SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gs speelde wel erg matig, voornamelijk na het tegendoelpunt. Maybe als burak yilmaz eruit gaat dat ze dan beter spelen? Gs heeft best wel een zwakke elftal.quote:
Had het correct dus, bedankt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Bilge het volgende:
http://www.onzetaal.nl/ta(...)ing-aan-eind-van-zin
bij FB was alleen Alex goed, onunda heykelini dikip kovdunuz yaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
Gs slechte spelers (behalve muslera en selcuk), goede trainer.
FB goede spelers, slechte trainer.
Hij is een speler die zich heeft bewezen en enorm goed was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
bij FB was alleen Alex goed, onunda heykelini dikip kovdunuz ya
21? kimi kandiriyon lanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef xminator het volgende:
Profession: Student
Question 1: How likely would you be to buy the product described above, if we make it?
D. Would not buy
Question 2: How much would you be willing to pay for the product?
¤ 2,50
Question 3: Where would you expect to find this product for sale?
Internet, speelgoedwinkel en supermarkt.
Onmogelijk.quote:
Je blijft maar liegen eh.quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik studeer Geneeskunde 4e jaar nu
Hij zit wel op de bank, ik hoop dat hij ons van Burak aflost.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Elmander heeft een voedselvergiftiging opgelopen.
Iets is gelogen persoonlijk denk ik eerder dat het 2e gelogen is..Of beidenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
Je blijft maar liegen eh.
jouw geboorte was ook een leugenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Iets is gelogen persoonlijk denk ik eerder dat het 2e gelogen is..Of beiden
Tja, het zegt toch wel iets over je, niet? En mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Bilge het volgende:
Is het echt zo belangrijk wat we studeren en hoe oud we zijn?
Nee, dat is het punt ook niet. Het punt is dat-ie alles aan het verzinnen is. Maar goed, never mind.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef Bilge het volgende:
Is het echt zo belangrijk wat we studeren en hoe oud we zijn?
Volgens mij was Bilge gewoon weer aan het filosoferen, los van jullie El_Presidente's leugen. Vandaar ook mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt ook niet. Het punt is dat-ie alles aan het verzinnen is. Maar goed, never mind.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij was Bilge gewoon weer aan het filosoferen, los van jullie El_Presidente's leugen. Vandaar ook mijn reactie.
wie gaat jou quoten sümüklüquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Oh wacht, je had Bilge gequote en niet mij. WTF.
Dit doet mijn vader ook altijd. Tijdens een discussie maakt hij een punt, en als hij uitgesproken is of geen weerwoord heeft zegt hij 'neyse' om de discussie in een gelijkspel af te kappen. Daar kan ik echt niet tegen.quote:
Het gaat al weer beter, heur.quote:
Dit keer komt het omdat het mijns inziens geen discussie waard is. Heeft voor ons beiden geen nut om hier energie aan te verspillen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit doet mijn vader ook altijd. Tijdens een discussie maakt hij een punt, en als hij uitgesproken is of geen weerwoord heeft zegt hij 'neyse'. Daar kan ik echt niet tegen.![]()
Dan moet je ook niets terugzeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit keer komt het omdat het mijns inziens geen discussie waard is. Heeft voor ons beiden geen nut om hier energie aan te verspillen.
Hoe komt dat eigenlijk? Niet alleen Galatasaray, maar alle Turkse teams kunnen op Europees niveau niet presteren. Zijn de teams gewoon slecht, ligt het aan de kwaliteit van de spelers, trainen de coaches niet goed, wat is het?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet eens. Ik heb het wel gehad met Turkse clubs op het internationale podium. Alleen maar 90 minuten lang stressen om ze uiteindelijk te zien verliezen. Ik heb wel wat beters te doen.
Successupporters.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet eens. Ik heb het wel gehad met Turkse clubs op het internationale podium. Alleen maar 90 minuten lang stressen om ze uiteindelijk te zien verliezen. Ik heb wel wat beters te doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jouw geboorte was ook een leugen
ga maar lekker in mijn topichistory graven![]()
Turks voetbal stelt niks voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk? Niet alleen Galatasaray, maar alle Turkse teams kunnen op Europees niveau niet presteren. Zijn de teams gewoon slecht, ligt het aan de kwaliteit van de spelers, trainen de coaches niet goed, wat is het?
Een mix van al je bovengenoemde gedachten + dat van bilge.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is al jaren duidelijk.. Maar hoe komt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is het fundament. Op professioneel niveau zou dat niet zoveel moeten uitmaken, het zijn mannen die er fulltime mee bezig zijn. Waarom lukte het GS wel in 2000, maar heeft geen enkel ander team iets kunnen presteren in Europa? Een team als Fenerbahçe en Galatasaray doet het toch niet onder het Europees gemiddelde?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef Bilge het volgende:
In Nederland staan overal voetbalveldjes en voetbalclubs, zelfs in afgelegen dorpen. Kinderen beginnen op jonge leeftijd. Zulke faciliteiten ontbreken in Turkije.
Wat is er zo speciaal aan Emirdag dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef xminator het volgende:
Vergelijking met winkeltijdenwet:
Got kadar Emirdag heeft 20.000 inwoners, in de zomer zijn de meeste plekken 24 uur open. Voornamelijk restaurants en bakkers. In amsterdam 1 miljoen inwoners is zowat niks geopend.
Emirdag heeft 1 voetbalclub en dat is echt te bagger voor woorden. Een Nederlandse dorp met 20.000 inwoners heeft minstens 4 voetbalverenigingen en allemaal andere takken van sport.
quote:
Volgens mij zitten er veel mensen uit dat plekje in Europa. Relatief gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Emirdag dan?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaahhahahahahahahahahahahahha.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]!!!
Dat schapengelach op de achtergrond..
Hij gebruikt het ter vergelijking.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, gewoon een vergelijking met Nederland. Van emirdag weet ik persoonlijk dat het zo is vandaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent Emirdagli?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks, gewoon een vergelijking met Nederland. Van emirdag weet ik persoonlijk dat het zo is vandaar.
Of Eskisehir (600.000 inwoners) heeft 3 mcdonalds(hele hoop andere winkels) die 24/7 open zijn (zelfs tijdens ramadan). Amsterdam heeft er geen eens 1.
In Belgie en Dordrecht ( jwz waarom ) veel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er veel mensen uit dat plekje in Europa. Relatief gezien.
Omggg die had ik nog niet gezien!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Echt een Turkse versie dit.... geen vrouw te bekennen en flink inzoomen op de penis van een hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |