Gavur?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey gavur, laat de uitspraken over de Islam over aan de pro's.
Alles klopt behalve dat laatste niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik daag je uit voor een Türk-showdown. Eerst gaan we olieworstelen, daarna een wedstrijd çig köfte kneden, vervolgens een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte wie het hardst vrouwen kan slaan.
Vanuit islamitisch oogpunt gezien is in principe een potje Okey (gokken) en Raki adten (alcohol) ook niet goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Alles klopt behalve dat laatste niet.
Alleen als je daarna ook op mijn bips slaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik daag je uit voor een Türk-showdown. Eerst gaan we olieworstelen, daarna een wedstrijd çig köfte kneden, vervolgens een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte wie het hardst vrouwen kan slaan.
Alleen als ze goed behaard zijn, anders ben je sowieso niet Turkwaardig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen als je daarna ook op mijn bips slaat?
Waar kan ik me kwalificeren voor de Turkolympics ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gavur?
Ik wilde je in een val lokken, door dat als je accepteerde te zeggen dat mannen die elkaar daar slaan, niet echt Turks is, maar je gaf er een Turks draai aan. Ik geef het op, jij bent DE TURK.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alleen als ze goed behaard zijn, anders ben je sowieso niet Turkwaardig.
Jij mag niet meedoen, ik wil nog wel een kans maken om te winnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar kan ik me kwalificeren voor de Turkolympics ?
Heb jij ooit muizen als huisdier gehad? Ik vind ze ook lief. Maar nu niet meer nu ik een vliegende muis heb.quote:
Het is maar HBO en 1e jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:32 schreef AliceWonder het volgende:
Heb te veel moeite gestoken in het project.We hoeven het pas over 3/4 weken in te leveren
Nu nog een nieuw product erbij verzinnen.
Maar het past niet bij mij. En we moeten een product verzinnen en verkopen .En ik snapte er niet veel van. De rest van de groep had maar 1 pagina per onderdeel en ik had er 4quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is maar HBO en 1e jaar. Ga je tijd nuttiger besteden!
Uh, uva is geen haar beter dan de hva hé... Dat is wat ik hoor van anderen, overigens werkt HVA en UVA samen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Maar het past niet bij mij. En we moeten een product verzinnen en verkopen .En ik snapte er niet veel van. De rest van de groep had maar 1 pagina per onderdeel en ik had er 4. Ik kan niet wachten om naar de UvA te gaan . Deze school is niet goed. Meeste docenten zijn slecht,wi-fi ligt er al enkele dagen uit en de computers werken zelden.
Had je parkiet deze kleuren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:40 schreef Weissman het volgende:
Ik had een parkiet als huisdier. Toen febe vorig jaar de turkse beker haalde heb ik hem geofferd aan de goden voor het mirakel, wonder.
Neen, wel hamsters. En muizen op mijn kamer gehad, maar had er schijt aan. Tot ze mijn shit begon onder te pissen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb jij ooit muizen als huisdier gehad? Ik vind ze ook lief. Maar nu niet meer nu ik een vliegende muis heb.
Dus dit weekend even zo veel mogelijk extermineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |