Bilrand Napijnquote:
Weer teveel gedronkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Je kijkt voor het eerst?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
zo praat ie altijdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Niet anders dan anders dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Acda lult een beetje irritant, beetje slaperig.
Nee hoor. Ik vind 'm altijd irritant praten. Nu lijkt het nog wel meer dan anders.quote:
Om Hilbrand uit te lokken erop te gaan dansen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Waarom de hele tijd die aandacht vaar dit nummer?
topnummertjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Waarom de hele tijd die aandacht voor dit nummer?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens oud![]()
Tof nummer toentertijd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
Dit was de 2e ronde al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
nee hoor, door het knippen lijkt het alsof er zomaar wat staat maar bij de opnames kloppen de cijfers welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
alle verhalen die thomas verzint komen later echt uitquote:
En Hilbrand zat compleet voor lul.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Gert Jan zat er wel een beetje voor Jan Lul bij vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |