SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gs speelde wel erg matig, voornamelijk na het tegendoelpunt. Maybe als burak yilmaz eruit gaat dat ze dan beter spelen? Gs heeft best wel een zwakke elftal.quote:
Had het correct dus, bedankt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Bilge het volgende:
http://www.onzetaal.nl/ta(...)ing-aan-eind-van-zin
bij FB was alleen Alex goed, onunda heykelini dikip kovdunuz yaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
Gs slechte spelers (behalve muslera en selcuk), goede trainer.
FB goede spelers, slechte trainer.
Hij is een speler die zich heeft bewezen en enorm goed was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
bij FB was alleen Alex goed, onunda heykelini dikip kovdunuz ya
21? kimi kandiriyon lanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef xminator het volgende:
Profession: Student
Question 1: How likely would you be to buy the product described above, if we make it?
D. Would not buy
Question 2: How much would you be willing to pay for the product?
¤ 2,50
Question 3: Where would you expect to find this product for sale?
Internet, speelgoedwinkel en supermarkt.
Onmogelijk.quote:
Je blijft maar liegen eh.quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik studeer Geneeskunde 4e jaar nu
Hij zit wel op de bank, ik hoop dat hij ons van Burak aflost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Elmander heeft een voedselvergiftiging opgelopen.
Iets is gelogen persoonlijk denk ik eerder dat het 2e gelogen is..Of beidenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
Je blijft maar liegen eh.
jouw geboorte was ook een leugenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Iets is gelogen persoonlijk denk ik eerder dat het 2e gelogen is..Of beiden
Tja, het zegt toch wel iets over je, niet? En mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Bilge het volgende:
Is het echt zo belangrijk wat we studeren en hoe oud we zijn?
Nee, dat is het punt ook niet. Het punt is dat-ie alles aan het verzinnen is. Maar goed, never mind.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Bilge het volgende:
Is het echt zo belangrijk wat we studeren en hoe oud we zijn?
Volgens mij was Bilge gewoon weer aan het filosoferen, los van jullie El_Presidente's leugen. Vandaar ook mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt ook niet. Het punt is dat-ie alles aan het verzinnen is. Maar goed, never mind.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij was Bilge gewoon weer aan het filosoferen, los van jullie El_Presidente's leugen. Vandaar ook mijn reactie.
wie gaat jou quoten sümüklüquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Oh wacht, je had Bilge gequote en niet mij. WTF.
Dit doet mijn vader ook altijd. Tijdens een discussie maakt hij een punt, en als hij uitgesproken is of geen weerwoord heeft zegt hij 'neyse' om de discussie in een gelijkspel af te kappen. Daar kan ik echt niet tegen.quote:
Het gaat al weer beter, heur.quote:
Dit keer komt het omdat het mijns inziens geen discussie waard is. Heeft voor ons beiden geen nut om hier energie aan te verspillen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit doet mijn vader ook altijd. Tijdens een discussie maakt hij een punt, en als hij uitgesproken is of geen weerwoord heeft zegt hij 'neyse'. Daar kan ik echt niet tegen.![]()
Dan moet je ook niets terugzeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit keer komt het omdat het mijns inziens geen discussie waard is. Heeft voor ons beiden geen nut om hier energie aan te verspillen.
Hoe komt dat eigenlijk? Niet alleen Galatasaray, maar alle Turkse teams kunnen op Europees niveau niet presteren. Zijn de teams gewoon slecht, ligt het aan de kwaliteit van de spelers, trainen de coaches niet goed, wat is het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet eens. Ik heb het wel gehad met Turkse clubs op het internationale podium. Alleen maar 90 minuten lang stressen om ze uiteindelijk te zien verliezen. Ik heb wel wat beters te doen.
Successupporters.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet eens. Ik heb het wel gehad met Turkse clubs op het internationale podium. Alleen maar 90 minuten lang stressen om ze uiteindelijk te zien verliezen. Ik heb wel wat beters te doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jouw geboorte was ook een leugen
ga maar lekker in mijn topichistory graven![]()
Turks voetbal stelt niks voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? Niet alleen Galatasaray, maar alle Turkse teams kunnen op Europees niveau niet presteren. Zijn de teams gewoon slecht, ligt het aan de kwaliteit van de spelers, trainen de coaches niet goed, wat is het?
Een mix van al je bovengenoemde gedachten + dat van bilge.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is al jaren duidelijk.. Maar hoe komt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is het fundament. Op professioneel niveau zou dat niet zoveel moeten uitmaken, het zijn mannen die er fulltime mee bezig zijn. Waarom lukte het GS wel in 2000, maar heeft geen enkel ander team iets kunnen presteren in Europa? Een team als Fenerbahçe en Galatasaray doet het toch niet onder het Europees gemiddelde?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef Bilge het volgende:
In Nederland staan overal voetbalveldjes en voetbalclubs, zelfs in afgelegen dorpen. Kinderen beginnen op jonge leeftijd. Zulke faciliteiten ontbreken in Turkije.
Wat is er zo speciaal aan Emirdag dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef xminator het volgende:
Vergelijking met winkeltijdenwet:
Got kadar Emirdag heeft 20.000 inwoners, in de zomer zijn de meeste plekken 24 uur open. Voornamelijk restaurants en bakkers. In amsterdam 1 miljoen inwoners is zowat niks geopend.
Emirdag heeft 1 voetbalclub en dat is echt te bagger voor woorden. Een Nederlandse dorp met 20.000 inwoners heeft minstens 4 voetbalverenigingen en allemaal andere takken van sport.
quote:
Volgens mij zitten er veel mensen uit dat plekje in Europa. Relatief gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Emirdag dan?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahhahahahahahahahahahahahha.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]!!!
Dat schapengelach op de achtergrond..
Hij gebruikt het ter vergelijking.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, gewoon een vergelijking met Nederland. Van emirdag weet ik persoonlijk dat het zo is vandaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent Emirdagli?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks, gewoon een vergelijking met Nederland. Van emirdag weet ik persoonlijk dat het zo is vandaar.
Of Eskisehir (600.000 inwoners) heeft 3 mcdonalds(hele hoop andere winkels) die 24/7 open zijn (zelfs tijdens ramadan). Amsterdam heeft er geen eens 1.
In Belgie en Dordrecht ( jwz waarom ) veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er veel mensen uit dat plekje in Europa. Relatief gezien.
Omggg die had ik nog niet gezien!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Echt een Turkse versie dit.... geen vrouw te bekennen en flink inzoomen op de penis van een hond
Ik ging stuk.quote:
Dat meen je niet. Heb je haar teenduim wel eens gezien?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omggg die had ik nog niet gezien!
Maar hij heeft wel gelijk. Megan Fox.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:49 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
Manager geslagen ben ik ontslagen?
nu kan ie wel opeens normaal typenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]![]()
Dit is 100% een troll. Niemand is zo dom .
Levenloos sommige mensen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nu kan ie wel opeens normaal typen
Is hij dat echt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
opsporing verzocht!![]()
[ afbeelding ]
Hij durft tenminste nog een foto van zichzelf te posten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
opsporing verzocht!![]()
[ afbeelding ]
Haters gonna hate. what's your problem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij durft tenminste nog een foto van zichzelf te posten.
Hij kan net zo goed Nederlands zijn. De foto is zo donker en zijn petje is zo laag dat je zijn gezicht niet ziet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hij heeft het in dat topic gepost, dus ik denk het.
Turkenquote:
Waarom doe je je voor als een ander, constant, is de echte vraag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Haters gonna hate. what's your problem?
why the fuck moet ik een foto posten?
Jij ook nog niet naar bed? Ook te veel cafeïne gehad?quote:
Zoiets, ik leef op cafeine, jij ook begrijp ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij ook nog niet naar bed? Ook te veel cafeïne gehad?
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom doe je je voor als een ander, constant, is de echte vraag?
Ik doe geen uitspraken over de echte 'jij', ik doe uitspraken over de fake pics die jij niet bent, maar wel voor doet als zodanig. In tegenstelling tot jou weten mensen hiero hoe ik er uit zie, zelfs Yvonne weet dat. Dat jij het niet weet is met goede redenen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.
en dat zeg jij, wanneer heb jij ooit een foto gepost. jij bent de grootste fakerd van allemaal man
Heb al 2 energie drinks en 2 koppen koffie op terwijl ik dat spul nooit drink.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets, ik leef op cafeine, jij ook begrijp ik?
Oeh, een klassieker. Wijzen naar een ander, hem/haar zwart maken met hetzelfde waarmee hijzelf beschuldigd wordt en ook nog eens uitdagen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.
en dat zeg jij, wanneer heb jij ooit een foto gepost. jij bent de grootste fakerd van allemaal man
Ik weet hoe hij eruitziet !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over de echte 'jij', ik doe uitspraken over de fake pics die jij niet bent, maar wel voor doet als zodanig. In tegenstelling tot jou weten mensen hiero hoe ik er uit zie, zelfs Yvonne weet dat. Dat jij het niet weet is met goede redenen.
Het meeste gedeelte waarvan? Kan je het niet morgen afmaken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb al 2 energie drinks en 2 koppen koffie op terwijl ik dat spul nooit drink.
Maar ik heb het meeste gedeelte afgekregen dus het heeft geloond. Al voelt het wel alsof ik elk moment in kan storten. Maar ach, dat is de prijs die je betaalt voor succes.
Nee randdebiel, ik heb met haar meerdere malen gemeet en gegetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]heb je Yvonne zelfs overtuigt met je fake foto's
Ohja?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over de echte 'jij', ik doe uitspraken over de fake pics die jij niet bent, maar wel voor doet als zodanig. In tegenstelling tot jou weten mensen hiero hoe ik er uit zie, zelfs Yvonne weet dat. Dat jij het niet weet is met goede redenen.
Mwuah, ben net 1.80 ofzo, lang niet grootste helaasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat denk jij, Triggershot is de grootste gluiperd op dit forum.
billemaatjes met Triggershot?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, een klassieker. Wijzen naar een ander, hem/haar zwart maken met hetzelfde waarmee hijzelf beschuldigd wordt en ook nog eens uitdagen..
Je weet dat je met jouw geschiedenis hier op FOK! een makkelijke tegenstander bent eh?
Nee holmaatjes tijdens Islamitische feestdagen, discreet en veilig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
billemaatjes met Triggershot?![]()
zoals xminator en ClioSporT
meeten en eten in Habbo zekerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee randdebiel, ik heb met haar meerdere malen gemeet en gegeten
en msn, en secondlifequote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
meeten en eten in Habbo zeker
Het is een groepsproject dus ik heb mijn deel al af maar ik help de anderen. We moeten voor Young Enterprise een bedrijf opzetten. En we hebben dus een paar producten . Daarvan moet er maar een overblijven. En wij moeten nu de research doen om te beslissen welk product het beste is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het meeste gedeelte waarvan? Kan je het niet morgen afmaken?
Je mag iets meer naar het Westen vanaf Istanbul, maar wel benieuwd, wat maakt het zo 'kesin' ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
senin Konyali oldugun kesin, of Istanbul/Fatih
Nee hoor, hij is aardig. Meestalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat denk jij, Triggershot is de grootste gluiperd op dit forum.
Teveel info om te bevatten momenteel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is een groepsproject dus ik heb mijn deel al af maar ik help de anderen. We moeten voor Young Enterprise een bedrijf opzetten. En we hebben dus een paar producten . Daarvan moet er maar een overblijven. En wij moeten nu de research doen om te beslissen welk product het beste is.
En het is vaag uitgelegd. De meeste doen het ook niet goed. Maar ik doe wat ik kan. Ben best ver vooruitgekomen. We moeten ook een enquête houden onder 100 mensen.
Ja,sowieso maar doe het financiële gedeelte nu en ga toch nog niet slapen dus wil zo veel doen als nu maar kan. En dan maar crashen. En waarschijnlijk de eerste les skippen
Meestal?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is aardig. Meestal.
je hebt van die misselijke Milli Görüs trekjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag iets meer naar het Westen vanaf Istanbul, maar wel benieuwd, wat maakt het zo 'kesin' ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Teveel info om te bevatten momenteel.
Wat voor opleiding deed je ook al weer?
Altijdquote:
Omdatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je hebt van die misselijke Milli Görüs trekjes
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]![]()
![]()
International Business and Languages aan de HVA
Ah, is het leuk?quote:
dat zijn inkomstenbelastingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:15 schreef AliceWonder het volgende:
xminator...Wat weet jij over income taxes?We moeten dat invullen voor ons bedrijf maar weet niet zo goed wat dat inhoudt.
Nope. Wil P halen en European Studies doen aan de Uva. Deze opleiding is niks voor mij,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ah, is het leuk?
Als je dat niet zei, zou ik niet zo aardig doen.
Leuk opleiding tweede, kan je later diplomate wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nope. Wil P halen en European Studies doen aan de Uva. Deze opleiding is niks voor mij,
ben meer van de cultuur,talen en politiek.
Yup, kan er best veel kanten mee op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuk opleiding tweede, kan je later diplomate worden
Hangt vanaf wat voor bedrijf je bent, ik neem aan BV/NV?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:15 schreef AliceWonder het volgende:
xminator...Wat weet jij over income taxes?We moeten dat invullen voor ons bedrijf maar weet niet zo goed wat dat inhoudt.
Over 10 jaar ga jij weer voor een nieuw crisis zorgen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yup, kan er best veel kanten mee op.
Daarom ook. Het heeft ook best veel economie.
Yep, een BV. Via Jong Ondernemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Hangt vanaf wat voor bedrijf je bent, ik neem aan BV/NV?
Om het simpel te houden:
BTW
en
VPB
VPB via winst en verlies en btw via balans
Als je geen getallen hebt kun je het ook niet uitrekenen, je zou het alleen wel kunnen toelichten als in blaaaaa.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yep, een BV. Via Jong Ondernemen.
Ik snap wat je bedoelt maar ik heb niet genoeg gegevens om dit allemaal nu te berekenen.
Ik skip deze maar voor nu.
Bedankt iig!
Zo veel macht heb ik dan niet. Ik ga ook niet het bankwezen in he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over 10 jaar ga jij weer voor een nieuw crisis zorgen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:20 schreef EL_Presidente het volgende:
Ik heb zo een chick geregeld (net 18 geworden) tijdens mijn vakantie op Chersonissos, nou heb ik haar mogen tongzoenen, beffen, baffen en haar tieten likken enzo, maar ze wilde niet pijpen of neuken? maar ze stuurt wel de hele tijd geile foto's naar me, en ze heeft echt een geile body waar je u tegen zegt.bestaat er ook een categorie chicks zoals zij?
als ik de kans krijg dan ram ik hem er in een keer in, maar hebben jullie tips voor mij hoe ik dit moet aanpakken?
quote:
nope, want ik heb slaap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:18 schreef Triggershot het volgende:
Maarre, e_p, ik ga geen antwoord op mijn vraag krijgen dus?
Idd. Dat hebben we ook niet. Alleen aannamesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je geen getallen hebt kun je het ook niet uitrekenen, je zou het alleen wel kunnen toelichten als in blaaaaa.
Trusten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nope, want ik heb slaap.![]()
iyi geceler allemaal
Ach, als je het maar naar je zin hebt, en van mijn centjes afblijftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo veel macht heb ik dan niet. Ik ga ook niet het bankwezen in he.
Dat zou ik met deze studie wel kunnen doen. Als ik deze studie afmaak zou ik best een leuk baantje kunnen krijgen. Alleen is het niks voor mij . Maar leer er wel veel door.
Ambtenaren zijn pas erg !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, als je het maar naar je zin hebt, en van mijn centjes afblijft
Ieuwlquote:
Jij begonquote:
Ik bedoel ook haten op mijn toekomstige beroepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik bedoel ook haten op mijn toekomsite beroep
Bak desu ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet als je diplomate word![]()
Ken je geen Japans ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bak desu ?
Niet als je diplomate word
Nope, kan niet zeggen dat ik het spreek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ken je geen Japans ofzo?
Betekent sukkel die je bent.![]()
Dan ben ik stoerder dan jou
Geen Japans sprekenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, kan niet zeggen dat ik het spreek.
Lek Yahudi
Geen Arabisch herkennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Geen Japans spreken.
Welke taal is dat dan?
Ohquote:
Nou ik hetzelfde met Japans okequote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh.
Ik moet het nog leren ja!![]()
Deze herfstvakantie begin ik!
Ik heb mijn tentamens voor de vakantie dus kan ik lekker chillen.
De meeste studenten niet.
Smoesjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ik hetzelfde met Japans oke
Wanneer heb je herfstvakantie dan? Gaat snel
Heb ik gehoord jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks smoesjes, feiten, en anders right back at ya.
Op de unie heb je dat niet meer he
Ga ik je volgend jaar aan herinnerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb ik gehoord ja.
Maar ach als ik iets doe wat ik leuk vind is dat het waard!
ALS ik het haalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga ik je volgend jaar aan herinneren
Duim maar voor mequote:
zal ik doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Duim maar voor me![]()
Hoe was jouw studententijd dan?
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zal ik doen
gewoon veel fokken
Ik weet het. Ik raakte echt in paniekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg Alice. Ik zou janken ofzo.
Als kind en normaal ben ik juist niet bang voor ongedierte omdat ik op een boerderij ben opgegroeid. Toen ik 14 was heb ik zelfs een muis opgepakt met een handddoek en uit het raam gegooid. Maar nu ben ik te stads gewordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat dat betreft ben ik ook een pussy. Kikkers, muizen...
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef xminator het volgende:
Zag vorige keer in het oosterpark een enorm grote rat, in eerste instantie dacht ik zelfs dat het een konijn was zo groot was die dus
Ze komen meestal in oude huizen/appartmenten omdat de fundering zwakker is en ze overal gaten kunnen vinden. Ik denk dat ze bij ons door de buren gewoon want wij zijn echt niet smerig hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Aliceeee, wij hebben ook last van muizen. Al jaren eigenlijk. Ze vinden altijd een manier om binnen te komen. Maar ik zeg het je, het enige wat werkt zijn de ouderwetse muizenvallen.
Ik moet ze ook weer zetten uff. Echt irritant. Muizen komen --> wij zetten muizenval --> paar maanden verlost, en dan begint het weer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?
Ayca is de donerboer hieroquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?
en shoarma?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef xminator het volgende:
Gestopt ermee?
Ik eet doner ook al maanden niet meer.
of er ratten in zijn verwerkt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat wel, afgelopen week nog maar is niet hetzelfde als doner hé.
Hoe mot ik dat weten? Mot je aan de verkoper vragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
of er ratten in zijn verwerkt?
Onlarida gördük.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey gavur, laat de uitspraken over de Islam over aan de pro's.
Rustig maar kardes, niets aan de handquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, aan olieworstelen zal je wel niet doen.
Op die Nokia, draait daar whatsapp op, s40?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Rustig maar kardes, niets aan de hand
Die Nokia is trouwens verkochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op die Nokia, draait daar whatsapp op, s40?
Gavur?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey gavur, laat de uitspraken over de Islam over aan de pro's.
Alles klopt behalve dat laatste niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik daag je uit voor een Türk-showdown. Eerst gaan we olieworstelen, daarna een wedstrijd çig köfte kneden, vervolgens een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte wie het hardst vrouwen kan slaan.
Vanuit islamitisch oogpunt gezien is in principe een potje Okey (gokken) en Raki adten (alcohol) ook niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles klopt behalve dat laatste niet.
Alleen als je daarna ook op mijn bips slaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik daag je uit voor een Türk-showdown. Eerst gaan we olieworstelen, daarna een wedstrijd çig köfte kneden, vervolgens een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte wie het hardst vrouwen kan slaan.
Alleen als ze goed behaard zijn, anders ben je sowieso niet Turkwaardig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen als je daarna ook op mijn bips slaat?
Waar kan ik me kwalificeren voor de Turkolympics ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik wilde je in een val lokken, door dat als je accepteerde te zeggen dat mannen die elkaar daar slaan, niet echt Turks is, maar je gaf er een Turks draai aan. Ik geef het op, jij bent DE TURK.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen als ze goed behaard zijn, anders ben je sowieso niet Turkwaardig.
Jij mag niet meedoen, ik wil nog wel een kans maken om te winnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar kan ik me kwalificeren voor de Turkolympics ?
Heb jij ooit muizen als huisdier gehad? Ik vind ze ook lief. Maar nu niet meer nu ik een vliegende muis heb.quote:
Het is maar HBO en 1e jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef AliceWonder het volgende:
Heb te veel moeite gestoken in het project.We hoeven het pas over 3/4 weken in te leveren
Nu nog een nieuw product erbij verzinnen.
Maar het past niet bij mij. En we moeten een product verzinnen en verkopen .En ik snapte er niet veel van. De rest van de groep had maar 1 pagina per onderdeel en ik had er 4quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is maar HBO en 1e jaar. Ga je tijd nuttiger besteden!
Uh, uva is geen haar beter dan de hva hé... Dat is wat ik hoor van anderen, overigens werkt HVA en UVA samen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Maar het past niet bij mij. En we moeten een product verzinnen en verkopen .En ik snapte er niet veel van. De rest van de groep had maar 1 pagina per onderdeel en ik had er 4. Ik kan niet wachten om naar de UvA te gaan . Deze school is niet goed. Meeste docenten zijn slecht,wi-fi ligt er al enkele dagen uit en de computers werken zelden.
Had je parkiet deze kleuren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef Weissman het volgende:
Ik had een parkiet als huisdier. Toen febe vorig jaar de turkse beker haalde heb ik hem geofferd aan de goden voor het mirakel, wonder.
Neen, wel hamsters. En muizen op mijn kamer gehad, maar had er schijt aan. Tot ze mijn shit begon onder te pissen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb jij ooit muizen als huisdier gehad? Ik vind ze ook lief. Maar nu niet meer nu ik een vliegende muis heb.
Dus dit weekend even zo veel mogelijk extermineren.
Het kan best zo chaotisch zijn maar de lesstof spreekt mij meer aan,het is een hoger niveau,veel zelfstandiger en de docenten zijn vast meer ervaren en kunnen beter lesgeven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Uh, uva is geen haar beter dan de hva hé... Dat is wat ik hoor van anderen, overigens werkt HVA en UVA samen.
Daarom. Als ze mij gaan lastigvallen begint het vervelend te worden. Was je vast rommeligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Neen, wel hamsters. En muizen op mijn kamer gehad, maar had er schijt aan. Tot ze mijn shit begon onder te pissen.
Jij stelt het je mooier voor dan dat het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het kan best zo chaotisch zijn maar de lesstof spreekt mij meer aan,het is een hoger niveau,veel zelfstandiger en de docenten zijn vast meer ervaren en kunnen beter lesgeven.
Toch?
Dus jouw opleiding was ook slecht?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt het je mooier voor dan dat het is.
Elke opleiding is slecht, het gaat erom wat je buiten je opleiding doet en hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dus jouw opleiding was ook slecht?
Wat moet ik dan gaan doenBuiten A'dam studeren?
Als de docenten goed kunnen uitleggen en niet te streng zijn vind ik het al goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Elke opleiding is slecht, het gaat erom wat je buiten je opleiding doet en hoe je er zelf mee omgaat.
Ik heb het eerste hoorcollege voor het vak Europese integratie van die studie aan de UVA gevolgd (ter opvulling van tussenuren, en omdat ik destijds Europees recht volgde), en vernam dat Europese vorsten voor het eerst voor Europese eenwording pleitten toen de Turkse dreiging in de 16e eeuw te groot werd. Daarvoor had Karel de Grote een groot rijk veroverd, maar die Europese samenwerking was natuurlijk niet vrijwillig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als de docenten goed kunnen uitleggen en niet te streng zijn vind ik het al goed.
Ik wil daarom ook European Studies doen. Omdat dat wel goed bij mij past. En dan vind ik het leuk om tijd aan mijn opleiding te besteden wat nu niet het geval is.
Cantus = dansöz?quote:
Voetballers voetballen ongeveer tot hun 35e, en toppen op hun 26e ongeveer. Als je op 6-jarige leeftijd begint heb je zowat dubbel zoveel ervaring als iemand die op zijn 16e begint. Wat zie jij als de oorzaak? Overigens was het succes van Galatasaray vrij bescheiden, de UEFA CUP. De echte top strijdt voor de Champions League. (Voor Turkse begrippen was het wel een groot succes, dat wel.)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het fundament. Op professioneel niveau zou dat niet zoveel moeten uitmaken, het zijn mannen die er fulltime mee bezig zijn. Waarom lukte het GS wel in 2000, maar heeft geen enkel ander team iets kunnen presteren in Europa? Een team als Fenerbahçe en Galatasaray doet het toch niet onder het Europees gemiddelde?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef Weissman het volgende:
Ik had een parkiet als huisdier. Toen febe vorig jaar de turkse beker haalde heb ik hem geofferd aan de goden voor het mirakel, wonder.
Tja ik ben dan wel niet Turks maar veel Turken delen mijn fabelachtige DNA, misschien maar eens doneren dan maar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:
Gezocht: Turkse bloeddonoren
De Islamitische Stichting Nederland gaat samen met bloedbank Sanquin op zoek naar Turkse bloeddonoren. De stichting vindt het belangrijk dat het aantal donoren stijgt. Een groot deel van de achterban van de stichting is Turks.
"We wonen en werken nu zo'n 50 jaar in Nederland. Deze actie is er omdat we een positieve bijdrage willen leveren aan de Nederlandse samenleving", zegt een woordvoerder van de stichting in het Radio 1 Journaal.
Religieuze verplichting
Volgens de vereniging is het een religieuze verplichting om bloed te geven, maar is dat door de eeuwen heen in de vergetelheid geraakt. "De profeet heeft zelf ook bloed gegeven. Het is een religieuze deugd, die in ere hersteld moet worden", zegt de stichting.
Voor Sanquin is de samenwerking een kans om een nieuwe doelgroep te bereiken. De bloedbank zegt dat de Islamitische Stichting een groep mensen kan benaderen die de bloedbank met de reguliere werving niet bereikt.
http://nos.nl/artikel/425407-gezocht-turkse-bloeddonoren.html
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:
On that note, de spermabank zoekt ook allochtone donoren, niks voor mij maar als iemand hier die verantwoordelijkheid zou willen aanvaarden....
VU heeft de reputatie minder chaos te zijn, maar je weet dat European Studies hoog staat als opleider voor studenten die geen baan op niveau kunnen vinden?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het kan best zo chaotisch zijn maar de lesstof spreekt mij meer aan,het is een hoger niveau,veel zelfstandiger en de docenten zijn vast meer ervaren en kunnen beter lesgeven.
Toch?
Turken zijn het meest oversekste volk ter wereld, hoe kan er nou een tekort aan spermadonoren zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tja ik ben dan wel niet Turks maar veel Turken delen mijn fabelachtige DNA, misschien maar eens doneren dan maar?
On that note, de spermabank zoekt ook allochtone donoren, niks voor mij maar als iemand hier die verantwoordelijkheid zou willen aanvaarden....
Woonkamer volgooien met zand, bouwlampen en parasolletjes.quote:
Kusje terug, maar van Finland blijf je af. Dat zijn onze taalbroeders.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Finland. het volgende:
Er staat Rusland in de TT, dus ik moet even reageren.
Hoi allemaal! Kusjes uit Groningen (van een echte Fries).
Corendon ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie naar Istanbul maar tickets zijn duur.
Zie ik ook heel vaak met technische vertalingen op discovery channelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Bilge het volgende:
In de film Fetih 1453 zweert Mehmet bij zijn vaders lijk dat hij een 'cihan devleti [zal] kurmak' (een wereldrijk te zullen stichten), wat naar het Nederlands wordt vertaald als 'mijn vaderland verdedigen'. Ik moet de film nog afkijken, misschien zitten er meer fouten/ verdraaiingen in.
Dat soort eten beter opruimen. Je kan beter zorgen dat er niets te halen is, dan zijn ze zo weer weg. En zorgen dat ze niet naar binnen kunnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus?Haha
Ben bangmsnk is al gaan slapen en ben nu alleen met de muizen
![]()
We hebben een paar muizen in huis.
En gisteren was ik in de keuken en bovenop de wasmachine hebben we een koelbox (waar we rijst etc in doen zodat de wasmachine geen geluid maakt) en ik hoorde iets ritselen dus ik geef een klap op dat ding terwijl ik in de ondersta kast keek. En een sprong een muis uit! Over mijn hoofd!Ben gillend weggerend en ik haat die beesten echt sindsdien .In het weekend heb ik tijd en dan ga ik ze allemaal doodmaken al moet ik het met mijn blote handen doen
!
Sowieso een baggerfilm.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Bilge het volgende:
In de film Fetih 1453 zweert Mehmet bij zijn vaders lijk dat hij een 'cihan devleti [zal] kurmak' (een wereldrijk te zullen stichten), wat naar het Nederlands wordt vertaald als 'mijn vaderland verdedigen'. Ik moet de film nog afkijken, misschien zitten er meer fouten/ verdraaiingen in.
UvA staat anders ieder jaar wel tussen de 150 beste universiteiten van de wereld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stelt het je mooier voor dan dat het is.
Dat is meestal gebaseerd op aantal publicaties ipv op factoren waar wij wat aan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
UvA staat anders ieder jaar wel tussen de 150 beste universiteiten van de wereld.
Vatan gorevi is wat anders dan seferberlik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
Ben blij dat ik uitstel heb tot mijn 38ste.
Care, ik zit toch niet in Turkije.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vatan gorevi is wat anders dan seferberlik.
Gewoon een photoshop van jou, een andere man en een piemol laten maken en je hoeft nooit in uniform te sjokken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
Ben blij dat ik uitstel heb tot mijn 38ste.
EP is in Engeland.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
El Presidente groet jullie allemaal, hij is één maand op vakantie naar Thailand. (ban)
Wtf maak je reclame voor je eigen topic?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
EP is in Engeland.
WTF is dit dan ? :')
Kom haten dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wtf maak je reclame voor je eigen topic?
Syrie hoort gewoon bij Turkije, hoewel jullie ons wel hebben genaaid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Jongee, we gaan je land platbombarderen lan!
Arabieren hebben de Ottomaanse rijk destijds genaaid, now it's time for revengequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrie hoort gewoon bij Turkije, hoewel jullie ons wel hebben genaaid.
De Syriers niet hoor, er hebben meer dan 12.000 Syriers meegevochten in Canakkale, waarvan 8000 zijn gestorven. De Syriers bleven strijden tegen Franse bezetting, tot Mustafa Kemal een telegram stuurde met dat wanneer Anatolie gered was, ze terug zouden komen om de Fransen te verdrijven, Syrie heeft 10.000 goudstukken verzameld voor de strijd in Turkije, 2 weken later tekende Ataturk een verdrag met de Fransen, dat Syrie wordt overgedragen aan Frankrijk. Over naaien gesproken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Arabieren hebben de Ottomaanse rijk destijds genaaid, now it's time for revenge
Bron?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Syriers niet hoor, er hebben meer dan 12.000 Syriers meegevochten in Canakkale, waarvan 8000 zijn gestorven. De Syriers bleven strijden tegen Franse bezetting, tot Mustafa Kemal een telegram stuurde met dat wanneer Anatolie gered was, ze terug zouden komen om de Fransen te verdrijven, Syrie heeft 10.000 goudstukken verzameld voor de strijd in Turkije, 2 weken later tekende Ataturk een verdrag met de Fransen, dat Syrie wordt overgedragen aan Frankrijk. Over naaien gesproken.
10.000 goudstukken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Ankara_%281921%29
http://yenisafak.com.tr/y(...)-siginmislardi/32266quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |