Zomaar, hoop blauw hier vond ikquote:
Weet ik, daarom vroeg ik het me al afquote:
En dan zeggen dan vrouwen kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet helemaal mee, Fokken, luisteren, kijken, wat een klus!
Ik wachtte even maar dacht toen: duurt wel erg langquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als je het over de duvel hebt, mijn laptop crashte
Dus maken we het gewoon het hol van de leeuwquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ook wel, een groot wespennest hier
ja echt wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan beter zingen dan menig kandidaat die door is
Ja, hallo, het is vrijdagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
En dan zeggen dan vrouwen kunnen multitasken
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
Het komt natuurlijk allemaal door Roel__!
Nobody's perfect van Jessie J.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef DjinN het volgende:
Welk liedje was dat nou die Christel zong ??? De tekst klonk zo bekend!
Dat was toch niet zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen ja
whehehehequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wachtte even maar dacht toen: duurt wel erg lang
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Komt dat straks niet meer terug?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen ja
Jup, komt gewoon terug, alleen al omdat ze toch ergens moeten lullen met de kandidaten en gasten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'
oh dat is zo gruwelijk irritant..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'
Die neus!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Wat is ze toch lelijk van dichtbij.....
het tweede scherm..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Na een drukke multitaskweek? Niet dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef iFok. het volgende:
[..]
Juist dan zou het goed moeten gaan!
Ik wil het als whatsapp geluidquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef Fendy het volgende:
Ik wil dat knopomdraaistoelgeluid als facebookgeluidje op mijn mobiel
Naja, ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een drukke multitaskweek? Niet dus.
Maandag weer een multitaskdag
Echt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het jammer dat Trijntje in de jury zit..
Als het Glennis was geworden had ik uit principe niet meer gekeken..
Maar Trijntje zit net op dat randje..... laat haar aan haar eigen zang werken
Enig mens vond ik datquote:
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zegquote:
Maandag een week vakantie, dus we schuiven het multitaskeneen weekje op, maar bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naja, ik vergeef het je.
Succes maandag met multitasking.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zeg
Lekker gek johquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zeg
ik meen het... Trijntje is wmb kut en Glennis 100.000 x kutterquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Woah tussen heel Nederland en Glennis zit ongeveer de halve wereld, voor mij dan
best pittig ook wel vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Trijntje:
[ afbeelding ]Wat probeerde je te painten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]wheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een beetje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Il.Principe het volgende:
Hij doet wel beetje fake hoor die martijn
Ome John zal wel een klein deel afstaan..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Roel dan een deel van de copyright centen krijgt van al die landen, omdat het zijn idee was.
Is TVOH het idee van Roel? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Roel dan een deel van de copyright centen krijgt van al die landen, omdat het zijn idee was.
Ze 'zijn er goed uit gekomen'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ome John zal wel een klein deel afstaan..
De draaiende stoelen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is TVOH het idee van Roel? Dat wist ik niet.
Dat zal Sjon wel moeten dan ja... wat een stunt, ik wist dat nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Het hele blinde auditie gedeelte wel, met de draaiende stoelen en iemand niet zien aan het begin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is TVOH het idee van Roel? Dat wist ik niet.
Will.I.Am is tofquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Ok ik ga het toegeven, ik vind Jan Smit tegenwoordig tof![]()
Niet zijn muziek, maar gewoon de persoon.
En ik begreep dat ie die filmrol ook heel goed doet voor Het Bombardement.
Ik heb niks met zijn muziek en dingen, maar vind hem ook prima te pruimen verderquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
ok, gezelligquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze week niet, mijn moeder is een weekje over uit hetbuitenland
volgens mij niet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nou ook dat huis waar Yo met dikke bril naar het hek liep en met haar spullen vertrok?
Wel een beetje mee eens. Ze hebben in de zomer voorbij altijd goede muzikanten, 3J gedoe is ook ok, afgezien van de palingsauntquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Vooral in De Zomer Voorbij merk je dat het best een leuk sympathiek 'gewoon' joch is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met zijn muziek en dingen, maar vind hem ook prima te pruimen verder
Ik vind de 3Js juist helemaal geen palingsound hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens. Ze hebben in de zomer voorbij altijd goede muzikanten, 3J gedoe is ook ok, afgezien van de palingsaunt
Ga ik weer ff luisterenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt wel,maar bnnenkort doe ik weer een nachtshow
Aandachtshoer die Yoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jaaaa best wel
Veeeeeeel beter dan die Sneijder Kabouter van Kotsbergen
ja?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een hele aardige vent irl..
Ik vind dr ook primaquote:
Precies, dat hebben die Nick en Saimon niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja?
Op de een of andere manier komt hij wat glad en arrogant over.
nee dat is hij echt nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja?
Dat ook jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja?
Dat is precies mijn idee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
Is wel grappig... voor de camera doet hij leuk en aardig, maar daar buiten is het een gewoon een botte lul
Nick niet,Simon welquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Precies, dat hebben die Nick en Saimon niet.
Hey dat beantwoordt mijn vraagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat huis van Jan kennen we nog van de beelden van "Alles is weg".
nopequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef iBenny het volgende:
Is wel grappig... voor de camera doet hij leuk en aardig, maar daar buiten is het een gewoon een botte lul
Dankquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
De foto met verhuizers heb ik inmiddels gepost
Lijkt me ook best pittig om al vanaf zo jong bezig te zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope
Was bevriend met een goede vriend van hem...
Jan is ook buiten de camera meer dan oke
En nee,zijn muziek is de mijne niet, maar ik heb wel respect voor wat hij bij elkaar gewerkt heeft
Had dat idee ook, dus ff google erbij gepaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DankDan had ik het toch goed gezien.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel een eerlijke golddigger.... 'Dan had ik Jan niet'
zj is geen Golddiggerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Topvrouw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ze heeft d'r eerlijke huisvader heus niet verlaten voor dat mooie huis en zulksquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zj is geen Golddigger
Ze is geen van casbergen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft d'r eerlijke huisvader heus niet verlaten voor dat mooie huis en zulks
Gooi ze kapot nu het nog kan!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben dezelfde koffiekopjes als Jantje Shit.... Hmmmmmmm
Pas naar op dat moeder Gerda niet achter je aan komt..quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben dezelfde koffiekopjes als Jantje Shit.... Hmmmmmmm
nee inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft d'r eerlijke huisvader heus niet verlaten voor dat mooie huis en zulks
Ik bedoel eh... gooi die van Jan kapot nu het nog kanquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je wat die dingen kosten
Oh dat miste ik netquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef iBenny het volgende:
Jan googlet zichzelf? Hooooooooi Jan!
vet makkelijk... net als een bordje WCquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Wel handig dat bordje 'kitchen' in de keuken. Net een supermarkt, waardoor duidelijk wordt waar je wat kan vinden
was wel weer gezelligquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten
Ik heb weer gelachen vanavond![]()
![]()
Toedels Jooopiquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten
Ik heb weer gelachen vanavond![]()
![]()
Klopt, sneu dat niemand haar herkende. Ze was toch mooi 2e of 3e geloof ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef ranja het volgende:
Die Chrystel is toch ex-Popstars? toen ook Charlotte ten Brink en Kim Stolker meededen?
Klopt inderdaad! Nu je het zegt....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef ranja het volgende:
Die Chrystel is toch ex-Popstars? toen ook Charlotte ten Brink en Kim Stolker meededen?
Ik vind het knap dat hij zo tussen de hele meut wil wonenquote:
toch welquote:
Ik snap dat gejank over dat huis en tuin ook echt niet. Ik ben dan geneigd om te roepen dat 'we' allemaal in een flatje of eensgezinswoning wonenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel
Maar ja dat kan ik roepen, maar dat gelooft geen hond.
Dat huis he,met die enorme tuin heeft hij zelf bij elkaar gewerkt.
grrraauw.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef DjinN het volgende:
Wat is Jan Smit toch een leukerdDat dochtertje van hem, omg!
Toedelsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef iFok. het volgende:
Het was me weer een waar genoegen, ik ben weg. Ciao.
Ja, ik herkende d'r vooral aan de combinatie limbo + schorre stem.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef JRRY het volgende:
Klopt, sneu dat niemand haar herkende. Ze was toch mooi 2e of 3e geloof ik.
Uh... Wesley Klein, die wannabe Jan Smit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ik herkende d'r vooral aan de combinatie limbo + schorre stem.
Enige Popstars serie die ik heb gezien trouwens, weet niet eens meer wie won
Tja, toch kan ze het nog wel... kijk af en toe wel of ze al met muziek uitkomt maar het is alleen maar optreden wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef JRRY het volgende:
Ik was toen fan van die Kim maar als je dat vergelijkt met wat er nu allemaal langs komt in TVOH ...
Ik vond het ook erg vreemd, was toch erg ver gekomen met Popstars, bij TVOH werd er niks met haar gedaan. Toch vreemd aangezien ze toch echt veel beter en interessanter om te interviewen is dan vele anderen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 05:45 schreef female81 het volgende:
Ik vind het leuk om ex-Popstars-Kristel Roulaux terug te zien (terwijl ik vaak niet zo'n hoge pet op heb van mensen die terugkeren). Had destijds gehoopt dat we er wat meer van zouden horen; hele indrukwekkende stem en een type wat op je netvlies blijft plakken. Maar helaas.
Ja, ze heeft een nogal volkse uitstraling ala authentieke Jordanese barvrouw, maar dat maakt in ieder geval níet dertien-in-een-dozijn.
Dat, alleen denk ik vooral dat het ook te maken heeft dat het een "SBS meisje" isquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:12 schreef female81 het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als ze bewust niet zo 'in the picture' gezet wordt, omdat ze qua type misschien niet in John De Mol's ideaalplaatje past.
Laatstequote:Op zaterdag 29 september 2012 09:59 schreef female81 het volgende:
Je bedoelt door het volkse koppie, of doordat ze al eens aan SBS's Popstars mee heeft gedaan?
Geen idee, sinds wanneer kun je aandelen Jan Smit kopen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gvd zit ik jan Smit te verdedigen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer kun je aandelen Jan Smit kopen?
Misschien wil ze zelf niet dat er gewezen wordt op haar popstars verleden. Wil ze fris en als nieuw hieraan beginnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:12 schreef female81 het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als ze bewust niet zo 'in the picture' gezet wordt, omdat ze qua type misschien niet in John De Mol's ideaalplaatje past.
Ze lijkt me lastig 'verkoopbaar', zeg maar.
Terwijl een hoop van die saaie doorsnee-meisjes wél uitgebreid uitgezonden worden.![]()
Ik gok, maar dat is dus maar een gok, dat degene die aan het eind van de uitzending nog even 'oja deze zijn ook door' getoond worden, de battles niet zullen overleven en er daarom weinig aandacht aan wordt besteed. Natuurlijk zijn er ook zat die de battle niet overleven waar wel aandacht aan wordt besteed maar dat is dan een keus van de regie...quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:12 schreef female81 het volgende:
Terwijl een hoop van die saaie doorsnee-meisjes wél uitgebreid uitgezonden worden.![]()
Dan kan je zo'n auditie nog stééds langer uitzenden dan slechts enkele seconden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien wil ze zelf niet dat er gewezen wordt op haar popstars verleden. Wil ze fris en als nieuw hieraan beginnen.
1 2 3 4 5 6 7 | Coach Vrouw Man Nick & Simon 9 5 Marco 8 5 Trijntje 10 4 Roel 9 4 ------- 37 18 |
Yup. Top 3quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:48 schreef ranja het volgende:
Nou ja, zij is toch niet de eerste ex-Popstars?
Ik heb ook niet echt het idee dat daar wat spetterends tussen gaat zitten inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik die kleine stukjes zie dan zijn dat de personen die voor de opvulling gaan zorgen bij The Battles. Die heb je als coach gewoon nodig.
Dat wordt dus weer de hele avond het telefoonnummer voor de ring door je beeld heenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
The Voice is genomineerd voor de TelevizierRing...
Ali B neemt het op tegen The Voice en Wie is de Mol?
De uitreiking is weer recht tegenover een reguliere uitzending
Yupquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer de hele avond het telefoonnummer voor de ring door je beeld heen
Bennyquote:
Begint wel een gewoonte te worden hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er niet bij. Dus ook maar 1 adoptiemeid.
Sorryquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begint wel een gewoonte te worden hè?
Live-shows oppakken en we praten nergens meer overquote:
Ik weet het niet, maar ik hoop het welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:23 schreef Symphonic het volgende:
zijn het vanavond nou de laatste audities?
Ik gelooooof het wel ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:23 schreef Symphonic het volgende:
zijn het vanavond nou de laatste audities?
Ik ga me er toe zettenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Live-shows oppakken en we praten nergens meer over
doe je goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. We gaan vanavond naar het echte theater
ja, maar welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Pheno het volgende:
dat is een (te) gekke meidquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, maar welKatty
voor mijn neus weggekaapt
Je kan nog adopteren tot de uitzending van volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Pheno het volgende:
laatste auditiesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb 2 afleveringen gemist door vakantie, wat voor iets is het vanavond? Nog audities of al battles?
3J's?quote:
OMGquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee johNet Jut en Jul, echtparen die hetzelfde gekleed gaan in het wild fotograferen.
Dat zou niet slim zijn, Sandra is al 'becashed'. Kijk naar Ben Saunders, die heeft de grootste hits gehad met de singles tijdens de afleveringen, daarna was het maar matig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef iBenny het volgende:
Oh. De winnares is al gewoon bekend hoor... Het geld wordt nu al keihard binnengehaald met Sandra's singletje. Ze staat namelijk op een album die is uitgebracht door de platenmaatschappij waarbij de winnaar een platencontract zou krijgen.
http://www.bol.com/nl/p/acoustic-dance-sessions/1000004012560932/
Ook Leonie Meijer, Shary-An en Chris Hordijk staan op het album
Dit is de laatste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
meer audities...
hoeveel auditie afleveringen komen er nog?
Na deze, 0. Goddank!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
meer audities...
hoeveel auditie afleveringen komen er nog?
Vijf jaar geleden weer teruggekomen en niet weg te slaan uit GTSTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef Stickertje het volgende:
dacht dat ferry in amerika woonde om daar een carierre op te bouwen...
Die rolstoelblauwequote:
Oe yoghurt honingijs klinkt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Lov1 het volgende:
Wijn, check. Yoghurt honing ijs, check. Doritos, check
Shit, ik heb nog niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef Lov1 het volgende:
Wijn, check. Yoghurt honing ijs, check. Doritos, check
Wij gaan zo aan de pizzaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, ik heb nog niks.Nou ja, dan maar in de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |