Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?maar je dikke remspoor wegvegen is verboden?
ik ben zelf wel zo sociaal omdat even te doen, of ik nou bij mijn oma naar de wc ga of elders.
Met een papiertje in de wc pot boenen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.
Je kan de wc-borstel afspoelen he als je doorspoeltquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is toch tering goor? Doe dat ff met een papiertje ipv de wc-borstel die daarna staat te dampen naast de pot.
wat de fuk jongequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Remspoor zit toch altijd aan de zijkanten? Die stukken stront aan de borstel vind ik viezer dan aan een papiertje dat je gelijk doortrekt.
Ik snap het nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Remspoor zit toch altijd aan de zijkanten? Die stukken stront aan de borstel vind ik viezer dan aan een papiertje dat je gelijk doortrekt.
Deze man!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Het beste en het heerlijkste is nog steeds om alle remsporen in de pot in 1 x schoon te plassen
Doe ik thuis ook altijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:55 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Ik leg meestal ook eerst wc-papier in de pot zodat mijn drol netjes wordt afgevoerd.![]()
Jij gaat eerst schijten, doorspoelen, en dan staand pissen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Het beste en het heerlijkste is nog steeds om alle remsporen in de pot in 1 x schoon te plassen
Nee van je voorganger of van jezelf als je een solo bachelor weekend hebt en na 30 minuten bier weer moet pissenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:17 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Jij gaat eerst schijten, doorspoelen, en dan staand pissen?
Dus je gebruikt helemaal geen wc-borstel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee van je voorganger of van jezelf als je een solo bachelor weekend hebt en na 30 minuten bier weer moet pissen
Jawel als ik bezoek krijgquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:19 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Dus je gebruikt helemaal geen wc-borstel.
Alsof die borstel schoon wordt als je hem even in het water houdt. Gewoon een flinke prop wc-papier even in het water deppen en over de veeg halen is altijd genoeg bij mij.quote:
Hmmm. Nee ik zou niet zo snel mijn hand in een vreemde pot stoppenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Alsof die borstel schoon wordt als je hem even in het water houdt. Gewoon een flinke prop wc-papier even in het water deppen en over de veeg halen is altijd genoeg bij mij.
Doe het alleen als de pot bij aanvang schoon is of bij iemand waar ik geen verkeerde indruk wil achterlaten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmmm. Nee ik zou niet zo snel mijn hand in een vreemde pot stoppen
Maar waarom werkt de wcborstel dan niet? Die is er voor bedoeld en heeft een langer handvatquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:35 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Doe het alleen als de pot bij aanvang schoon is of bij iemand waar ik geen verkeerde indruk wil achterlaten.
Als de pot al vies was steek ik er ook geen moeite in om hem schoon te maken!
Als ik die gebruik dan is die altijd helemaal goor. Dat ding wordt niet schoon door hem in het water te houden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar waarom werkt de wcborstel dan niet? Die is er voor bedoeld en heeft een langer handvat
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Saucerian het volgende:
Ik bewaar mijn poep eigenlijk in glazen potten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog gewoon tankstations waar je wel gewoon gratis je plasje kunt plegen. En waar je nog gratis je banden mag oppompen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij tankt ook elders dan bij een pompstation?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |