar ze zijn leuk en handig enzo.quote:
Aardig goed gelukt.quote:
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?
Heel gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aan
nee, je hebt verschillendequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aardig goed gelukt.Maar hoort een dromenvanger geen gat in het midden te hebben?
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.
en je kan dan altijd vuur maken
Ik dacht dat het gat in het midden juist bedoeld was om de goede dromen door te laten terwijl de slechte dromen in een net eromheen opgevangen werden.quote:
Ja, werd heel laat pas wakkerquote:
Over slapen gesproken, ik kan ook zo maar beter naar bed gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |