abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117674488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef hexje het volgende:

[..]

Heeeey sexy lady! *O* *O*
Whop whop *O*
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:40:47 #252
18653 crew  D.
pi_117674495
Ik zal wel oud worden :+
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:40:57 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_117674506
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117674510
Dat poedeltje overleefde het toch juist niet?
pi_117674525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:39 schreef D. het volgende:

[..]

Nou, nee :N
kwaliteit niet herkennen ;(
pi_117674530
quote:
Nu voel ik me opeens oud :P

Tof nummer toentertijd :Y
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:41:59 #257
18653 crew  D.
pi_117674544
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef snellejelle het volgende:

[..]

kwaliteit niet herkennen ;(
Dit kwaliteit noemen ;(
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:42:15 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_117674553
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef zoem het volgende:

[..]

Nu voel ik me opeens oud :P

Tof nummer toentertijd :Y
:Y Ik zing het zo mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:42:41 #259
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117674568
Wat een goudvis, die nawijn
Laffe huichelaar
pi_117674573
Topvraag van Raoul _O_ iedereen wil dat weten :Y
pi_117674577
Goede vraag van Raoul, hoe doe je dat? :o
pi_117674596
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raoul _O_ iedereen wil dat weten :Y
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:43:18 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117674602
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raoul _O_ iedereen wil dat weten :Y
pi_117674632
Vreemdelingen zijn zijn hobby ;(
pi_117674636
buitenlanders uitzetten is z'n hobby _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117674637
Hobby om vreemdelingen uit te zetten ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_117674727
"Anaal georienteerd deze week" _O-
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:47:12 #268
21636 Feestkabouter
pi_117674755
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
pi_117674758
Hij praat inderdaad wel een beetje poep.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:47:18 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_117674760
Lekker verhaal :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:47:46 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_117674777
Dan maar zonder _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:48:01 #272
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117674795
Verzonnen verhaaltjes :O
pi_117674797
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
Dit was de 2e ronde al.
pi_117674799
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
nee hoor, door het knippen lijkt het alsof er zomaar wat staat maar bij de opnames kloppen de cijfers wel :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117674841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Verzonnen verhaaltjes :O
alle verhalen die thomas verzint komen later echt uit
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117674922
Laagterecord qua punten? _O-
pi_117674931
Komen de foto's nog?
pi_117674935
Gert Jan zat er wel een beetje voor Jan Lul bij vandaag.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:52:13 #279
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_117674966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Gert Jan zat er wel een beetje voor Jan Lul bij vandaag.
En Hilbrand zat compleet voor lul.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_117674993
Matige grappen van Harm.
pi_117675019
Matige aflevering uiteindelijk, nochtans een goed begin...
pi_117675039
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:52 schreef zoem het volgende:
Matige grappen van Harm.
Vond ze niet slecht hoor. Niet anders dan anders volgens mij qua humorgehalte.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:54:02 #283
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117675048
Ik had er ook meer van verwacht.
pi_117675049
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Matige aflevering uiteindelijk, nochtans een goed begin...
vind het hele seizoen al een beetje tegenvallen
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117675119
Ligt ook wel een beetje aan de wisselwerking met de gasten. Waren vandaag nou niet bepaald de ideale gasten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_117675180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef DUK het volgende:
Gedrag van Nawijn gisteren zal MAKKELIJK in zijn hall of shame komen te staan.
Benieuwd wat ze er allemaal uitgeknipt hebben.

Zoals ik al zei, die man werd echt 1.5 uur gebashed door iedereen aanwezig aan die tafels..
Blijkbaar heel veel geknipt...
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_117675199
Lijkt me geen leuke man die Nawijn
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:02:39 #288
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117675376
Was matig vandaag ja
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117675456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Dat poedeltje overleefde het toch juist niet?
Lichtgewond.
http://nos.nl/artikel/425(...)t-in-autogrille.html
pi_117677856
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:02 schreef Paul het volgende:
Was matig vandaag ja
Matig, maar zeker niet slecht. Wat een enorme sul blijft die Bilrand Napijn _O-.
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:29:14 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117678433
Erg matige uitzending. Nawijn is leuk als Nawijn, Verbeek had niks in te brengen, behalve z'n typische stereotype voetbalvooroordelen over homo's.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117678537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Blijkbaar heel veel geknipt...
Redelijk veel in geknipt. Zeker.
Een hoop heeft ook te maken met off-camera werk wat je mee krijgt als je daar bent.
Harm keek echt meerdere malen zo van 'waar hebben we deze kerel vandaan'. Doelend op Nawijn.
Acda was aan het einde echt helemaal klaar met hem ook.

Verbeek had inderdaad vrij weinig in te brengen.
Op TV kwam het zeker als een matige aflevering over.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:41:12 #294
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_117689153
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:10 schreef pberends het volgende:
Dit Was Het Nieuws van zaterdag 6 oktober 2012:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9d5-0cfd9a913d55.mp4
*O*
Wie dit leest is hek.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:49:31 #295
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_117689481
vreemdelingenzaken als hobby _O-
Wie dit leest is hek.
pi_117689765
Nawijn is echt een zombie. Zit totaal geen leven in. Maar daarom was het niet minder leuk dat hij zo voor lul werd gezet. Hij leek het ook niet door te hebben. Gewoon een beetje meelachen met vraagtekens in zijn ogen.
pi_117695202
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
vreemdelingenzaken als hobby _O-
Geniaal fout is die man toch _O-.
pi_117932562
quote:
Loretta Schrijver en Marc Chavannes
Ik had nog nooit van Marc gehoord.
pi_117932581
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van Marc gehoord.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')