abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117553090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Uh, uva is geen haar beter dan de hva hé... Dat is wat ik hoor van anderen, overigens werkt HVA en UVA samen.
Het kan best zo chaotisch zijn maar de lesstof spreekt mij meer aan,het is een hoger niveau,veel zelfstandiger en de docenten zijn vast meer ervaren en kunnen beter lesgeven.
Toch?
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_117553117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Neen, wel hamsters. En muizen op mijn kamer gehad, maar had er schijt aan. Tot ze mijn shit begon onder te pissen.
Daarom. Als ze mij gaan lastigvallen begint het vervelend te worden. Was je vast rommelig :P
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_117553212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Het kan best zo chaotisch zijn maar de lesstof spreekt mij meer aan,het is een hoger niveau,veel zelfstandiger en de docenten zijn vast meer ervaren en kunnen beter lesgeven.
Toch?
Jij stelt het je mooier voor dan dat het is.
pi_117553269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef xminator het volgende:

[..]

Dus jouw opleiding was ook slecht?
Wat moet ik dan gaan doen :') Buiten A'dam studeren?
-Leonardo da Vinci
pi_117553341
Sowieso A'dam :')
pi_117553342
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:29 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Dus jouw opleiding was ook slecht?
Wat moet ik dan gaan doen :') Buiten A'dam studeren?
Elke opleiding is slecht, het gaat erom wat je buiten je opleiding doet en hoe je er zelf mee omgaat.
pi_117553428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Elke opleiding is slecht, het gaat erom wat je buiten je opleiding doet en hoe je er zelf mee omgaat.
Als de docenten goed kunnen uitleggen en niet te streng zijn vind ik het al goed.
Ik wil daarom ook European Studies doen. Omdat dat wel goed bij mij past. En dan vind ik het leuk om tijd aan mijn opleiding te besteden wat nu niet het geval is.
-Leonardo da Vinci
pi_117554533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Als de docenten goed kunnen uitleggen en niet te streng zijn vind ik het al goed.
Ik wil daarom ook European Studies doen. Omdat dat wel goed bij mij past. En dan vind ik het leuk om tijd aan mijn opleiding te besteden wat nu niet het geval is.
Ik heb het eerste hoorcollege voor het vak Europese integratie van die studie aan de UVA gevolgd (ter opvulling van tussenuren, en omdat ik destijds Europees recht volgde), en vernam dat Europese vorsten voor het eerst voor Europese eenwording pleitten toen de Turkse dreiging in de 16e eeuw te groot werd. Daarvoor had Karel de Grote een groot rijk veroverd, maar die Europese samenwerking was natuurlijk niet vrijwillig.

Verder werd vanuit historisch perspectief ingegaan op de vraag of Turkije onderdeel vormt van Europa. Turkije werd in totaal maar 5 minuten ofzo behandeld, maar dat is zo'n beetje het enige wat ik heb onthouden. :') De docent legde ook uit waar de naam Europa vandaan komt, de Griekse mythe erachter, en de bijbehorende symbolen. Vond ik wel interessant destijds.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef Ayca het volgende:
Raki cantus _O_ met Turkse liederen
Cantus = dansöz? :9~
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het fundament. Op professioneel niveau zou dat niet zoveel moeten uitmaken, het zijn mannen die er fulltime mee bezig zijn. Waarom lukte het GS wel in 2000, maar heeft geen enkel ander team iets kunnen presteren in Europa? Een team als Fenerbahçe en Galatasaray doet het toch niet onder het Europees gemiddelde?
Voetballers voetballen ongeveer tot hun 35e, en toppen op hun 26e ongeveer. Als je op 6-jarige leeftijd begint heb je zowat dubbel zoveel ervaring als iemand die op zijn 16e begint. Wat zie jij als de oorzaak? Overigens was het succes van Galatasaray vrij bescheiden, de UEFA CUP. De echte top strijdt voor de Champions League. (Voor Turkse begrippen was het wel een groot succes, dat wel.)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef Weissman het volgende:
Ik had een parkiet als huisdier. Toen febe vorig jaar de turkse beker haalde heb ik hem geofferd aan de goden voor het mirakel, wonder.
_O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Bilge op 03-10-2012 18:19:59 ]
pi_117554940
Gezocht: Turkse bloeddonoren

De Islamitische Stichting Nederland gaat samen met bloedbank Sanquin op zoek naar Turkse bloeddonoren. De stichting vindt het belangrijk dat het aantal donoren stijgt. Een groot deel van de achterban van de stichting is Turks.

"We wonen en werken nu zo'n 50 jaar in Nederland. Deze actie is er omdat we een positieve bijdrage willen leveren aan de Nederlandse samenleving", zegt een woordvoerder van de stichting in het Radio 1 Journaal.

Religieuze verplichting
Volgens de vereniging is het een religieuze verplichting om bloed te geven, maar is dat door de eeuwen heen in de vergetelheid geraakt. "De profeet heeft zelf ook bloed gegeven. Het is een religieuze deugd, die in ere hersteld moet worden", zegt de stichting.

Voor Sanquin is de samenwerking een kans om een nieuwe doelgroep te bereiken. De bloedbank zegt dat de Islamitische Stichting een groep mensen kan benaderen die de bloedbank met de reguliere werving niet bereikt.
http://nos.nl/artikel/425407-gezocht-turkse-bloeddonoren.html
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:24:53 #260
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_117554992
Er staat Rusland in de TT, dus ik moet even reageren.

Hoi allemaal! Kusjes uit Groningen (van een echte Fries) :*.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_117555959
wat een baggerweer vandaag. }:|
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117556656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:
Gezocht: Turkse bloeddonoren

De Islamitische Stichting Nederland gaat samen met bloedbank Sanquin op zoek naar Turkse bloeddonoren. De stichting vindt het belangrijk dat het aantal donoren stijgt. Een groot deel van de achterban van de stichting is Turks.

"We wonen en werken nu zo'n 50 jaar in Nederland. Deze actie is er omdat we een positieve bijdrage willen leveren aan de Nederlandse samenleving", zegt een woordvoerder van de stichting in het Radio 1 Journaal.

Religieuze verplichting
Volgens de vereniging is het een religieuze verplichting om bloed te geven, maar is dat door de eeuwen heen in de vergetelheid geraakt. "De profeet heeft zelf ook bloed gegeven. Het is een religieuze deugd, die in ere hersteld moet worden", zegt de stichting.

Voor Sanquin is de samenwerking een kans om een nieuwe doelgroep te bereiken. De bloedbank zegt dat de Islamitische Stichting een groep mensen kan benaderen die de bloedbank met de reguliere werving niet bereikt.
http://nos.nl/artikel/425407-gezocht-turkse-bloeddonoren.html
Tja ik ben dan wel niet Turks maar veel Turken delen mijn fabelachtige DNA, misschien maar eens doneren dan maar?

On that note, de spermabank zoekt ook allochtone donoren, niks voor mij maar als iemand hier die verantwoordelijkheid zou willen aanvaarden....
pi_117556903
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:
On that note, de spermabank zoekt ook allochtone donoren, niks voor mij maar als iemand hier die verantwoordelijkheid zou willen aanvaarden....
:s)
pi_117558440
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Toch?
VU heeft de reputatie minder chaos te zijn, maar je weet dat European Studies hoog staat als opleider voor studenten die geen baan op niveau kunnen vinden?
pi_117559124
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tja ik ben dan wel niet Turks maar veel Turken delen mijn fabelachtige DNA, misschien maar eens doneren dan maar?

Turken zijn het meest oversekste volk ter wereld, hoe kan er nou een tekort aan spermadonoren zijn? :?
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een baggerweer vandaag. }:|
Woonkamer volgooien met zand, bouwlampen en parasolletjes. B-)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef Finland. het volgende:
Er staat Rusland in de TT, dus ik moet even reageren.

Hoi allemaal! Kusjes uit Groningen (van een echte Fries) :*.
Kusje terug, maar van Finland blijf je af. Dat zijn onze taalbroeders. :{w
pi_117559776
Ik wil in de herfstvakantie naar Istanbul maar tickets zijn duur. :{
pi_117560315
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie naar Istanbul maar tickets zijn duur. :{
Corendon ook?
Vliegen naar Bulgarije en dan de bus nemen? :@
pi_117560513
ja maar ik kan maar vier dagen he.
pi_117560846
Eerste weejrolt probleejmen mang ;)

Doe anders een middagje Beverwijk... doner, kappers en frontjes voor je telefoon dit dat allus :')
pi_117560955
Beverwijk. :')
pi_117561430
In de film Fetih 1453 zweert Mehmet bij zijn vaders lijk dat hij een 'cihan devleti [zal] kurmak' (een wereldrijk te zullen stichten), wat naar het Nederlands wordt vertaald als 'mijn vaderland verdedigen'. Ik moet de film nog afkijken, misschien zitten er meer fouten/ verdraaiingen in.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:48:20 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117561913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Bilge het volgende:
In de film Fetih 1453 zweert Mehmet bij zijn vaders lijk dat hij een 'cihan devleti [zal] kurmak' (een wereldrijk te zullen stichten), wat naar het Nederlands wordt vertaald als 'mijn vaderland verdedigen'. Ik moet de film nog afkijken, misschien zitten er meer fouten/ verdraaiingen in.
Zie ik ook heel vaak met technische vertalingen op discovery channel :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:50:12 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117562006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:51 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Serieus? :D Haha

Ben bang ;( msnk is al gaan slapen en ben nu alleen met de muizen :'(
We hebben een paar muizen in huis.
En gisteren was ik in de keuken en bovenop de wasmachine hebben we een koelbox (waar we rijst etc in doen zodat de wasmachine geen geluid maakt) en ik hoorde iets ritselen dus ik geef een klap op dat ding terwijl ik in de ondersta kast keek. En een sprong een muis uit! Over mijn hoofd! :X Ben gillend weggerend en ik haat die beesten echt sindsdien .In het weekend heb ik tijd en dan ga ik ze allemaal doodmaken al moet ik het met mijn blote handen doen :( !
Dat soort eten beter opruimen. Je kan beter zorgen dat er niets te halen is, dan zijn ze zo weer weg. En zorgen dat ze niet naar binnen kunnen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117562751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef Bilge het volgende:
Sowieso een baggerfilm.
pi_117563332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef xminator het volgende:

[..]

UvA staat anders ieder jaar wel tussen de 150 beste universiteiten van de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')