of marokkaanquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 00:22 schreef maan_man het volgende:
En daarna lekker in het rond gaan zwaaien met die borstel zoals de pastoor dat altijd doet.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
Ik vind dit nog wel meevallen, die pleeborstel stop je in de plee als je hem doorspoelt en hij is weer schoon
beter had je hem in die pot gestopt (met je schijtwater uiteraard) er overheen gepist en vervolgens laten staan zonder door te spoelen
"IK ZEGEN U IN DE NAAM VAN GOD, IK ZEGEN U" terwijl de klodders schijt door de kamer vliegenquote:Op zondag 30 september 2012 00:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]Gadver, kon je dat niet vroeger zeggen.
Had ik gewoon alles naar de deur zitten zwaaien.
ik heb t niet tegen jou neger maar over dit topicquote:
ohquote:Op zondag 30 september 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb t niet tegen jou neger maar over dit topic
voor het nageslacht trouwensquote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef einzeinz het volgende:
TS ging deze middag lekker eten, verder ook niet echt belangrijk.
Maar een maaltijd wordt pas goed afgesloten na het leggen van een lekkere bolus!
Komt TS bij de toiletten, blijkt daar plots een toiletdame te zitten![]()
TS: 'Ik ben klant'![]()
Dame: 'Sorry, klanten moeten ook betalen'![]()
TS kijkt naar het bordje en ziet dat het ¤0,35 is om naar de kleine kamer te mogen.
THE HELL, waarom die ¤0,05??? Dus TS kijkt in zijn portemonnee en heeft geen ¤0,05 zitten anders kon ie passen, dus geeft hij maar ¤0,50. Netjes ¤0,15 terug![]()
Toen bedacht TS zich plots dat de dame best wat mocht werken voor dat geld!
Na het poepen nam TS de WC-borstel
[ afbeelding ]
Dopte deze vervolgens heerlijk in het water, en zat ik me wat af te reageren op m'n bolus
[ afbeelding ]
MMMMMmmmm, heerlijk toch?
[ afbeelding ]
En ziezo, opgeruimd staat netjes, natuurlijk wel heel mooi de wc achtergelaten.
[ afbeelding ]
Klacht: Moeten betalen in een brasserie na het eten en dan nog afrekenen op ¤0,05
Website wel maar het spreekt voor zich dat ik dat niet zal posten!quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef WcPot het volgende:
Heeft dat bedrijf ook een site. Eventueel gasten boek en dan het linkje van dit topic daar plaatsen
Toepasselijke username heb jequote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef WcPot het volgende:
Heeft dat bedrijf ook een site. Eventueel gasten boek en dan het linkje van dit topic daar plaatsen
Ik doe veel aan FOK!ken tijdens het schijten, je moet wat.quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
maar serieus wat spookt er nou rond in je hoofd'ik zit hier te schijten, hmm laat ik er een topic over maken op FOK! en daarbij wat foto's maken'
ja ik ook maar niet op een restaurant ik heb geen abonnementquote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik doe veel aan FOK!ken tijdens het schijten, je moet wat.
Ach, het is best vermakelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
maar serieus wat spookt er nou rond in je hoofd'ik zit hier te schijten, hmm laat ik er een topic over maken op FOK! en daarbij wat foto's maken'
Niet helemaal correct.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |