Dat dus. Aan mensen zoals TS heb ik wel zo'n gruwelijke hekel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
Zeer onbetamelijk inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Gemeen, ik heb een grote woordenschat.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
Nee dat geloof ik niet.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Terwijl hij niet veel meer heeft gedaan dan zijn eigen schijterij fotograferen en posten.
beschaafde dames zijn veelal saai in bedquote:
Ik altijd rigoureus, ernaast, erop en erover. Voor die 50 cent mogen ze ook wel wat doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik doe altijd subtiel iets naast de pot pissen
WHATTEFACKKKquote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Ja, dat besefte ik te laatquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
TS, heb je wel je kont afgeveegd? Zo ja: zittend of staand?
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
He bah die foto'sgelukkig heb ik al gegeten.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Die heb ik destijds gezien ja, hoef ik niet nogmaals te zienquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |