Ik ging stuk.quote:
Dat meen je niet. Heb je haar teenduim wel eens gezien?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omggg die had ik nog niet gezien!
Maar hij heeft wel gelijk. Megan Fox.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:49 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
Manager geslagen ben ik ontslagen?
nu kan ie wel opeens normaal typenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]![]()
Dit is 100% een troll. Niemand is zo dom .
Levenloos sommige mensen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nu kan ie wel opeens normaal typen
Is hij dat echt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
opsporing verzocht!![]()
[ afbeelding ]
Hij durft tenminste nog een foto van zichzelf te posten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
opsporing verzocht!![]()
[ afbeelding ]
Haters gonna hate. what's your problem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij durft tenminste nog een foto van zichzelf te posten.
Hij kan net zo goed Nederlands zijn. De foto is zo donker en zijn petje is zo laag dat je zijn gezicht niet ziet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hij heeft het in dat topic gepost, dus ik denk het.
Turkenquote:
Waarom doe je je voor als een ander, constant, is de echte vraag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Haters gonna hate. what's your problem?
why the fuck moet ik een foto posten?
Jij ook nog niet naar bed? Ook te veel cafeïne gehad?quote:
Zoiets, ik leef op cafeine, jij ook begrijp ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij ook nog niet naar bed? Ook te veel cafeïne gehad?
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom doe je je voor als een ander, constant, is de echte vraag?
Ik doe geen uitspraken over de echte 'jij', ik doe uitspraken over de fake pics die jij niet bent, maar wel voor doet als zodanig. In tegenstelling tot jou weten mensen hiero hoe ik er uit zie, zelfs Yvonne weet dat. Dat jij het niet weet is met goede redenen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.
en dat zeg jij, wanneer heb jij ooit een foto gepost. jij bent de grootste fakerd van allemaal man
Heb al 2 energie drinks en 2 koppen koffie op terwijl ik dat spul nooit drink.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets, ik leef op cafeine, jij ook begrijp ik?
Oeh, een klassieker. Wijzen naar een ander, hem/haar zwart maken met hetzelfde waarmee hijzelf beschuldigd wordt en ook nog eens uitdagen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik me voor doe als een ander, als je mijn echte ''ik'' niet kent.
en dat zeg jij, wanneer heb jij ooit een foto gepost. jij bent de grootste fakerd van allemaal man
Ik weet hoe hij eruitziet !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken over de echte 'jij', ik doe uitspraken over de fake pics die jij niet bent, maar wel voor doet als zodanig. In tegenstelling tot jou weten mensen hiero hoe ik er uit zie, zelfs Yvonne weet dat. Dat jij het niet weet is met goede redenen.
Het meeste gedeelte waarvan? Kan je het niet morgen afmaken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb al 2 energie drinks en 2 koppen koffie op terwijl ik dat spul nooit drink.
Maar ik heb het meeste gedeelte afgekregen dus het heeft geloond. Al voelt het wel alsof ik elk moment in kan storten. Maar ach, dat is de prijs die je betaalt voor succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |