of marokkaanquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 00:22 schreef maan_man het volgende:
En daarna lekker in het rond gaan zwaaien met die borstel zoals de pastoor dat altijd doet.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
Ik vind dit nog wel meevallen, die pleeborstel stop je in de plee als je hem doorspoelt en hij is weer schoon
beter had je hem in die pot gestopt (met je schijtwater uiteraard) er overheen gepist en vervolgens laten staan zonder door te spoelen
"IK ZEGEN U IN DE NAAM VAN GOD, IK ZEGEN U" terwijl de klodders schijt door de kamer vliegenquote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]Gadver, kon je dat niet vroeger zeggen.
Had ik gewoon alles naar de deur zitten zwaaien.
ik heb t niet tegen jou neger maar over dit topicquote:
ohquote:Op zondag 30 september 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb t niet tegen jou neger maar over dit topic
voor het nageslacht trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef einzeinz het volgende:
TS ging deze middag lekker eten, verder ook niet echt belangrijk.
Maar een maaltijd wordt pas goed afgesloten na het leggen van een lekkere bolus!
Komt TS bij de toiletten, blijkt daar plots een toiletdame te zitten![]()
TS: 'Ik ben klant'![]()
Dame: 'Sorry, klanten moeten ook betalen'![]()
TS kijkt naar het bordje en ziet dat het ¤0,35 is om naar de kleine kamer te mogen.
THE HELL, waarom die ¤0,05??? Dus TS kijkt in zijn portemonnee en heeft geen ¤0,05 zitten anders kon ie passen, dus geeft hij maar ¤0,50. Netjes ¤0,15 terug![]()
Toen bedacht TS zich plots dat de dame best wat mocht werken voor dat geld!
Na het poepen nam TS de WC-borstel
[ afbeelding ]
Dopte deze vervolgens heerlijk in het water, en zat ik me wat af te reageren op m'n bolus
[ afbeelding ]
MMMMMmmmm, heerlijk toch?
[ afbeelding ]
En ziezo, opgeruimd staat netjes, natuurlijk wel heel mooi de wc achtergelaten.
[ afbeelding ]
Klacht: Moeten betalen in een brasserie na het eten en dan nog afrekenen op ¤0,05
Website wel maar het spreekt voor zich dat ik dat niet zal posten!quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef WcPot het volgende:
Heeft dat bedrijf ook een site. Eventueel gasten boek en dan het linkje van dit topic daar plaatsen
Toepasselijke username heb jequote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef WcPot het volgende:
Heeft dat bedrijf ook een site. Eventueel gasten boek en dan het linkje van dit topic daar plaatsen
Ik doe veel aan FOK!ken tijdens het schijten, je moet wat.quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
maar serieus wat spookt er nou rond in je hoofd'ik zit hier te schijten, hmm laat ik er een topic over maken op FOK! en daarbij wat foto's maken'
ja ik ook maar niet op een restaurant ik heb geen abonnementquote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik doe veel aan FOK!ken tijdens het schijten, je moet wat.
Ach, het is best vermakelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
maar serieus wat spookt er nou rond in je hoofd'ik zit hier te schijten, hmm laat ik er een topic over maken op FOK! en daarbij wat foto's maken'
Niet helemaal correct.quote:
jawel maar toch, het is niet het eerste waar ik aan denk wanneer ik zit te schijtenquote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, het is best vermakelijk.
Dat durfde ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef AppelCake het volgende:
Heb je ook pics van die vrouw of alleen van de wc?
Godverdomme zegquote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Niet helemaal correct.
Als ik had betaald voor de wc dan had ik tenminste nog iets!
Ik heb moeten betalen en ben iets kwijt!
Natuurlijk heeft die ¤0,35 voor wel wat lol gezorgd
Wat als je een blaasontsteking hebt en je geen geld bij je hebt?quote:Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Niet helemaal correct.
Als ik had betaald voor de wc dan had ik tenminste nog iets!
Ik heb moeten betalen en ben iets kwijt!
Natuurlijk heeft die ¤0,35 voor wel wat lol gezorgd
Als ze een nette toilet mevrouw is dan heeft ze na jou bezoek vast het één en ander wel gecontroleerdquote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet
Trouwens zou ze weten dat ik het was geweest.
Buiten staan er bomenquote:Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat als je een blaasontsteking hebt en je hebt geen geld bij je?
Ze bleef zitten, vervolgens wel netjes weggegaan voor het geval ze me zou komen zoekenquote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ze een nette toilet mevrouw is dan heeft ze na jou bezoek vast het één en ander wel gecontroleerd
Wat zou ze jou kunnen doen dan?quote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze bleef zitten, vervolgens wel netjes weggegaan voor het geval ze me zou komen zoeken
Dat vind ik de kwaliteit hiervan.quote:Op zondag 30 september 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jawel maar toch, het is niet het eerste waar ik aan denk wanneer ik zit te schijten
Met de WC borstel achter TS aan natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 00:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat zou ze jou kunnen doen dan?
Me confronteren met het feit dat er poep aan de borstel hangt terwijl er andere klanten rond me zittenquote:Op zondag 30 september 2012 00:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat zou ze jou kunnen doen dan?
Ach dat is wel waar ja. Kan niet ontkennen dat ik moest lachen. Ook omdat ik dit zelf nooit zou posten Waarschijnlijk omdat ik hier genoeg mensen ook IRL kenquote:Op zondag 30 september 2012 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik de kwaliteit hiervan.
Allereerst komt dat niet bij je op nee, ja, op de gedacht om een drolletje op de bril te draaien na, maar we zijn beschaafd dus we doen het niet.
We ergeren ons allemaal aan de hufterigheid dat ze prijzen rekenen voor schijten als je net hebt zitten kanen. Ts heeft represailles genomen.
Al met al, tja, vind ik het, hoewel poep- en plasfase humor wel wat hebben.
Dat is niet goed voor de reputatie het restaurant.quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Me confronteren met het feit dat er poep aan de borstel hangt terwijl er andere klanten rond me zitten
Dat is gewoon onzin ja. Maar als je al tientallen misschien honderd euro betaalt om daar te eten is nogmaals betalen voor het toilet van den zotten. Als ze nou enkel voor de wc kwamen oké.quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ook een maat die als hij wat alcohol heeft genuttigd altijd expres naast de wc gaat pissen onder het mom van: "hebben de schoonmakers ook wat te doen, luie flikkers"![]()
Ik doe het anders.quote:Op zondag 30 september 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ook een maat die als hij wat alcohol heeft genuttigd altijd expres naast de wc gaat pissen onder het mom van: "hebben de schoonmakers ook wat te doen, luie flikkers"![]()
Laat het ons maar op 10,50 euro houdenquote:Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin ja. Maar als je al tientallen misschien honderd euro betaalt om daar te eten is nogmaals betalen voor het toilet van den zotten. Als ze nou enkel voor de wc kwamen oké.
Bij de McDonalds wezen eten?quote:Op zondag 30 september 2012 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Laat het ons maar op 10,50 euro houden
Als er oranjeboom op de tap is merken ze het toch nietquote:Op zondag 30 september 2012 00:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik doe het anders.
Ik neem een leeg bierglas mee naar de wc, pis het vervolgens vol (als je geluk hebt is je pis eenzelfde kleur als bier).
Na het pissen ga je terug naar de kroeg en zet je het ergens op een tafel.
En dan gewoon wachten op het moment dat één of andere zatlap er van gaat drinken
Ditquote:Op zondag 30 september 2012 00:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als er oranjeboom op de tap is merken ze het toch niet
Waarom zou je dat doen? Beetje vies is het.quote:Op zondag 30 september 2012 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dit
Maar het ergste is eigenlijk dat je bierglas warm heeft als je er in hebt gezeken. Dan moet je echt geluk hebben dat iemand ZOOO zat is om het niet te beseffen en het vervolgens nog eens gaat salamanderen ook.
Dat is wel een puntje voor ts inderdaad. Kijk, pleeborstels vies maken is één ding maar 'uitgaan' met zo'n trui aan is wel erg.quote:Op zondag 30 september 2012 00:45 schreef Travel. het volgende:
Grappige actie wel.
Maar je bent wel het prototype Foknerdje, te zien aan je rode gebreide trui en je witte handje vol met aderen.
Totaal niet te vergelijken (behalve dat laatste), bij een restaurant krijg je ook geen korting op de koffie of het nagerecht als je maar voor 100 euro besteld.quote:Op zondag 30 september 2012 01:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Met je uitvoering ben ik het niet geheel eens, maar terechte klacht. Net als wanneer je bij een pompstation eerst voor meer dan 100 euro benzine hebt staan tanken, vervolgens nog een veel te dure bak koffie haalt die niet te zuipen is om vervolgens nog een veel te duur en lauw saucijzenbroodje op te eten om tot slot nog een plasje te willen plegen, kan je nog 50 cent aftikken.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godver, dat ik hier om moet lachen.
Toch wel mooi dat die pics in de OP het hem doen, zonder dat zou de TS geen reacties zoals hierboven krijgen en keihard worden afgeserveerdquote:
Bij Shell hebben ze dat redelijk netjes opgelost; je krijgt bij een toiletbezoek tevens een kortingsbon t.w.v. diezelfde 50 cent, die je weer kunt inleveren bij de kassa.quote:Op zondag 30 september 2012 01:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
Met je uitvoering ben ik het niet geheel eens, maar terechte klacht. Net als wanneer je bij een pompstation eerst voor meer dan 100 euro benzine hebt staan tanken, vervolgens nog een veel te dure bak koffie haalt die niet te zuipen is om vervolgens nog een veel te duur en lauw saucijzenbroodje op te eten om tot slot nog een plasje te willen plegen, kan je nog 50 cent aftikken.
50 cent is gewoon een absurd hoog bedrag voor een toiletbezoekje, ongeacht waar je bent.quote:Op zondag 30 september 2012 03:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bij Shell hebben ze dat redelijk netjes opgelost; je krijgt bij een toiletbezoek tevens een kortingsbon t.w.v. diezelfde 50 cent, die je weer kunt inleveren bij de kassa.
Zouden ze in die restaurants ook moeten doen.
Bedoeling zeggen i.p.v. bedoening!quote:Op zondag 30 september 2012 02:50 schreef Meloewa het volgende:
Ts met zijn akelige eigenwijze witte mannenhanden
Overigens wel een smerige bedoeling, moest wel lachen.
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat die pics in de OP het hem doen, zonder dat zou de TS geen reacties zoals hierboven krijgen en keihard worden afgeserveerd
Dat zeg ik toch ook niet? Eerst koop je voor meer dan 100 euro brandstof, vervolgens nog een lauwe, niet te zuipen bak koffie en ook nog een lauw slap saucijzenbroodje, maar een toiletbezoekje kan er niet af.quote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken (behalve dat laatste), bij een restaurant krijg je ook geen korting op de koffie of het nagerecht als je maar voor 100 euro besteld.
Zie je in Duitsland ook veel (eigenlijk alleen maar), zo'n bonnetjessysteem, maar dan moet je alsnog veel te duur eten of drinken ervoor kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 03:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bij Shell hebben ze dat redelijk netjes opgelost; je krijgt bij een toiletbezoek tevens een kortingsbon t.w.v. diezelfde 50 cent, die je weer kunt inleveren bij de kassa.
Zouden ze in die restaurants ook moeten doen.
quote:
Mods zonder gevoel voor humorquote:
Terwijl hij niet veel meer heeft gedaan dan zijn eigen schijterij fotograferen en posten.quote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Door die pics is hij dus ook zo'n held.
Dat dus. Aan mensen zoals TS heb ik wel zo'n gruwelijke hekel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
Zeer onbetamelijk inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Gemeen, ik heb een grote woordenschat.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
Nee dat geloof ik niet.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Terwijl hij niet veel meer heeft gedaan dan zijn eigen schijterij fotograferen en posten.
beschaafde dames zijn veelal saai in bedquote:
Ik altijd rigoureus, ernaast, erop en erover. Voor die 50 cent mogen ze ook wel wat doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik doe altijd subtiel iets naast de pot pissen
WHATTEFACKKKquote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Ja, dat besefte ik te laatquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
TS, heb je wel je kont afgeveegd? Zo ja: zittend of staand?
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
He bah die foto'sgelukkig heb ik al gegeten.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Die heb ik destijds gezien ja, hoef ik niet nogmaals te zienquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:
[..]
Nee jouw UI is lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Jij bent echt een goor ventje.
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.quote:Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Hoezo? Bananen zijn gezond. Dat zou jij als 'neger' toch moeten weten.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.
Slet.
Haha hypocriet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]Ik lust alleen chiquitabananen dus zoek maar een ander, negertje.
Moet je als ondernemer maar de schijn ophouden dat de klant daadwerkelijk te gast is ipv enkel een melkkoe.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Jij tankt ook elders dan bij een pompstation?quote:Op zondag 30 september 2012 05:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
50 cent is gewoon een absurd hoog bedrag voor een toiletbezoekje, ongeacht waar je bent.
ALS je dan al moet dokken ivm 'het is niet gratis!', doe dan gewoon een reeel bedrag qua onkosten, dus hoogstens een dubbeltje ofzo, maar 50 cent is gewoon afpersing, en misbruik maken van de menselijke nood.
En zo'n bonnetje: tja.... wat kun je nou kopen voor die 50 cent? En sowieso koop ik nooit wat bij een tankstation want het is er altijd veel duurder dan elders.
Bij V&D Rotterdam hebben ze trouwens ook dat bonnetjeSSysteem, maar ook daar vind ik het een krankzinnig bedrag van 50ct, en bij zulke winkels wil ik dan meteen ook echt helemaal NIKS kopen, als ze me op zo'n manier al proberen af te zetten.
Die hoeven toch niet de wc-borstel te gebruiken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
En die mensen die na je komen dan? die kunnen er niks aan doen.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Die hoeven toch niet de wc-borstel te gebruiken?
huh?quote:
Soms haal ik de deksel van de stortbak en schijt ik daar in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?maar je dikke remspoor wegvegen is verboden?
ik ben zelf wel zo sociaal omdat even te doen, of ik nou bij mijn oma naar de wc ga of elders.
........quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef Saucerian het volgende:
Ik ben een thuis-schijter dus dat probleem ken ik niet.
Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?maar je dikke remspoor wegvegen is verboden?
ik ben zelf wel zo sociaal omdat even te doen, of ik nou bij mijn oma naar de wc ga of elders.
Met een papiertje in de wc pot boenen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.
Je kan de wc-borstel afspoelen he als je doorspoeltquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.
wat de fuk jongequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Remspoor zit toch altijd aan de zijkanten? Die stukken stront aan de borstel vind ik viezer dan aan een papiertje dat je gelijk doortrekt.
Ik snap het nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Remspoor zit toch altijd aan de zijkanten? Die stukken stront aan de borstel vind ik viezer dan aan een papiertje dat je gelijk doortrekt.
Deze man!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Het beste en het heerlijkste is nog steeds om alle remsporen in de pot in 1 x schoon te plassen
Doe ik thuis ook altijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:55 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Ik leg meestal ook eerst wc-papier in de pot zodat mijn drol netjes wordt afgevoerd.![]()
Jij gaat eerst schijten, doorspoelen, en dan staand pissen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Het beste en het heerlijkste is nog steeds om alle remsporen in de pot in 1 x schoon te plassen
Nee van je voorganger of van jezelf als je een solo bachelor weekend hebt en na 30 minuten bier weer moet pissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:17 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Jij gaat eerst schijten, doorspoelen, en dan staand pissen?
Dus je gebruikt helemaal geen wc-borstel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee van je voorganger of van jezelf als je een solo bachelor weekend hebt en na 30 minuten bier weer moet pissen
Jawel als ik bezoek krijgquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:19 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Dus je gebruikt helemaal geen wc-borstel.
Alsof die borstel schoon wordt als je hem even in het water houdt. Gewoon een flinke prop wc-papier even in het water deppen en over de veeg halen is altijd genoeg bij mij.quote:
Hmmm. Nee ik zou niet zo snel mijn hand in een vreemde pot stoppenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Alsof die borstel schoon wordt als je hem even in het water houdt. Gewoon een flinke prop wc-papier even in het water deppen en over de veeg halen is altijd genoeg bij mij.
Doe het alleen als de pot bij aanvang schoon is of bij iemand waar ik geen verkeerde indruk wil achterlaten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmmm. Nee ik zou niet zo snel mijn hand in een vreemde pot stoppen
Maar waarom werkt de wcborstel dan niet? Die is er voor bedoeld en heeft een langer handvatquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:35 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Doe het alleen als de pot bij aanvang schoon is of bij iemand waar ik geen verkeerde indruk wil achterlaten.
Als de pot al vies was steek ik er ook geen moeite in om hem schoon te maken!
Als ik die gebruik dan is die altijd helemaal goor. Dat ding wordt niet schoon door hem in het water te houden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar waarom werkt de wcborstel dan niet? Die is er voor bedoeld en heeft een langer handvat
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Saucerian het volgende:
Ik bewaar mijn poep eigenlijk in glazen potten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog gewoon tankstations waar je wel gewoon gratis je plasje kunt plegen. En waar je nog gratis je banden mag oppompen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij tankt ook elders dan bij een pompstation?
Dit is dan weer het andere uiterste. Wat een frustratie.quote:Op zondag 30 september 2012 05:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
50 cent is gewoon een absurd hoog bedrag voor een toiletbezoekje, ongeacht waar je bent.
ALS je dan al moet dokken ivm 'het is niet gratis!', doe dan gewoon een reeel bedrag qua onkosten, dus hoogstens een dubbeltje ofzo, maar 50 cent is gewoon afpersing, en misbruik maken van de menselijke nood.
En zo'n bonnetje: tja.... wat kun je nou kopen voor die 50 cent? En sowieso koop ik nooit wat bij een tankstation want het is er altijd veel duurder dan elders.
Bij V&D Rotterdam hebben ze trouwens ook dat bonnetjeSSysteem, maar ook daar vind ik het een krankzinnig bedrag van 50ct, en bij zulke winkels wil ik dan meteen ook echt helemaal NIKS kopen, als ze me op zo'n manier al proberen af te zetten.
Dan ga jij maar wat rondrijden om zo'n pompstation te zoeken. Ik ga in zo'n geval eerst pissen en daarna betalen, met o.a. het tegoedbonnetje; is het netto ook gratis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt ook nog gewoon tankstations waar je wel gewoon gratis je plasje kunt plegen. En waar je nog gratis je banden mag oppompen.
echt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Soms haal ik de deksel van de stortbak en schijt ik daar in.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Saucerian het volgende:
Ik bewaar mijn poep eigenlijk in glazen potten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer heeft The Electric Retard ontdekt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:06 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Daarom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar hè.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Meneer heeft The Electric Retard ontdekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |