Nee jouw UI is lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Jij bent echt een goor ventje.
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.quote:Op zondag 30 september 2012 19:35 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Hoezo? Bananen zijn gezond. Dat zou jij als 'neger' toch moeten weten.
quote:Op zondag 30 september 2012 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Doe je mond maar open, dan zal ik je eens een goeie banaan geven.
Slet.
Haha hypocriet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:41 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]Ik lust alleen chiquitabananen dus zoek maar een ander, negertje.
Moet je als ondernemer maar de schijn ophouden dat de klant daadwerkelijk te gast is ipv enkel een melkkoe.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef kataklysm het volgende:
Al die mensen die dit geweldig vinden.
Sneuhazen, met TS voorop als grootste kneus.
Jij tankt ook elders dan bij een pompstation?quote:Op zondag 30 september 2012 05:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
50 cent is gewoon een absurd hoog bedrag voor een toiletbezoekje, ongeacht waar je bent.
ALS je dan al moet dokken ivm 'het is niet gratis!', doe dan gewoon een reeel bedrag qua onkosten, dus hoogstens een dubbeltje ofzo, maar 50 cent is gewoon afpersing, en misbruik maken van de menselijke nood.
En zo'n bonnetje: tja.... wat kun je nou kopen voor die 50 cent? En sowieso koop ik nooit wat bij een tankstation want het is er altijd veel duurder dan elders.
Bij V&D Rotterdam hebben ze trouwens ook dat bonnetjeSSysteem, maar ook daar vind ik het een krankzinnig bedrag van 50ct, en bij zulke winkels wil ik dan meteen ook echt helemaal NIKS kopen, als ze me op zo'n manier al proberen af te zetten.
Die hoeven toch niet de wc-borstel te gebruiken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
En die mensen die na je komen dan? die kunnen er niks aan doen.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:41 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Die hoeven toch niet de wc-borstel te gebruiken?
huh?quote:
Soms haal ik de deksel van de stortbak en schijt ik daar in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?maar je dikke remspoor wegvegen is verboden?
ik ben zelf wel zo sociaal omdat even te doen, of ik nou bij mijn oma naar de wc ga of elders.
........quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef Saucerian het volgende:
Ik ben een thuis-schijter dus dat probleem ken ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |