Dat is meestal gebaseerd op aantal publicaties ipv op factoren waar wij wat aan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
UvA staat anders ieder jaar wel tussen de 150 beste universiteiten van de wereld.
Vatan gorevi is wat anders dan seferberlik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
Ben blij dat ik uitstel heb tot mijn 38ste.
Care, ik zit toch niet in Turkije.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vatan gorevi is wat anders dan seferberlik.
Gewoon een photoshop van jou, een andere man en een piemol laten maken en je hoeft nooit in uniform te sjokken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Levolution het volgende:
Ben blij dat ik uitstel heb tot mijn 38ste.
EP is in Engeland.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
El Presidente groet jullie allemaal, hij is één maand op vakantie naar Thailand. (ban)
Wtf maak je reclame voor je eigen topic?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
EP is in Engeland.
WTF is dit dan ? :')
Kom haten dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wtf maak je reclame voor je eigen topic?
Syrie hoort gewoon bij Turkije, hoewel jullie ons wel hebben genaaid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Jongee, we gaan je land platbombarderen lan!
Arabieren hebben de Ottomaanse rijk destijds genaaid, now it's time for revengequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrie hoort gewoon bij Turkije, hoewel jullie ons wel hebben genaaid.
De Syriers niet hoor, er hebben meer dan 12.000 Syriers meegevochten in Canakkale, waarvan 8000 zijn gestorven. De Syriers bleven strijden tegen Franse bezetting, tot Mustafa Kemal een telegram stuurde met dat wanneer Anatolie gered was, ze terug zouden komen om de Fransen te verdrijven, Syrie heeft 10.000 goudstukken verzameld voor de strijd in Turkije, 2 weken later tekende Ataturk een verdrag met de Fransen, dat Syrie wordt overgedragen aan Frankrijk. Over naaien gesproken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Arabieren hebben de Ottomaanse rijk destijds genaaid, now it's time for revenge
Bron?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Syriers niet hoor, er hebben meer dan 12.000 Syriers meegevochten in Canakkale, waarvan 8000 zijn gestorven. De Syriers bleven strijden tegen Franse bezetting, tot Mustafa Kemal een telegram stuurde met dat wanneer Anatolie gered was, ze terug zouden komen om de Fransen te verdrijven, Syrie heeft 10.000 goudstukken verzameld voor de strijd in Turkije, 2 weken later tekende Ataturk een verdrag met de Fransen, dat Syrie wordt overgedragen aan Frankrijk. Over naaien gesproken.
10.000 goudstukken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_of_Ankara_%281921%29
http://yenisafak.com.tr/y(...)-siginmislardi/32266quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |