Zomaar, hoop blauw hier vond ikquote:
Weet ik, daarom vroeg ik het me al afquote:
En dan zeggen dan vrouwen kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet helemaal mee, Fokken, luisteren, kijken, wat een klus!
Ik wachtte even maar dacht toen: duurt wel erg langquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als je het over de duvel hebt, mijn laptop crashte
Dus maken we het gewoon het hol van de leeuwquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef STING het volgende:
[..]
Moet ook wel, een groot wespennest hier
ja echt wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan beter zingen dan menig kandidaat die door is
Ja, hallo, het is vrijdagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
En dan zeggen dan vrouwen kunnen multitasken
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
Het komt natuurlijk allemaal door Roel__!
Nobody's perfect van Jessie J.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef DjinN het volgende:
Welk liedje was dat nou die Christel zong ??? De tekst klonk zo bekend!
Dat was toch niet zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen ja
whehehehequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wachtte even maar dacht toen: duurt wel erg lang
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Komt dat straks niet meer terug?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel het gedeelte met die draaiende stoelen ja
Jup, komt gewoon terug, alleen al omdat ze toch ergens moeten lullen met de kandidaten en gasten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'
oh dat is zo gruwelijk irritant..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel in die live-uitzendingen zal komen. En dan gaan ze steeds praten over 'HET TWEEDE SCHERM'
Die neus!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Wat is ze toch lelijk van dichtbij.....
het tweede scherm..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Na een drukke multitaskweek? Niet dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef iFok. het volgende:
[..]
Juist dan zou het goed moeten gaan!
Ik wil het als whatsapp geluidquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef Fendy het volgende:
Ik wil dat knopomdraaistoelgeluid als facebookgeluidje op mijn mobiel
Naja, ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een drukke multitaskweek? Niet dus.
Maandag weer een multitaskdag
Echt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het jammer dat Trijntje in de jury zit..
Als het Glennis was geworden had ik uit principe niet meer gekeken..
Maar Trijntje zit net op dat randje..... laat haar aan haar eigen zang werken
Enig mens vond ik datquote:
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zegquote:
Maandag een week vakantie, dus we schuiven het multitaskeneen weekje op, maar bedanktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Naja, ik vergeef het je.
Succes maandag met multitasking.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zeg
Lekker gek johquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe ingewikkeld kan je een naam maken zeg
ik meen het... Trijntje is wmb kut en Glennis 100.000 x kutterquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Woah tussen heel Nederland en Glennis zit ongeveer de halve wereld, voor mij dan
best pittig ook wel vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Trijntje:
[ afbeelding ]Wat probeerde je te painten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trijntje:
[ afbeelding ]wheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een beetje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Il.Principe het volgende:
Hij doet wel beetje fake hoor die martijn
Ome John zal wel een klein deel afstaan..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Roel dan een deel van de copyright centen krijgt van al die landen, omdat het zijn idee was.
Is TVOH het idee van Roel? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
Benieuwd of Roel dan een deel van de copyright centen krijgt van al die landen, omdat het zijn idee was.
Ze 'zijn er goed uit gekomen'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ome John zal wel een klein deel afstaan..
De draaiende stoelen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is TVOH het idee van Roel? Dat wist ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |