Ik rook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit bordje ophangen in de keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik rook nietwaren de pannen
of de inhoud ervan, heb net stiekum hapje geproefd mjammie
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
das eng, dan woont ie te dicht bij mijquote:
dat was toch de bedoelingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nieuwe pannen? Zijn ze al uit het plastic?
gezellig toch? allemaal lekker dicht bij elkaar, het wordt weer winter hoor dus even de menselijke warmte delenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
das eng, dan woont ie te dicht bij mij
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:52 schreef espri het volgende:
en ik heb trek maar aanstaande is laat vandaag oeffff
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak een zak chips maar let er wel op dat je straks nog in je jurk past.
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
hahaha ja die blijft er nog wel 6 weekjes in dat foefje denk ik![]()
nee heb net een schaaltje met druiven op dus red het wel
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, ik haal meestal ook wel een bakje fruit op mijn werk.
O je bedoelt:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
O je bedoelt:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Lekker hoor.![]()
quote:
Leg maar bij mij neer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:15 schreef espri het volgende:
[..]
ja maar dan ook in verschillende soorten en maten, met en zonder papiertje, met en zonder vulling aiiiii ik moet ze verstoppen op een plek die ik niet ken....
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:22 schreef espri het volgende:
[..]
sorry, al verstopt en ben de plaats kwijt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Even één tip uit ervaring, controleer je bed als je gaat slapen of je de chokola niet daar hebt verstopt.
dat slaapt wel heeel lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Fout, maar wel lekker!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb altijd fruit in huis, heerlijk en lekker makkelijk
maar heb ook te veel chocola en chips in huis, fouttttttt
Ik heb het eens gehad en dat is op zijn zachts gezegd nogal plakkerig wakker worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef espri het volgende:
[..]je zal maar een waterbed hebben....
Het is wel leuk voor een keertje maar doe mij maar een goede matras.quote:
ja ik heb het jaren gehad maartotdat ik smorgens wakker werd in een plasje water.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |