quote:NATO members, meanwhile, have little appetite to act collectively on the issue, diplomats have said.
Die granaat kan net zo goed door rebellen zijn afgevuurd om zo Turkije militair bij het conflict te betrekken.quote:
En dat vliegtuig dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef QBay het volgende:
Turkije heeft de NAVO/NATO gevraagd nu ook in te grijpen, Turkije is immers NAVO lid. Officieel is een aanval op een NAVO lid een aanval op de NAVO en moeten andere landen ook militair ingrijpen, of dit nu ook gaat gebeuren is niet duidelijk. Ik denk het niet, want ik kan mij niet indenken dat Syrië expres op Turkije heeft geschoten. Een eerste reactie vanuit de NAVO is dat er geen actie gaat komen:
[..]
Ja, dat kan. Ik vind de TT een beetje twijfelachtig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die granaat kan net zo goed door rebellen zijn afgevuurd om zo Turkije militair bij het conflict te betrekken.
quote:The less potent Article 4, which merely invokes consultation among NATO members has been invoked twice, both times by Turkey: once in 2003 over the Second Iraq War, and once in 2012 over the Syrian civil war after the downing of an unarmed Turkish F-4 reconnaissance jet.
Het vrije Syrische leger wordt in NL niet gezien als terreurgroep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien ook even vermelden dat Turkije gisteren in Syrie een Koerd heeft doodgeschoten en de terroristen aldaar steunt?
En Qatar en Saoudie-Arabie zijn er gerespecteerde Westerse bondgenotenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het vrije Syrische leger wordt in NL niet gezien als terreurgroep.
De PKK wel en die wordt gesteund door Assad.
Gezien de slachtpartijen aan beide zijden weet ik het zo net nog niet..quote:
1,197,476 tegen 747,000quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af. Wat is de opstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |