quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De langste adem en engelengeduld hebben levert je uiteindelijk winst op ...
kijkend naar de overkant van de tafel:Geduld brengt je meestal het verst, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je zult ook wel weten dat dat af en toe verdomd moeilijk is.
Gelukkig is de beloning groot.Thanks mate!quote:![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:53 schreef espri het volgende:
heel toepasselijke titel![]()
Merlijn is dat jouw meiske? wat leuk om te zien
6.... ("Bijna zevuhuhuhn!!!")quote:
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef vannelle het volgende:
Hoe lang heb jij haar destijds niet gezien Merlijn?
Dat komt nog wel goed, zeggen zequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef Ehhe het volgende:
...
Mooie dame Merlijn! Ze lijkt volgens mij ook best wel op jou
Zo lelijk ben jij niet heurquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.
[..]
Dat komt nog wel goed, zeggen ze
nou......quote:
Sowieso lastig vergelijken ivm leeftijdsverschil, in mijn geval was het de keuze van m'n dochter zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3 weken was het langst geloof ik, en dat was al veel te lang. niet te vergelijken met jouw situatie. We hebben duidelijke afspraken daarover.
quote:
Zelfkennisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso lastig vergelijken ivm leeftijdsverschil, in mijn geval was het de keuze van m'n dochter zelf.
Op haar leeftijd moet je echt afspraken met haar zelf maken en niet met de moeder want dochterlief gaat toch wel haar eigen gang.
En gelijk heeft ze eerlijk gezegd, oud maar iig wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen.
[..]
?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef DJMO het volgende:
* DJMO moet ineens terug denken aan "waar is mijn ding nou![]()
"
-edit- Merlijn snapt wel wat ik bedoel denk ik
Da's mooi op tijd!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga slapen. Ben helemaal klaar met vandaag! Toedels
paar maanden terug was ik met PB en Jan en Geert in diergaarde blijdorp. Merlijn had z'n dochter die dag, dus die kwam ook naar blijdorp (want op mijn abo korting). Toen hun eerder weggingen dan wij, bleef jan maar huilen .. waar is mijn ding nou... hij kon haar naam niet uitsprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |