Alsof die scheerhaartjes van mij ook maar groot genoeg zijn om dat ding te verstoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef espri het volgende:
[..]
nog beter maar dan wel putje schoon maken he?
hoe dat zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:15 schreef Rucky het volgende:
Degene die met een scheermes bij mij onder de douce stapt kan een dreun verwachten.
quote:
succes en hoop dat je een beetje droog overkomtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Zo ik ga even de eerste spullen naar mijn nieuwe huisje brengen.
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:31 schreef espri het volgende:
[..]
succes en hoop dat je een beetje droog overkomt
kan je wel meteen je douche uitproberenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, ik zit nu in de trein en kijk naar rechts en ik denk, dat valt wel mee met dat zonnetje. Ik kijk naar links en ik denk oeps.![]()
En twee weekendtassen om je nek is ook wel zwaar.
Ik ben dus toch al nat van het zweten, dus een regenbui maakt dan ook niet meer uit.![]()
ik graag met een wolkje melkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:00 schreef Rucky het volgende:
![]()
Koffiezetding heeft zijn plekje gevonden.
Zaterdag ben je de eerste.quote:
Ik zet pas koffie als jij er bent.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
kijk, dat is nog eens tof haha, neem ik een zelf gebakken appeltaart mee
Dan maak je toch iets vegetarisch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef espri het volgende:
pffff ben ik dom of ben ik dom?
kan voor de derde keer op rij terug naar de winkel omdat ik nu weer het gehakt ben vergeten.....
en tuurlijk alle gehakt uit de vriezer is al op![]()
ik heb geen zin.......
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
Tijd voor een bezoekje aan de visboer. Lekkerbek als ik ben ga ik een lekkerbekje halen. En de visboerkat even een aai over zn bolletje geven.
Lief klein zwart katertje
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wel een plakje worst voor de kat vandaag meenemen.
Dat zal die vast niet erg vinden. D:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Neuh, die krijgt vast een lekker stukje verse vis denk ik.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je blond bent dat neigt naar grijs
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal die vast niet erg vinden. D:
Zelf ben ik niet echt een kattenliefhebber maar als ik dit lees: Kattenhater verspreidt zalm met spelden in Gouda dan kan ik wel zo gruwelijk kwaad worden.![]()
Dit vind ik geen zielige figuren meer maar lowlife uitschot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef espri het volgende:
[..], ik woon er niet zo heel ver vandaan, wat een zielige figuren die zoiets kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |