Alsof die scheerhaartjes van mij ook maar groot genoeg zijn om dat ding te verstoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
nog beter maar dan wel putje schoon maken he?
hoe dat zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:15 schreef Rucky het volgende:
Degene die met een scheermes bij mij onder de douce stapt kan een dreun verwachten.
quote:
succes en hoop dat je een beetje droog overkomtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Zo ik ga even de eerste spullen naar mijn nieuwe huisje brengen.
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef espri het volgende:
[..]
succes en hoop dat je een beetje droog overkomt
kan je wel meteen je douche uitproberenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.![]()
En twee weekendtassen om je nek is ook wel zwaar.
Ik ben dus toch al nat van het zweten, dus een regenbui maakt dan ook niet meer uit.![]()
ik graag met een wolkje melkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:00 schreef Rucky het volgende:
![]()
Koffiezetding heeft zijn plekje gevonden.
Zaterdag ben je de eerste.quote:
Ik zet pas koffie als jij er bent.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens tof haha, neem ik een zelf gebakken appeltaart mee
Dan maak je toch iets vegetarisch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
Tijd voor een bezoekje aan de visboer. Lekkerbek als ik ben ga ik een lekkerbekje halen. En de visboerkat even een aai over zn bolletje geven.
Lief klein zwart katertje
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.
Dat zal die vast niet erg vinden. D:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal die vast niet erg vinden. D:
Zelf ben ik niet echt een kattenliefhebber maar als ik dit lees: Kattenhater verspreidt zalm met spelden in Gouda dan kan ik wel zo gruwelijk kwaad worden.![]()
Dit vind ik geen zielige figuren meer maar lowlife uitschot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef espri het volgende:
[..], ik woon er niet zo heel ver vandaan, wat een zielige figuren die zoiets kunnen doen
Ik heb er ook geen woorden voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef espri het volgende:
ja echt he?
je kan best overlast hebben en dat is zeker niet fijn maar zoiets doen....
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
mazzeltje.. wie het kleine niet eert.. grote niet weert..
bij de kassa van de supermarkt:
een brood : 1.19
2x drinken á 65cent: 1.30
betaald: 1.37
op de bon staat:
drinken: 2x a 0.59 : 1.18
brood: 0.19
dit vind ik top om te lezen, wat fijn voor je vannellequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
* vannelle is zo blij als een kind
Mijn dochter liet me weten dat ze heel graag wilde dat ik op haar verjaardag kom.![]()
Eigenlijk rond die datum maar het feit dat ze dat zelf wil brengt me in jubelstemming!![]()
mooi zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter liet me weten dat ze heel graag wilde dat ik op haar verjaardag kom.![]()
Eigenlijk rond die datum maar het feit dat ze dat zelf wil brengt me in jubelstemming!![]()
leuk voordeeltjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
mazzeltje.. wie het kleine niet eert.. grote niet weert..
bij de kassa van de supermarkt:
een brood : 1.19
2x drinken á 65cent: 1.30
betaald: 1.37
op de bon staat:
drinken: 2x a 0.59 : 1.18
brood: 0.19
alle centen helpen.. en 100 centen ookquote:
al een mail gestuurd met het mobiele internet wat je nooit gehad hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ik heb een andere leukeik mag 190 euro betalen voor een mobiel internet wat ik nooit heb gehad.
yupsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
alle centen helpen.. en 100 centen ook
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alle centen helpen.. en 100 centen ook
heb nog wel guldencenten liggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef espri het volgende:
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoor
inderdaadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef espri het volgende:
[..]
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoor
ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb nog wel guldencenten liggen
hihi
Zeker weten! Heb haar nu bijna 3 maanden niet gezien en nauwelijks gesproken dus kijk er erg naar uit!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef espri het volgende:
[..]
dit vind ik top om te lezen, wat fijn voor je vannelle
jeeeeee nog meer goed nieuwsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
inderdaad
oe oe oe..
heb ook een mailtje gehad van de instantie:
spijt ons, we hebben een fout gemaakt, we hebben het geld overgemaakt naar het bedrijf.. en het is nu zo goed als opgelost
dat is SUPER!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
ik voel me helemaal blij worden voor jou hahha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb haar nu bijna 3 maanden niet gezien en nauwelijks gesproken dus kijk er erg naar uit!
Duurt nog zeker een maand maar de wetenschap dát het komt is voorlopig ruim voldoende
Ik heb 3 maanden contact gehad en toen was het nog niet in orde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
al een mail gestuurd met het mobiele internet wat je nooit gehad hebt
nee
slechte zaak
al contact gehad ?
Zeker weten! Heb haar alle tijd en ruimte gegeven zonder ergens op aan te dringen en it pays of.quote:
Zo tof om te horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb haar alle tijd en ruimte gegeven zonder ergens op aan te dringen en it pays of.
Zuinig ben ik zeer zeker en zal er alles aan doen om het vanaf hier alleen maar beter te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
ik voel me helemaal blij worden voor jou hahha.
wees maar zuinig op je meisje en ik hoop echt ontzettend hard voor je dat je nu steeds vaker contact met haar zal hebben en houden.
Heel, heel fijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
De langste adem en engelengeduld hebben levert je uiteindelijk winst op ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zuinig ben ik zeer zeker en zal er alles aan doen om het vanaf hier alleen maar beter te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |