Bilrand Napijnquote:
Weer teveel gedronkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Je kijkt voor het eerst?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
zo praat ie altijdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Niet anders dan anders dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Nee hoor. Ik vind 'm altijd irritant praten. Nu lijkt het nog wel meer dan anders.quote:
Om Hilbrand uit te lokken erop te gaan dansen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Waarom de hele tijd die aandacht vaar dit nummer?
topnummertjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Waarom de hele tijd die aandacht voor dit nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |