dat dacht ik ook toen ik laatst voor iets anders op de ah site zat :p En ik maak zoiets ook wel als ik alleen ben maar ik dacht M is op woensdag thuis dus is het mooi geschikt voor dan.quote:
Ook!quote:
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sterker nog, helemaal geen vleeshttp://www.ah.nl/allerhan(...)-pie/?forEveryDay=on
Da's vegetarisch gehakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Heb jij weleens fijngehakt gehaald? Dat is de benaming voor vega gehakt bij de ah. Alles uit het recept is klikbaar zodat je de ingrediënten online kan bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat is dan "1 schaal fijngehakt (175 g)" ??
Dat moet je ook dan maar weten.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat moet je ook dan maar weten.
Ik had gewoon een bak half-om-half erin gegooid
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarianquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
* kwiebuske houdt van een stukkie vleesch op zijn bordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat kan ook best maar het gerecht heet Veggie's Shepperds Pie. Veggie is van vegatables/vegetarian
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Daarom vond ik het al zo raar.
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan toch ook? Maar als je het dus vegetarisch wil maken doe je er iets alternatiefs in. Kan volgens mij ook wel met tofu of quorn.
en ik moest zo hard lachen dat de koffie door mn neus naar buiten kwamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ben zelf totaal geen vegetariër, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet ken.
(alhoewel, ik eet alleen en uitsluitend vegetarische koeien, zo ben ik dan weer wel!)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lekker hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niets mis met vegetarisch maar om dan een soort van alternatief vlees erbij te mikken vind ik niet lekker.
Wel grappig:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kijk, dit gerecht is voor jou dan wat interessanter. Daar gaat dan ook wel iets meer gehakt in trouwens.
http://www.smulweb.nl/recepten/987667/Shepherds-pie
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclamequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:14 schreef DJMO het volgende:
@Belle, ik heb vanmiddag dat verzamelboek meegenomen gekocht, maar nu stoppen de bladen bij mij met dieren die iets op hun kop hebbenIk kan het blad met de stippen en strepen en met gekke bekken niet vinden
Heb jij dat ook of heb ik een misbaksel te pakken en kan ik morgen terug naar de winkel?
Klinkt goed, gooi maar in de pan dan zal ik even proeven hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Whoa! Doe je nu voorzichtig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
eeeen nu brand ik mn wijsvinger aan de vlam van de aansteker omdat ik een waxinelichtje wil aansteken.
Volgens mij heb ik de rest van de dag van Merlijn overgenomen. Die begon al zo lekker.
Enne rucky, meestal vervang ik ook niks. Maar bij sommige gerechten vind ik het wel lekkerEn dat zijn bijna altijd ovengerechten
dan ga ik morgen wel terug met m'n boekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dieren die iets op hun kop hebben is groen, dan komt er een doorzichtige, dan een roze bald met stippen & strepen, op de achterkant dieren met gekke bekken, dan nog een doorzichtige, en dan nog een blad met de link naar ah.nl/superdieren en dan nog wat reclame
@Dolfi, gecondoleerd!
Ja, oven dichtgedaan met mijn voet en dan nu eten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |