[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:13 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers precies in? -> FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
eenschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef maffemuts het volgende:
[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!
Dan doe je t lekker zonder lijn, als ik m maar voor 7 uur in m'n bus heb
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
eensch
en dan wel op de plek waar ik op dat moment ben he
grijns
mijn huisje staat in hellevoetsluisquote:
O dan kan je ook wel even langs rijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
quote:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?quote:
Vroeg ik me ook af, is toch een indrukwekkende afstand...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
Je zit dan in regio Emmen in de kost?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )
dus valt mee
nah jah.... meevallen
pffffff
yupsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Je zit dan in regio Emmen in de kost?
waarom ga je daar dan niet wonen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Heb zelf ruime ervaring met in de kost zitten toen ik nog in de staalbouw/hoogspanningsmasten werkte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Allemaal?quote:
oke dokter, luistert u even naar mij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Allemaal?
* vannelle neemt espri op schoot en nodigt uit deze traumatische ervaring te delen en te verwerken
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
Stond een "/" tussen, 2 verschillende beroepen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
staalbouwhoogspanningsmasten
een heel mooi woord voor galgje
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
oke dokter, luistert u even naar mij?
Nee, andersom. Eerst reageren, dan verder lezen en dan edittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je edit gezien. Toch maar terug gelezen?
Heel hard huilend de busmaatschappy bellen waar deze voorbeeldchauffeur werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef espri het volgende:
bij ons om de hoek heb je een wegversmalling, komt een bus aan maar die houdt in en ik reed al langzamer want 30kmzone en ja, daar ben ik heel strikt in,
hij gaat meer naar de kant ipv naar het midden dus ik ga naar het midden en rij als eerste door de versmalling, hij steekt eerst 2 duimen op en ik knik hem toe om te bedanken dat ie me voor laat gaan,
ik rij naast hem, STEEKT IE 2 MIDDELVINGERS OP..................
ik was helemaal overrompeld van wat gebeurt hier nu?
ik vond hem dus niet leuk.
wat kan ik nu doen om dit te verwerken dokter phil/vannelle?
gedetacheerdquote:
tssss ik vond het niet leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heel hard huilend de busmaatschappy bellen waar deze voorbeeldchauffeur werkt.
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef espri het volgende:
bij ons om de hoek heb je een wegversmalling, komt een bus aan maar die houdt in en ik reed al langzamer want 30kmzone en ja, daar ben ik heel strikt in,
hij gaat meer naar de kant ipv naar het midden dus ik ga naar het midden en rij als eerste door de versmalling, hij steekt eerst 2 duimen op en ik knik hem toe om te bedanken dat ie me voor laat gaan,
ik rij naast hem, STEEKT IE 2 MIDDELVINGERS OP..................
ik was helemaal overrompeld van wat gebeurt hier nu?
ik vond hem dus niet leuk.
wat kan ik nu doen om dit te verwerken dokter phil/vannelle?
ja dit valt me nu zwaar tegen hoor, ga maar naar een ander topic zodat ik van je schoot af gaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.
Triest, echt triest.
Je zou een topic kunnen openen in Klaagbaak maar de kans dat je weggehoond wordt is groot.
Veiliger is om te posten in Irritaties op de weg #20 tussen twee rijen auto's door waar allemaal lotgenoten zitten.
Je kunt zulk idioot gedrag natuurlijk ook gewoon negeren.
Wil je nu van m'n schoot af of blijf je nog even zitten?
ik stikte zowat in m'n soepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
De verhuftering van het verkeer, elke week spreek ik daar tientallen slachtoffers van.
Triest, echt triest.
Je zou een topic kunnen openen in Klaagbaak maar de kans dat je weggehoond wordt is groot.
Veiliger is om te posten in Irritaties op de weg #20 tussen twee rijen auto's door waar allemaal lotgenoten zitten.
Doe ik ook altijd, je druk maken over dat soort eikels heb ik al lang afgeleerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Triest, echt triest.
Meerdere tabbladen open dus ik was niet echt weg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef espri het volgende:
[..]
ja dit valt me nu zwaar tegen hoor, ga maar naar een ander topic zodat ik van je schoot af ga![]()
ik spring er zelf wel af en ga in een hoekje zielig zitten zijn
Ja is Leidens Ontzet, Leiden werd bevrijd op 3 oktober 1574 en toen stond er hutspot buiten de poort en sinds dien is 3 oktober hutspot dagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Ehhe het volgende:
Haha 3 oktober is dé dag dat je eindelijk hutspot mag maken?
Als Merlijn thuis isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Ehhe het volgende:
Hutspot is ook érg lekkerHoe laat eten we?
Ik kom eraan!quote:
Bij jou of bij hem? Als het bij hem is dan rij ik wel even door.quote:
Ik heb dat ook altijd, moet minimaal 2 uur van te voren niets meer etenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kom eraan!
Ghehe, ik eet zo brood en J. eet de macaroni die over is van gister. Ik ga vanavond sporten en dan moet ik heul vroeg eten anders krijg ik pijn in mn zij. Conditie, wat is dat?
jaaaaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij jou of bij hem? Als het bij hem is dan rij ik wel even door.
Ik vind dat heel onhandig met 's avonds sporten na het werkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, moet minimaal 2 uur van te voren niets meer eten
Geen water in de pan gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaaaa
*t staat hier blauw* *hoort erbij*
Eeehm, is dat wel goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaaaa
*t staat hier blauw* *hoort erbij*
Uhm, waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
JepHet staat altijd blauw als er bij ons thuis hutspot (of andere stamppot gemaakt wordt)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee haha maar ik kan het ook
Dit bordje ophangen in de keuken:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
JepHet staat altijd blauw als er bij ons thuis hutspot (of andere stamppot gemaakt wordt)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geen idee haha maar ik kan het ook
quote:
Ik rook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit bordje ophangen in de keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik rook nietwaren de pannen
of de inhoud ervan, heb net stiekum hapje geproefd mjammie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
das eng, dan woont ie te dicht bij mijquote:
dat was toch de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
gezellig toch? allemaal lekker dicht bij elkaar, het wordt weer winter hoor dus even de menselijke warmte delenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:52 schreef espri het volgende:
en ik heb trek maar aanstaande is laat vandaag oeffff
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ik![]()
nee heb net een schaaltje met druiven op dus red het wel
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.
O je bedoelt:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
O je bedoelt:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Lekker hoor.![]()
quote:
Leg maar bij mij neer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef espri het volgende:
[..]
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
sorry, al verstopt en ben de plaats kwijt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.
dat slaapt wel heeel lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Fout, maar wel lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
Ik heb het eens gehad en dat is op zijn zachts gezegd nogal plakkerig wakker worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Het is wel leuk voor een keertje maar doe mij maar een goede matras.quote:
ja ik heb het jaren gehad maartotdat ik smorgens wakker werd in een plasje water.....quote:
yupsquote:
nat gaan slapen, nat wakker worden...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
tot je een keer nat wakker wordt
Ik zit te eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nat gaan slapen, nat wakker worden...
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dolfina-chica het volgende:
nat gaan slapen, nat wakker worden...
Vooral met een paar toefjes slagroom erop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef dolfina-chica het volgende:
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..Gecondoleerd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte ermee Dolfie.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..mooi stukkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkteOp dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
moet even wat kwijt...
Moeder van mijn maatje is overleden.. ik kreeg gisteren telefoon.. en ik ga straks afscheid nemen..GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een prachtig gedicht
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
aanvallen op die vingers die verminkt zijn ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoppa met 2 messen 2 vingers aan 2 verschillende handen te pakken gehad. Ik zeg goed bezig. Volgens mij heb ik een andere vinger langs de rasp gehaald ofzo
Nou over 20 minuten kunnen we aanvallen nu nog even de oven het werk laten doen
had je vlees te weinig in je gerecht?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoppa met 2 messen 2 vingers aan 2 verschillende handen te pakken gehad. Ik zeg goed bezig. Volgens mij heb ik een andere vinger langs de rasp gehaald ofzo
Nou over 20 minuten kunnen we aanvallen nu nog even de oven het werk laten doen
sterker nog, helemaal geen vleesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
had je vlees te weinig in je gerecht?
ziet er niet verkeerd uit hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sterker nog, helemaal geen vleeshttp://www.ah.nl/allerhan(...)-pie/?forEveryDay=on
dat dacht ik ook toen ik laatst voor iets anders op de ah site zat :p En ik maak zoiets ook wel als ik alleen ben maar ik dacht M is op woensdag thuis dus is het mooi geschikt voor dan.quote:
Ook!quote:
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sterker nog, helemaal geen vleeshttp://www.ah.nl/allerhan(...)-pie/?forEveryDay=on
Da's vegetarisch gehakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Heb jij weleens fijngehakt gehaald? Dat is de benaming voor vega gehakt bij de ah. Alles uit het recept is klikbaar zodat je de ingrediënten online kan bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Dat moet je ook dan maar weten.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat moet je ook dan maar weten.
Ik had gewoon een bak half-om-half erin gegooid
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarianquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
* kwiebuske houdt van een stukkie vleesch op zijn bordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.
en ik moest zo hard lachen dat de koffie door mn neus naar buiten kwamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.
Wel grappig:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.
http://www.smulweb.nl/recepten/987667/Shepherds-pie
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclamequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
@Belle, ik heb vanmiddag dat verzamelboek meegenomen gekocht, maar nu stoppen de bladen bij mij met dieren die iets op hun kop hebbenIk kan het blad met de stippen en strepen en met gekke bekken niet vinden
Heb jij dat ook of heb ik een misbaksel te pakken en kan ik morgen terug naar de winkel?
Klinkt goed, gooi maar in de pan dan zal ik even proeven hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Whoa! Doe je nu voorzichtig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
eeeen nu brand ik mn wijsvinger aan de vlam van de aansteker omdat ik een waxinelichtje wil aansteken.
Volgens mij heb ik de rest van de dag van Merlijn overgenomen. Die begon al zo lekker.
Enne rucky, meestal vervang ik ook niks. Maar bij sommige gerechten vind ik het wel lekkerEn dat zijn bijna altijd ovengerechten
dan ga ik morgen wel terug met m'n boekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Ja, oven dichtgedaan met mijn voet en dan nu eten!quote:
Toch eens even uizoeken hoe je zoiets maakt.quote:
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo de ovenschaal is bijna leeg, klopt nooit voor 4 personen.
of m houdt van restjes mensenvleeschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?
nee zo onhandig was ik nou ook weer niet. Ik heb er zelfs nog extra ingrediënten ingedaan (extra winterpeen en 2 mega kastanje champignons)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je was al niet heel handig bezig, weet je zeker dat de andere helft niet op het aanrecht ligt?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
en 2 mega kastanje champignons)
Wat waren dat voor paddestoelen joh?quote:
ik begrijpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef espri het volgende:
jeetje dolfijntje, gecondoleerd en heel veel sterkte straks![]()
het gedicht sprak mij heel erg aan, ik had gewild dat ik die een tijdje geleden had tegen gekomen...
heel mooi inderdaad, hoe is het nu met jou? ging het een beetje en kon je een steun zijn voor je maatje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik begrijp![]()
ik heb er wel wat van weggelaten, maar er een alinea zelf bij gemaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
toch maar even een spoilertjeThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.![]()
ben beetje van mijn apropot ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef espri het volgende:
[..]
heel mooi inderdaad, hoe is het nu met jou? ging het een beetje en kon je een steun zijn voor je maatje?
hahahaha top!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.
Ik heb deze opstaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks!
3x raden welk liedje ik nu in m'n kop heb.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hahahaha top!ik vind m heel leuk en ik moet ook altijd aan de lama's denken!
dus wel iets om op terug te kijken ook al is het zoiets triests,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben beetje van mijn apropot ...
sfeer was ontspannen... alsof ik op bezoek was bij haar... (was ik ook, maar.. nou ja.. )
maar (gelukkig) niet alleen maar huilen enz.
Paar tranen na mijn gedicht.. en daarna was het klaar..
En vooral gelachen..
maatje zou kijken of ik 1 van haar beelden mag hebben.. ze maakt zulke mooie dingen.. een kunstenares op en top.. 1 beeld.. dolfijn.. bood hij me zelf aan..
er staat nog een beeld... maar ik durf niet te vragen.. (ik wil er desnoods voor betalen) maar ben verliefd op dat beeld vanaf het moment dat ze hem af had..
zucht..
oja, morgen even bellen, maar er zat zoveel bezoek en ik vond het ongepast..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef espri het volgende:
[..]
dus wel iets om op terug te kijken ook al is het zoiets triests,
ik heb altijd al de overtuiging gehad dat het nooit slechter kan zijn als je heen gaat,
kan je er met je maat over praten of je het beeld kan krijgen/kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |