Klopt.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat die pics in de OP het hem doen, zonder dat zou de TS geen reacties zoals hierboven krijgen en keihard worden afgeserveerd
Dat zeg ik toch ook niet? Eerst koop je voor meer dan 100 euro brandstof, vervolgens nog een lauwe, niet te zuipen bak koffie en ook nog een lauw slap saucijzenbroodje, maar een toiletbezoekje kan er niet af.quote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken (behalve dat laatste), bij een restaurant krijg je ook geen korting op de koffie of het nagerecht als je maar voor 100 euro besteld.
Zie je in Duitsland ook veel (eigenlijk alleen maar), zo'n bonnetjessysteem, maar dan moet je alsnog veel te duur eten of drinken ervoor kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 03:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bij Shell hebben ze dat redelijk netjes opgelost; je krijgt bij een toiletbezoek tevens een kortingsbon t.w.v. diezelfde 50 cent, die je weer kunt inleveren bij de kassa.
Zouden ze in die restaurants ook moeten doen.
quote:
Mods zonder gevoel voor humorquote:
Terwijl hij niet veel meer heeft gedaan dan zijn eigen schijterij fotograferen en posten.quote:Op zondag 30 september 2012 10:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Door die pics is hij dus ook zo'n held.
Dat dus. Aan mensen zoals TS heb ik wel zo'n gruwelijke hekel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
Zeer onbetamelijk inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt mooie woorden soms.
Gemeen, ik heb een grote woordenschat.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
Nee dat geloof ik niet.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze geen flauw idee heeft wat ze betekenen.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Terwijl hij niet veel meer heeft gedaan dan zijn eigen schijterij fotograferen en posten.
beschaafde dames zijn veelal saai in bedquote:
Ik altijd rigoureus, ernaast, erop en erover. Voor die 50 cent mogen ze ook wel wat doen natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik doe altijd subtiel iets naast de pot pissen
WHATTEFACKKKquote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Ja, dat besefte ik te laatquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef wolfrolf het volgende:
TS, heb je wel je kont afgeveegd? Zo ja: zittend of staand?
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:quote:Op zondag 30 september 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
He bah die foto'sgelukkig heb ik al gegeten.
quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Doet met een beetje denken aan dat topic van rickokun
ff zoeke
Poephand
post 19 die foto's![]()
![]()
Die heb ik destijds gezien ja, hoef ik niet nogmaals te zienquote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan kun je deze uit de link ook wel aan:
[..]
Nee jouw UI is lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Jij bent echt een goor ventje.
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.quote:Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Hoezo? Bananen zijn gezond. Dat zou jij als 'neger' toch moeten weten.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.
Slet.
Haha hypocriet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]Ik lust alleen chiquitabananen dus zoek maar een ander, negertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |