laat maar gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee zn oude telefoon heeft het ook begeven (heb het zelf gezien)
je kan zelfs de boel gewoon op internet bestellen. Maargoed, hij gooit gewoon ook een beetje zijn eigen glazen in. En dat is voor mij dan weer beter
Scherven brengen geluk, voor jou dan in dit geval.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee zn oude telefoon heeft het ook begeven (heb het zelf gezien)
je kan zelfs de boel gewoon op internet bestellen. Maargoed, hij gooit gewoon ook een beetje zijn eigen glazen in. En dat is voor mij dan weer beter
quote:
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:39 schreef Ehhe het volgende:
Waarom een blaasontsteking? Denk je dat hij pijn heeft met plassen of ruikt z'n urine zo sterk dan?
De horror.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijn
ik ken die zakjes, valt reuzemee hoor dat eraf halen, tis een soort plakband en ik denk niet dat Jan al last heeft van haartjes daar...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijn
sorry... ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:05 schreef espri het volgende:
[..]
ik ken die zakjes, valt reuzemee hoor dat eraf halen, tis een soort plakband en ik denk niet dat Jan al last heeft van haartjes daar...
ja ik ook maar bedoel het niet rot, mijn zoon had het ook vroeger maar je haalt ze met gemak er weer af, tis meer de kunst het goed op te plakkenquote:
ik bedoelde het ook niet rot, maar ik zag een jong kind, luier en een bos haar voor me, door die opmerking...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik ook maar bedoel het niet rot, mijn zoon had het ook vroeger maar je haalt ze met gemak er weer af, tis meer de kunst het goed op te plakken
hahahha ja nadat ik het had neer gezet zag ik ook zo,n soort beeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook niet rot, maar ik zag een jong kind, luier en een bos haar voor me, door die opmerking...
daarom moest ik ook lachen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:08 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha ja nadat ik het had neer gezet zag ik ook zo,n soort beeld
nummer 2 dus ook zindelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
ehmm, het gaat om Geert hier heJan is volledig zindelijk, die draag ook 's nachts geen luier meer
oeps sorry dan maar het verhaaltje blijft hetzelfde,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
ehmm, het gaat om Geert hier heJan is volledig zindelijk, die draag ook 's nachts geen luier meer
Scheren onder de douchequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef espri het volgende:
eerst scheren en dan douchen lijkt me dan verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |