Duim maar voor mequote:
zal ik doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Duim maar voor me![]()
Hoe was jouw studententijd dan?
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zal ik doen
gewoon veel fokken
Ik weet het. Ik raakte echt in paniekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg Alice. Ik zou janken ofzo.
Als kind en normaal ben ik juist niet bang voor ongedierte omdat ik op een boerderij ben opgegroeid. Toen ik 14 was heb ik zelfs een muis opgepakt met een handddoek en uit het raam gegooid. Maar nu ben ik te stads gewordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat dat betreft ben ik ook een pussy. Kikkers, muizen...
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef xminator het volgende:
Zag vorige keer in het oosterpark een enorm grote rat, in eerste instantie dacht ik zelfs dat het een konijn was zo groot was die dus
Ze komen meestal in oude huizen/appartmenten omdat de fundering zwakker is en ze overal gaten kunnen vinden. Ik denk dat ze bij ons door de buren gewoon want wij zijn echt niet smerig hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Aliceeee, wij hebben ook last van muizen. Al jaren eigenlijk. Ze vinden altijd een manier om binnen te komen. Maar ik zeg het je, het enige wat werkt zijn de ouderwetse muizenvallen.
Ik moet ze ook weer zetten uff. Echt irritant. Muizen komen --> wij zetten muizenval --> paar maanden verlost, en dan begint het weer.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?
Ayca is de donerboer hieroquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je hem gevangen en er doner van gemaakt?
en shoarma?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef xminator het volgende:
Gestopt ermee?
Ik eet doner ook al maanden niet meer.
of er ratten in zijn verwerkt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat wel, afgelopen week nog maar is niet hetzelfde als doner hé.
Hoe mot ik dat weten? Mot je aan de verkoper vragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
of er ratten in zijn verwerkt?
Onlarida gördük.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey gavur, laat de uitspraken over de Islam over aan de pro's.
Rustig maar kardes, niets aan de handquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, aan olieworstelen zal je wel niet doen.
Op die Nokia, draait daar whatsapp op, s40?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Rustig maar kardes, niets aan de hand
Die Nokia is trouwens verkochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op die Nokia, draait daar whatsapp op, s40?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |