quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens oud![]()
Tof nummer toentertijd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:42 schreef snellejelle het volgende:
Topvraag van Raouliedereen wil dat weten
Dit was de 2e ronde al.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
nee hoor, door het knippen lijkt het alsof er zomaar wat staat maar bij de opnames kloppen de cijfers welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:47 schreef Feestkabouter het volgende:
het is 4 tegen 5??????
het is toch altijd 4 tegen 4?
alle verhalen die thomas verzint komen later echt uitquote:
En Hilbrand zat compleet voor lul.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Gert Jan zat er wel een beetje voor Jan Lul bij vandaag.
Vond ze niet slecht hoor. Niet anders dan anders volgens mij qua humorgehalte.quote:
vind het hele seizoen al een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:53 schreef Rucebo het volgende:
Matige aflevering uiteindelijk, nochtans een goed begin...
Blijkbaar heel veel geknipt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef DUK het volgende:
Gedrag van Nawijn gisteren zal MAKKELIJK in zijn hall of shame komen te staan.
Benieuwd wat ze er allemaal uitgeknipt hebben.
Zoals ik al zei, die man werd echt 1.5 uur gebashed door iedereen aanwezig aan die tafels..
Lichtgewond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Dat poedeltje overleefde het toch juist niet?
Matig, maar zeker niet slecht. Wat een enorme sul blijft die Bilrand Napijnquote:
Redelijk veel in geknipt. Zeker.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel geknipt...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:10 schreef pberends het volgende:
Dit Was Het Nieuws van zaterdag 6 oktober 2012:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)9d5-0cfd9a913d55.mp4
Geniaal fout is die man tochquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Marc gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |