[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:13 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers precies in? -> FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
eenschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef maffemuts het volgende:
[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!
Dan doe je t lekker zonder lijn, als ik m maar voor 7 uur in m'n bus heb
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
eensch
en dan wel op de plek waar ik op dat moment ben he
grijns
mijn huisje staat in hellevoetsluisquote:
O dan kan je ook wel even langs rijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
quote:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?quote:
Vroeg ik me ook af, is toch een indrukwekkende afstand...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
Je zit dan in regio Emmen in de kost?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )
dus valt mee
nah jah.... meevallen
pffffff
yupsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Je zit dan in regio Emmen in de kost?
waarom ga je daar dan niet wonen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Heb zelf ruime ervaring met in de kost zitten toen ik nog in de staalbouw/hoogspanningsmasten werkte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Allemaal?quote:
oke dokter, luistert u even naar mij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Allemaal?
* vannelle neemt espri op schoot en nodigt uit deze traumatische ervaring te delen en te verwerken
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
Stond een "/" tussen, 2 verschillende beroepen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
staalbouwhoogspanningsmasten
een heel mooi woord voor galgje
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
oke dokter, luistert u even naar mij?
Nee, andersom. Eerst reageren, dan verder lezen en dan edittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je edit gezien. Toch maar terug gelezen?
Heel hard huilend de busmaatschappy bellen waar deze voorbeeldchauffeur werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef espri het volgende:
bij ons om de hoek heb je een wegversmalling, komt een bus aan maar die houdt in en ik reed al langzamer want 30kmzone en ja, daar ben ik heel strikt in,
hij gaat meer naar de kant ipv naar het midden dus ik ga naar het midden en rij als eerste door de versmalling, hij steekt eerst 2 duimen op en ik knik hem toe om te bedanken dat ie me voor laat gaan,
ik rij naast hem, STEEKT IE 2 MIDDELVINGERS OP..................
ik was helemaal overrompeld van wat gebeurt hier nu?
ik vond hem dus niet leuk.
wat kan ik nu doen om dit te verwerken dokter phil/vannelle?
gedetacheerdquote:
tssss ik vond het niet leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heel hard huilend de busmaatschappy bellen waar deze voorbeeldchauffeur werkt.
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef espri het volgende:
bij ons om de hoek heb je een wegversmalling, komt een bus aan maar die houdt in en ik reed al langzamer want 30kmzone en ja, daar ben ik heel strikt in,
hij gaat meer naar de kant ipv naar het midden dus ik ga naar het midden en rij als eerste door de versmalling, hij steekt eerst 2 duimen op en ik knik hem toe om te bedanken dat ie me voor laat gaan,
ik rij naast hem, STEEKT IE 2 MIDDELVINGERS OP..................
ik was helemaal overrompeld van wat gebeurt hier nu?
ik vond hem dus niet leuk.
wat kan ik nu doen om dit te verwerken dokter phil/vannelle?
ja dit valt me nu zwaar tegen hoor, ga maar naar een ander topic zodat ik van je schoot af gaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.
Triest, echt triest.
Je zou een topic kunnen openen in Klaagbaak maar de kans dat je weggehoond wordt is groot.
Veiliger is om te posten in Irritaties op de weg #20 tussen twee rijen auto's door waar allemaal lotgenoten zitten.
Je kunt zulk idioot gedrag natuurlijk ook gewoon negeren.
Wil je nu van m'n schoot af of blijf je nog even zitten?
ik stikte zowat in m'n soepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.
Triest, echt triest.
Je zou een topic kunnen openen in Klaagbaak maar de kans dat je weggehoond wordt is groot.
Veiliger is om te posten in Irritaties op de weg #20 tussen twee rijen auto's door waar allemaal lotgenoten zitten.
Doe ik ook altijd, je druk maken over dat soort eikels heb ik al lang afgeleerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Triest, echt triest.
Meerdere tabbladen open dus ik was niet echt weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef espri het volgende:
[..]
ja dit valt me nu zwaar tegen hoor, ga maar naar een ander topic zodat ik van je schoot af ga![]()
ik spring er zelf wel af en ga in een hoekje zielig zitten zijn
Ja is Leidens Ontzet, Leiden werd bevrijd op 3 oktober 1574 en toen stond er hutspot buiten de poort en sinds dien is 3 oktober hutspot dagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Ehhe het volgende:
Haha 3 oktober is dé dag dat je eindelijk hutspot mag maken?
Als Merlijn thuis isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Ehhe het volgende:
Hutspot is ook érg lekkerHoe laat eten we?
Ik kom eraan!quote:
Bij jou of bij hem? Als het bij hem is dan rij ik wel even door.quote:
Ik heb dat ook altijd, moet minimaal 2 uur van te voren niets meer etenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kom eraan!
Ghehe, ik eet zo brood en J. eet de macaroni die over is van gister. Ik ga vanavond sporten en dan moet ik heul vroeg eten anders krijg ik pijn in mn zij. Conditie, wat is dat?
jaaaaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij jou of bij hem? Als het bij hem is dan rij ik wel even door.
Ik vind dat heel onhandig met 's avonds sporten na het werkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, moet minimaal 2 uur van te voren niets meer eten
Geen water in de pan gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaaaa
*t staat hier blauw* *hoort erbij*
Eeehm, is dat wel goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaaaa
*t staat hier blauw* *hoort erbij*
Uhm, waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
JepHet staat altijd blauw als er bij ons thuis hutspot (of andere stamppot gemaakt wordt)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee haha maar ik kan het ook
Dit bordje ophangen in de keuken:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
JepHet staat altijd blauw als er bij ons thuis hutspot (of andere stamppot gemaakt wordt)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee haha maar ik kan het ook
quote:
Ik rook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit bordje ophangen in de keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik rook nietwaren de pannen
of de inhoud ervan, heb net stiekum hapje geproefd mjammie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
das eng, dan woont ie te dicht bij mijquote:
dat was toch de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
gezellig toch? allemaal lekker dicht bij elkaar, het wordt weer winter hoor dus even de menselijke warmte delenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:52 schreef espri het volgende:
en ik heb trek maar aanstaande is laat vandaag oeffff
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ik![]()
nee heb net een schaaltje met druiven op dus red het wel
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.
O je bedoelt:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
O je bedoelt:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Lekker hoor.![]()
quote:
Leg maar bij mij neer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef espri het volgende:
[..]
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
sorry, al verstopt en ben de plaats kwijt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.
dat slaapt wel heeel lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Fout, maar wel lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
Ik heb het eens gehad en dat is op zijn zachts gezegd nogal plakkerig wakker worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Het is wel leuk voor een keertje maar doe mij maar een goede matras.quote:
ja ik heb het jaren gehad maartotdat ik smorgens wakker werd in een plasje water.....quote:
yupsquote:
nat gaan slapen, nat wakker worden...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
tot je een keer nat wakker wordt
Ik zit te eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nat gaan slapen, nat wakker worden...
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
nat gaan slapen, nat wakker worden...
Vooral met een paar toefjes slagroom erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef dolfina-chica het volgende:
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..Gecondoleerd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte ermee Dolfie.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..mooi stukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkteOp dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een prachtig gedicht
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
aanvallen op die vingers die verminkt zijn ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoppa met 2 messen 2 vingers aan 2 verschillende handen te pakken gehad. Ik zeg goed bezig. Volgens mij heb ik een andere vinger langs de rasp gehaald ofzo
Nou over 20 minuten kunnen we aanvallen nu nog even de oven het werk laten doen
had je vlees te weinig in je gerecht?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoppa met 2 messen 2 vingers aan 2 verschillende handen te pakken gehad. Ik zeg goed bezig. Volgens mij heb ik een andere vinger langs de rasp gehaald ofzo
Nou over 20 minuten kunnen we aanvallen nu nog even de oven het werk laten doen
sterker nog, helemaal geen vleesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
had je vlees te weinig in je gerecht?
ziet er niet verkeerd uit hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sterker nog, helemaal geen vleeshttp://www.ah.nl/allerhan(...)-pie/?forEveryDay=on
dat dacht ik ook toen ik laatst voor iets anders op de ah site zat :p En ik maak zoiets ook wel als ik alleen ben maar ik dacht M is op woensdag thuis dus is het mooi geschikt voor dan.quote:
Ook!quote:
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sterker nog, helemaal geen vleeshttp://www.ah.nl/allerhan(...)-pie/?forEveryDay=on
Da's vegetarisch gehakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Heb jij weleens fijngehakt gehaald? Dat is de benaming voor vega gehakt bij de ah. Alles uit het recept is klikbaar zodat je de ingrediënten online kan bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Dat moet je ook dan maar weten.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat moet je ook dan maar weten.
Ik had gewoon een bak half-om-half erin gegooid
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarianquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
* kwiebuske houdt van een stukkie vleesch op zijn bordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.
en ik moest zo hard lachen dat de koffie door mn neus naar buiten kwamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.
Wel grappig:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.
http://www.smulweb.nl/recepten/987667/Shepherds-pie
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclamequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
@Belle, ik heb vanmiddag dat verzamelboek meegenomen gekocht, maar nu stoppen de bladen bij mij met dieren die iets op hun kop hebbenIk kan het blad met de stippen en strepen en met gekke bekken niet vinden
Heb jij dat ook of heb ik een misbaksel te pakken en kan ik morgen terug naar de winkel?
Klinkt goed, gooi maar in de pan dan zal ik even proeven hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Whoa! Doe je nu voorzichtig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
eeeen nu brand ik mn wijsvinger aan de vlam van de aansteker omdat ik een waxinelichtje wil aansteken.
Volgens mij heb ik de rest van de dag van Merlijn overgenomen. Die begon al zo lekker.
Enne rucky, meestal vervang ik ook niks. Maar bij sommige gerechten vind ik het wel lekkerEn dat zijn bijna altijd ovengerechten
dan ga ik morgen wel terug met m'n boekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Ja, oven dichtgedaan met mijn voet en dan nu eten!quote:
Toch eens even uizoeken hoe je zoiets maakt.quote:
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo de ovenschaal is bijna leeg, klopt nooit voor 4 personen.
of m houdt van restjes mensenvleeschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?
nee zo onhandig was ik nou ook weer niet. Ik heb er zelfs nog extra ingrediënten ingedaan (extra winterpeen en 2 mega kastanje champignons)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
en 2 mega kastanje champignons)
Wat waren dat voor paddestoelen joh?quote:
ik begrijpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef espri het volgende:
jeetje dolfijntje, gecondoleerd en heel veel sterkte straks![]()
het gedicht sprak mij heel erg aan, ik had gewild dat ik die een tijdje geleden had tegen gekomen...
heel mooi inderdaad, hoe is het nu met jou? ging het een beetje en kon je een steun zijn voor je maatje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik begrijp![]()
ik heb er wel wat van weggelaten, maar er een alinea zelf bij gemaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
toch maar even een spoilertjeThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.![]()
ben beetje van mijn apropot ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef espri het volgende:
[..]
heel mooi inderdaad, hoe is het nu met jou? ging het een beetje en kon je een steun zijn voor je maatje?
hahahaha top!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.
Ik heb deze opstaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hahahaha top!ik vind m heel leuk en ik moet ook altijd aan de lama's denken!
dus wel iets om op terug te kijken ook al is het zoiets triests,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben beetje van mijn apropot ...
sfeer was ontspannen... alsof ik op bezoek was bij haar... (was ik ook, maar.. nou ja.. )
maar (gelukkig) niet alleen maar huilen enz.
Paar tranen na mijn gedicht.. en daarna was het klaar..
En vooral gelachen..
maatje zou kijken of ik 1 van haar beelden mag hebben.. ze maakt zulke mooie dingen.. een kunstenares op en top.. 1 beeld.. dolfijn.. bood hij me zelf aan..
er staat nog een beeld... maar ik durf niet te vragen.. (ik wil er desnoods voor betalen) maar ben verliefd op dat beeld vanaf het moment dat ze hem af had..
zucht..
oja, morgen even bellen, maar er zat zoveel bezoek en ik vond het ongepast..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef espri het volgende:
[..]
dus wel iets om op terug te kijken ook al is het zoiets triests,
ik heb altijd al de overtuiging gehad dat het nooit slechter kan zijn als je heen gaat,
kan je er met je maat over praten of je het beeld kan krijgen/kopen?
Die is ook zo mooi!quote:
quote:
Lijkt me ook heel bijzonder zoiets, een afscheid maar toch alsof je er 'gewoon' bent voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben beetje van mijn apropot ...
sfeer was ontspannen... alsof ik op bezoek was bij haar... (was ik ook, maar.. nou ja.. )
maar (gelukkig) niet alleen maar huilen enz.
Paar tranen na mijn gedicht.. en daarna was het klaar..
En vooral gelachen..
maatje zou kijken of ik 1 van haar beelden mag hebben.. ze maakt zulke mooie dingen.. een kunstenares op en top.. 1 beeld.. dolfijn.. bood hij me zelf aan..
er staat nog een beeld... maar ik durf niet te vragen.. (ik wil er desnoods voor betalen) maar ben verliefd op dat beeld vanaf het moment dat ze hem af had..
zucht..
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
toch maar even een spoilertjeGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet hierbij ook aan de lama's denken
. Heb je trouwens dat filmpje ook gezien van dat jongetje? Die is echt helemaal stoned na het tandartsbezoek haha
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Tegen beter weten in zal ik toch even wat persoonlijks delen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel bijzonder zoiets, een afscheid maar toch alsof je er 'gewoon' bent voor de gezelligheid.
Wel heel erg fijn dat je 1 van haar beelden kan krijgen, ik hoop voor je dat het lukt.
hij zou navragen of ie al vergeven was..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel bijzonder zoiets, een afscheid maar toch alsof je er 'gewoon' bent voor de gezelligheid.
Wel heel erg fijn dat je 1 van haar beelden kan krijgen, ik hoop voor je dat het lukt.
Hoezo tegen beter weten in?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tegen beter weten in zal ik toch even wat persoonlijks delen.
(nav je opmerking en niet direct gericht)
Was met mijn vader net zo, lag in de woonkamer opgebaard en hoorde er gewoon bij. Voelde als visite idd.
Ben toen ook een paar keer snachts bij hem gaan zitten om te "praten".
Heel apart maar ook best mooi, gewoon heel huiselijk en niet dat klinische van een uitvaartcentrum.
Al ging dat huiselijke er wel een beetje af toen we hem in de kist wilden tillen en hij vastgevroren aan de koelplaat bleek te zijn.......
hier hadden we ook al grote lol om...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tegen beter weten in zal ik toch even wat persoonlijks delen.
(nav je opmerking en niet direct gericht)
Was met mijn vader net zo, lag in de woonkamer opgebaard en hoorde er gewoon bij. Voelde als visite idd.
Ben toen ook een paar keer snachts bij hem gaan zitten om te "praten".
Heel apart maar ook best mooi, gewoon heel huiselijk en niet dat klinische van een uitvaartcentrum.
Al ging dat huiselijke er wel een beetje af toen we hem in de kist wilden tillen en hij vastgevroren aan de koelplaat bleek te zijn.......
Nouja het is ook gewoon heel bizar als iemand er ineens niet meer is. Zoiets heeft ook tijd nodig om aan te wennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij zou navragen of ie al vergeven was..
ja, sfeer was "apart".. het was ook niet het officiële afscheid.. morgenavond is dat pas, maar ik mocht vandaag omdat hij vanavond zelf zou wake. En ik wilde perse dat hij er ook was.. (al ken ik de familie heel goed.. aangezien hij tevens ook mijn ex is)
dus er werd ook niet raar gekeken dat ik er was.
ik heb hem in eerste instantie (geheel ongemakkelijk en onhandig) het gedicht gegeven. ik had hem opgerold en een lintje erom gedaan..
en ik stond daar nog wat onhandig, waarop zijn.. ja.. uhh.. inmiddels ex zegt: wil je niet even kijken
dus ik zeg: "ja, ik ga zo, ik sta even moed te verzamelen"
waarop uit de keuken hoor van broer: "ze zegt nou toch niets meer terug!!"
"mams" en ik konden heerlijk filosoferen en daarin waren we beide lekker direct en zoals ik ben, was zij ook.. dus ik moest nog wel lachen ook..
ik mompelde ook zoiets als: "eikel"
heel apart, ik moet dit even uhh.. ja.. wat moet ik er mee
Omdat ik ooit het verwijt kreeg fel te reageren op opmerkingen die waren gericht op iets dat ik tenslotte zelf had meegedeeld in de slowchat.quote:
Mja, dan is het ook niet nodig om 'tegen beter weten in' erbij te vermeldenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat ik ooit het verwijt kreeg fel te reageren op opmerkingen die waren gericht op iets dat ik tenslotte zelf had meegedeeld in de slowchat.
Maar maakt me nu niks uit, denk dat D-C dit nu wel kan waarderen en daar gaat het me nu om.
ja, absoluut...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja het is ook gewoon heel bizar als iemand er ineens niet meer is. Zoiets heeft ook tijd nodig om aan te wennen.
Het klinkt echt als een fijne avond geweest, ondanks het verdriet van het overlijden.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, absoluut...
voordeur stond ook gewoon open... (van slot) dus kon zo naar binnen lopen.. alsof je gewoon bij haar langs gaat...
gek genoeg... beetje verjaardag-achtig, al was iedereen moe.. en getekend van verdriet..
wijntje erbij... (moest ook hoor van mams! want wij moeten het leven vieren!)
hoe langer ik erbij stil sta... nu dus... hoe meer het me grijpt.. en hoe meer het besef komt dat deze bijzondere vrouw er niet meer is...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:26 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, ben een tijdje weggeweest, heb ik nog iets gemist?
Op dat moment was het nogal lullig, iedereen strak in het pak en zo plechtig mogelijk pa van z'n bed lichten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier hadden we ook al grote lol om...
Dat bedachten wij ons ook al..
plus mams was altijd koud..
liep altijd te klagen, dikke truien aan..
we riepen al: "koud he! ja, nou weet je niets meer te zeggen"
echt apart...
laatste keer voor mij met huiselijke zeg maar, was mijn opa.. en toen was ik 6.. dus ik ken dit niet zeg maar
zagen we elkaar niet, was het goed... zagen we elkaar wel, was het goed..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op dat moment was het nogal lullig, iedereen strak in het pak en zo plechtig mogelijk pa van z'n bed lichten.
Godverdegodver........hij zit vast!
Hoop gestuntel, 2 man tilden hem op. Ik daar tussendoor om alles wat niet bij pa en z'n kleding hoorde los te werken. Rare situatie......
Vind het fijn te horen dat je er nu bij betrokken wordt en voelt, is veel waard.
Ik hoop echt dat je een mooi aandenken krijgt, deze persoon was zo te horen belangrijk voor je.
Sterkte!
absoluut...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef espri het volgende:
mooi verwoord dolfijntje, fijn dat je er zo op terug kan kijken
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
ik trek me even terug, vroeg mn mandje in denk ik
word er een beetje te verdrietig van door eigen herinneringen sorry.
dolfijntje, nogmaals sterkte en we spreken elkaar snel weer
Raad ik af. Honing bestaat voor zo’n 80% uit suikers -> energieboost -> te wakker zijn om te kunnen slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:43 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga eens een warm melkje met honing maken. Hopen dat ik daarvan kan slapen
Jij ook sterktequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
ik trek me even terug, vroeg mn mandje in denk ik
word er een beetje te verdrietig van door eigen herinneringen sorry.
dolfijntje, nogmaals sterkte en we spreken elkaar snel weer
Er zit een stofje in honing en melk dat als het warm wordt het rustgevend werkt. Mss een placebo-effect, maar soms werkt t welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Raad ik af. Honing bestaat voor zo’n 80% uit suikers -> energieboost -> te wakker zijn om te kunnen slapen.
Heb ik op t laatste moment moeten verzetten, krijg binnenkort nieuwe uitnodigingsbriefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef komrad het volgende:
hoe gaat je nu billie ? je gesprek al gehad ?
Nou, hopelijk dit keer ook weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er zit een stofje in honing en melk dat als het warm wordt het rustgevend werkt. Mss een placebo-effect, maar soms werkt t wel
je mag maar 1x next zeggenquote:
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je mag maar 1x next zeggen
waarom gaat niet goed?
Blegh. Ik ken het gevoel welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingen
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Blegh. Ik ken het gevoel wel. Heb je al een plan de campagne voor morgen?
schop onder je kont nodig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingen
ja dus...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef billie1985 het volgende:
[..]
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?
Steeds beter kan ik mn vader begrijpen dat ie naar de drank grijpt, ik merk aan mezelf dat ik hetzelfde neig te gaan doen nu
Dat ken ik. En dat laatste ook. Het lost alleen niks op. Beter maak je een plan voor morgen (bijv douchen en naar de winkel) zodat je dan ook een doel hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef billie1985 het volgende:
[..]
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?
Steeds beter kan ik mn vader begrijpen dat ie naar de drank grijpt, ik merk aan mezelf dat ik hetzelfde neig te gaan doen nu
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat ken ik. En dat laatste ook. Het lost alleen niks op. Beter maak je een plan voor morgen (bijv douchen en naar de winkel) zodat je dan ook een doel hebt.
Dan ga je morgen dus bellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef billie1985 het volgende:
[..]
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dus
Tussen 09.00 en 10.00 lijkt me beter, ff ritme terug krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan ga je morgen dus bellen. Als je nou een tijd afspreekt met jezelf wordt het ook wat concreter. Dus bijv tussen 12-13 bel je.
155 voor de hele maand oktober?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef billie1985 het volgende:
[..]
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dus
yups...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
155 voor de hele maand oktober?
hey allemaal btw
maar alle vaste lasten zijn er dan vanaf toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yups...![]()
maar als het goed is, ligt het bel en contact lijstje er voor morgen..
en staan er 3 telefoontjes op...
(even sociale controle.. vandaar de melding in het topic)
was dat maar waar...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar alle vaste lasten zijn er dan vanaf toch?
dus 155 voor eten en drinken zal ik maar zeggen?
de tering. idd meteen om 09.00 uur aan de foon hangen ja. en desnoods de hele dag door blijven bellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was dat maar waar...
dat is ook de reden dat Billie morgen moet bellen, er is maar 155 over gemaakt..
Morgequote:
Dat heeft een collega ook gehad en die gebruikt nu nauwelijks een muis ook al heeft hij geen klachten meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:49 schreef Merlijn het volgende:
* gaap *
Mijn nacht was ook wat kort aan een kant
Grrr. Ik mag van de ergonomist voorlopig niet meer met de muis werken op de zaak, dus heb nu een tekentablet. Het gaat nog niet helemaal soepel![]()
Wellicht nog wel erger: CPS.quote:
Moest even googelen maar is idd niet best als dat zo is.quote:
Als ik het aandurf. Symptomen zijn helaas bekend ( mijn vader ) en veel kunnen ze er niet aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moest even googelen maar is idd niet best als dat zo is.
Maar je schrijft "wellicht", wanneer komt daar onderzoek naar?
Is onzekerheid niet erger dan de wetenschap dat je het hebt of niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als ik het aandurf. Symptomen zijn helaas bekend ( mijn vader ) en veel kunnen ze er niet aan doen.
Ach weet je, ik heb "Last van mijn klauwen". Verder hoef ik daar geen stempel op te drukken. Het feit dat ik er last van heb en dat ik dingen onbewust uit mijn handen laat vallen geeft me een signaal dat ik er beter op moet letten. Mocht het toch zo zijn dat het echt CPS blijkt te zijn, kunnen ze er toch niet veel (permanents) aan doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is onzekerheid niet erger dan de wetenschap dat je het hebt of niet?
Als je je laat testen en blijkt het te hebben is bijzonder rot natuurlijk, maar als je je niet laat testen heb je het nog steeds alleen leef je dan constant in twijfel en onzekerheid.
Als je snapt wat ik bedoel....
Hoe dan ook veel sterkte!
Nu durf ik helemaal niet meer om met jou aan elektra te werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach weet je, ik heb "Last van mijn klauwen". Verder hoef ik daar geen stempel op te drukken. Het feit dat ik er last van heb en dat ik dingen onbewust uit mijn handen laat vallen geeft me een signaal dat ik er beter op moet letten. Mocht het toch zo zijn dat het echt CPS blijkt te zijn, kunnen ze er toch niet veel (permanents) aan doen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal niet meer om met jou aan elektra te werken.
Met jou durf ik alles.quote:
Dat is balen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooooo ik kan mijn collega wel schieten. Hij heeft al anderhalve week geen telefoon. Ik zou vadaag wel 2uurtjes later willen beginnen maarja dat gaat zo lastig als je dat niet kan overleggen. Ik heb hem in deze 3 weken al zo vaak uit de shit geholpen dat ik echt baal :/
wrm heeft ie geen telefoon...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooooo ik kan mijn collega wel schieten. Hij heeft al anderhalve week geen telefoon. Ik zou vadaag wel 2uurtjes later willen beginnen maarja dat gaat zo lastig als je dat niet kan overleggen. Ik heb hem in deze 3 weken al zo vaak uit de shit geholpen dat ik echt baal :/
oe, dat lijkt me lekkerder muizen dan een gewonequote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou durf ik alles.
Een collega op mijn vorige week had ook een aangepaste muis, die ziet er wel niet uit maar geeft wel een goede ondersteuning.
[ afbeelding ]
omdat meneer het zelf wel lekker vind dat ie helemaal niet bereikbaar is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wrm heeft ie geen telefoon...
simkaartje is bij sommige gratis... en een oud toestel heeft iedereen wel liggen?
geen reden om totaal onbereikbaar te zijn
een hele dag voor een foon te fiksen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
omdat meneer het zelf wel lekker vind dat ie helemaal niet bereikbaar is.
Hij heeft morgen de hele dag vrijgenomen om een nieuwe telefoon te fiksen.
Naast dat heeft hij een abo genomen die je vooraf betaald. Als je er dan overheen gaat dan word je afgesloten. Handig, want hij is verantwoordelijk voor de winkel ik niet. Vind het persoonlijk niet echt een professionele houding.
Ik heb al besloten dat ik volgende week de hele vrijdag vrij neem. Zoek het maar even uit want er wordt iets teveel gedacht dat ik het toch wel oplos. Goedemiddag, echt niet.
nee zn oude telefoon heeft het ook begeven (heb het zelf gezien)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een hele dag voor een foon te fiksen?
whahahahaha
foon heeft ie vast al...
dus alleen een sim kaartje... (10min. werk)
laat maar gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee zn oude telefoon heeft het ook begeven (heb het zelf gezien)
je kan zelfs de boel gewoon op internet bestellen. Maargoed, hij gooit gewoon ook een beetje zijn eigen glazen in. En dat is voor mij dan weer beter
Scherven brengen geluk, voor jou dan in dit geval.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee zn oude telefoon heeft het ook begeven (heb het zelf gezien)
je kan zelfs de boel gewoon op internet bestellen. Maargoed, hij gooit gewoon ook een beetje zijn eigen glazen in. En dat is voor mij dan weer beter
quote:
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:39 schreef Ehhe het volgende:
Waarom een blaasontsteking? Denk je dat hij pijn heeft met plassen of ruikt z'n urine zo sterk dan?
De horror.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijn
ik ken die zakjes, valt reuzemee hoor dat eraf halen, tis een soort plakband en ik denk niet dat Jan al last heeft van haartjes daar...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
na een DM van d-c heb ik 'm even geobserveerd, en hij lijkt overdag inderdaad niet te willen plassen waardoor 's nachts als hij slaapt z'n luier overstroomt. Vandaar rondje huisarts. Moet hem in een zakje laten plassen, maar dat is wel zo sneu.. zo'n ding moet je eromheen plakken en dat er af halen moet enorm pijnlijk zijn
sorry... ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:05 schreef espri het volgende:
[..]
ik ken die zakjes, valt reuzemee hoor dat eraf halen, tis een soort plakband en ik denk niet dat Jan al last heeft van haartjes daar...
ja ik ook maar bedoel het niet rot, mijn zoon had het ook vroeger maar je haalt ze met gemak er weer af, tis meer de kunst het goed op te plakkenquote:
ik bedoelde het ook niet rot, maar ik zag een jong kind, luier en een bos haar voor me, door die opmerking...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik ook maar bedoel het niet rot, mijn zoon had het ook vroeger maar je haalt ze met gemak er weer af, tis meer de kunst het goed op te plakken
hahahha ja nadat ik het had neer gezet zag ik ook zo,n soort beeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook niet rot, maar ik zag een jong kind, luier en een bos haar voor me, door die opmerking...
daarom moest ik ook lachen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:08 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha ja nadat ik het had neer gezet zag ik ook zo,n soort beeld
nummer 2 dus ook zindelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
ehmm, het gaat om Geert hier heJan is volledig zindelijk, die draag ook 's nachts geen luier meer
oeps sorry dan maar het verhaaltje blijft hetzelfde,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:09 schreef DJMO het volgende:
ehmm, het gaat om Geert hier heJan is volledig zindelijk, die draag ook 's nachts geen luier meer
Scheren onder de douchequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef espri het volgende:
eerst scheren en dan douchen lijkt me dan verstandig
Alsof die scheerhaartjes van mij ook maar groot genoeg zijn om dat ding te verstoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
nog beter maar dan wel putje schoon maken he?
hoe dat zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:15 schreef Rucky het volgende:
Degene die met een scheermes bij mij onder de douce stapt kan een dreun verwachten.
quote:
succes en hoop dat je een beetje droog overkomtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Zo ik ga even de eerste spullen naar mijn nieuwe huisje brengen.
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef espri het volgende:
[..]
succes en hoop dat je een beetje droog overkomt
kan je wel meteen je douche uitproberenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.![]()
En twee weekendtassen om je nek is ook wel zwaar.
Ik ben dus toch al nat van het zweten, dus een regenbui maakt dan ook niet meer uit.![]()
ik graag met een wolkje melkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:00 schreef Rucky het volgende:
![]()
Koffiezetding heeft zijn plekje gevonden.
Zaterdag ben je de eerste.quote:
Ik zet pas koffie als jij er bent.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens tof haha, neem ik een zelf gebakken appeltaart mee
Dan maak je toch iets vegetarisch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
Tijd voor een bezoekje aan de visboer. Lekkerbek als ik ben ga ik een lekkerbekje halen. En de visboerkat even een aai over zn bolletje geven.
Lief klein zwart katertje
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.
Dat zal die vast niet erg vinden. D:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal die vast niet erg vinden. D:
Zelf ben ik niet echt een kattenliefhebber maar als ik dit lees: Kattenhater verspreidt zalm met spelden in Gouda dan kan ik wel zo gruwelijk kwaad worden.![]()
Dit vind ik geen zielige figuren meer maar lowlife uitschot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef espri het volgende:
[..], ik woon er niet zo heel ver vandaan, wat een zielige figuren die zoiets kunnen doen
Ik heb er ook geen woorden voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef espri het volgende:
ja echt he?
je kan best overlast hebben en dat is zeker niet fijn maar zoiets doen....
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
mazzeltje.. wie het kleine niet eert.. grote niet weert..
bij de kassa van de supermarkt:
een brood : 1.19
2x drinken á 65cent: 1.30
betaald: 1.37
op de bon staat:
drinken: 2x a 0.59 : 1.18
brood: 0.19
dit vind ik top om te lezen, wat fijn voor je vannellequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
* vannelle is zo blij als een kind
Mijn dochter liet me weten dat ze heel graag wilde dat ik op haar verjaardag kom.![]()
Eigenlijk rond die datum maar het feit dat ze dat zelf wil brengt me in jubelstemming!![]()
mooi zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter liet me weten dat ze heel graag wilde dat ik op haar verjaardag kom.![]()
Eigenlijk rond die datum maar het feit dat ze dat zelf wil brengt me in jubelstemming!![]()
leuk voordeeltjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef dolfina-chica het volgende:
mazzeltje.. wie het kleine niet eert.. grote niet weert..
bij de kassa van de supermarkt:
een brood : 1.19
2x drinken á 65cent: 1.30
betaald: 1.37
op de bon staat:
drinken: 2x a 0.59 : 1.18
brood: 0.19
alle centen helpen.. en 100 centen ookquote:
al een mail gestuurd met het mobiele internet wat je nooit gehad hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ik heb een andere leukeik mag 190 euro betalen voor een mobiel internet wat ik nooit heb gehad.
yupsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
alle centen helpen.. en 100 centen ook
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
alle centen helpen.. en 100 centen ook
heb nog wel guldencenten liggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef espri het volgende:
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoor
inderdaadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef espri het volgende:
[..]
paar keer 100 centen is toch een heleboel hoor
ik ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
heb nog wel guldencenten liggen
hihi
Zeker weten! Heb haar nu bijna 3 maanden niet gezien en nauwelijks gesproken dus kijk er erg naar uit!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef espri het volgende:
[..]
dit vind ik top om te lezen, wat fijn voor je vannelle
jeeeeee nog meer goed nieuwsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
inderdaad
oe oe oe..
heb ook een mailtje gehad van de instantie:
spijt ons, we hebben een fout gemaakt, we hebben het geld overgemaakt naar het bedrijf.. en het is nu zo goed als opgelost
dat is SUPER!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
ik voel me helemaal blij worden voor jou hahha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb haar nu bijna 3 maanden niet gezien en nauwelijks gesproken dus kijk er erg naar uit!
Duurt nog zeker een maand maar de wetenschap dát het komt is voorlopig ruim voldoende
Ik heb 3 maanden contact gehad en toen was het nog niet in orde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
al een mail gestuurd met het mobiele internet wat je nooit gehad hebt
nee
slechte zaak
al contact gehad ?
Zeker weten! Heb haar alle tijd en ruimte gegeven zonder ergens op aan te dringen en it pays of.quote:
Zo tof om te horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zeker weten! Heb haar alle tijd en ruimte gegeven zonder ergens op aan te dringen en it pays of.
Zuinig ben ik zeer zeker en zal er alles aan doen om het vanaf hier alleen maar beter te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef espri het volgende:
[..]
ik voel me helemaal blij worden voor jou hahha.
wees maar zuinig op je meisje en ik hoop echt ontzettend hard voor je dat je nu steeds vaker contact met haar zal hebben en houden.
Heel, heel fijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef vannelle het volgende:
De langste adem en engelengeduld hebben levert je uiteindelijk winst op ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zuinig ben ik zeer zeker en zal er alles aan doen om het vanaf hier alleen maar beter te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zuinig ben ik zeer zeker en zal er alles aan doen om het vanaf hier alleen maar beter te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |