quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens oud![]()
Tof nummer toentertijd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
Dit was de 2e ronde al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
nee hoor, door het knippen lijkt het alsof er zomaar wat staat maar bij de opnames kloppen de cijfers welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |