SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Goed licht zeg. Ik had een paar knipperende lampjes verwacht zoals bij die reflectiebanden, maar dit is veel beter.
![]()
Aha!quote:
In dat geval..... Wie wil er een Garmin 610 hebben?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dan is dit filmpje niet eens echt in het donker gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Goed licht zeg. Ik had een paar knipperende lampjes verwacht zoals bij die reflectiebanden, maar dit is veel beter.
F means you're fucked![]()
Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toen ik nog werkte liep ik inderdaad eigenlijk ook alleen 's avonds. Hoewel ik de voorkeur geef aan 's ochtends lopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?![]()
Ik ga alleen in het weekend wel eens 's ochtends, ben anders veel te moe de rest van de dag. Vraag me af of dat een kwestie van wennen is... volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?![]()
Ik loop eigenlijk ook nooit vóór werk....want dan moet ik nóg vroeger mn nest uit
F means you're fucked![]()
Het probleem is niet om op 5 uur op te staan ofzo (6 uur), dat went, net zoals ik vermoed dat het vroeg lopen gaat wennen. Het is iig een pad die ik wil gaan belopen (see what I did there? proberen dus). Denk dat je voedseltechnisch ook wat meer rekening moet houden met het een en ander. Heb vandaag behoorlijk veel gegeten en toch heb ik continue honger.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga alleen in het weekend wel eens 's ochtends, ben anders veel te moe de rest van de dag. Vraag me af of dat een kwestie van wennen is... volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat idd. Voor 6 uur is al vroeg, laat staan nóg vroeger!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef YUR het volgende:
Ik loop eigenlijk ook nooit vóór werk....want dan moet ik nóg vroeger mn nest uit♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Datquote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef YUR het volgende:
Ik loop eigenlijk ook nooit vóór werk....want dan moet ik nóg vroeger mn nest uit
Maar ik word er de rest van de dag ook niet energieker van moet ik zeggen![]()
![]()
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik vind het alleen in geval van nood een optie. Ik loop toch constant te denken dat ik nog moet douchen (haar wassen), trein halen, enz enz... Loopt niet lekker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paar maanden terug kon het nog wel eens en dat beviel op zich prima. Lekker wakker en energiek op m'n werkquote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Dat
Maar ik word er de rest van de dag ook niet energieker van moet ik zeggen
Maar ja, in die tijd werkte ik niet fulltime.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh, trouwens! Ik heb net een stukje gerend, en nu heb ik een blaarIk kon de klok erop gelijk zetten. Nieuwe schoenen = blaar. Period
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen idee hoe dat zou bevallen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Paar maanden terug kon het nog wel eens en dat beviel op zich prima. Lekker wakker en energiek op m'n werk
Maar ja, in die tijd werkte ik niet fulltime.
Weet nu alleen dat ik niet meer van de bank ben weg te slaan als ik aan het eind van de dag heb gelopen![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, trouwens! Ik heb net een stukje gerend, en nu heb ik een blaarIk kon de klok erop gelijk zetten. Nieuwe schoenen = blaar. Period
Lang leve blarenpleisters![]()
![]()
Het werd nog erger toen ik m'n schoenen en sokken uittrokquote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar
Lang leve blarenpleisters!
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het werd nog erger toen ik m'n schoenen en sokken uittrok!
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)BloodsportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit dus... ik ben ongeveer om half 6 wakker en ben dan citroentjesfris maar het lukt me niet om om 6 uur te gaan hardlopen, dan gaat het voor geen meter.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.
Dat lukte me 15 jaar geleden al niet en het lukt me nu nog niet.
Zondag om een uur of 9 is vroeg genoeg .'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
[..]
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)Auwww zo'n haakje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ging t lopen verder?![]()
Het doet niet eens zeerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Auwww zo'n haakje!
Hoe ging t lopen verder?het is alleen blood and gore
Het lopen ging wel lekker! Ik ga zondag de Posbank lopen. Gewoon op m'n gemakje, lekker van de omgeving genieten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[..]
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)Zo vervelend dat. Heb het 1x gehad in m'n loopschoenen en daarna steeds even gekeken of m'n nagels nog kort genoeg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)suck it up princess!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo'n jas wil ik ook!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef YUR het volgende:
Nog maar een keer dan... FILLEMPJEEEEEEEEEEEEEEEEEE:Wel lekker gelopen, da's ook belangrijkquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind smorgens lopen heerlijk, loop alleen niet te lang want dan moet ik te vroeg op vind ikquote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het probleem is niet om op 5 uur op te staan ofzo (6 uur), dat went, net zoals ik vermoed dat het vroeg lopen gaat wennen. Het is iig een pad die ik wil gaan belopen (see what I did there? proberen dus). Denk dat je voedseltechnisch ook wat meer rekening moet houden met het een en ander. Heb vandaag behoorlijk veel gegeten en toch heb ik continue honger.![]()
Heb vaak wel de hele dag honger inderdaad, maar als ik gewoon goed ontbijt na het rennen valt dat ook wel mee.![]()
Top meis! Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het doet niet eens zeerhet is alleen blood and gore
Het lopen ging wel lekker! Ik ga zondag de Posbank lopen. Gewoon op m'n gemakje, lekker van de omgeving genieten![]()
![]()
maar om de vraag nu om te draaien...hoe voelt het voor jou om 's avonds te lopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind smorgens lopen heerlijk, loop alleen niet te lang want dan moet ik te vroeg op vind ik![]()
Heb vaak wel de hele dag honger inderdaad, maar als ik gewoon goed ontbijt na het rennen valt dat ook wel mee.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daaromquote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef mosselmossel het volgende:
Wel lekker gelopen, da's ook belangrijkVind ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Top meis! Klinkt als een goed plan
Zelf (onder begeleiding van de fysio) weer loopscholing gedaan op de atletiekbaan. Minuut of zeven inlopen, twintig minuten allerlei oefeningen, half uur interval 5x(100 hard, 100 dribbel, 100 hard, 100 dribbel, 200 wandel). En nog twee rondjes uitlopen.
Ging erg lekker en ook nu voel ik me top. Echt een hoop v ooruitgang, lijkt het. Terwijl ik woensdag nog best veel pijn had van het lopen dinsdag. Maar goed.
Wel een rare atletiekvereniging overigens. Ergens halverwege de training verleggen ze de baan ineens een stuk en weer terug. Kijk maar op het kaartje.
http://www.endomondo.com/workouts/qoQWk5QamFQZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet lekker, heb dan niet echt meer de energie om mijn best te doen. Maak mijn rondje dan stiekem korter. Heb dan ook moeite met het avondeten omdat ik normaal alleen een banaan eet voor het rennen. Denk ook dat ik veel te vaak niet zou gaan omdat de bank zo lekker zitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar om de vraag nu om te draaien...hoe voelt het voor jou om 's avonds te lopen?![]()
![]()
dit bedoel ik dus...... ik loop vlak voor het avondeten op z'n best,direkt uit mijn werk vandaan, omkleden en gan.....gister een klein rondje gelopen en dat ging heerlijk maar om het zelfde rondje nu 's morgens te moeten doenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet lekker, heb dan niet echt meer de energie om mijn best te doen. Maak mijn rondje dan stiekem korter. Heb dan ook moeite met het avondeten omdat ik normaal alleen een banaan eet voor het rennen. Denk ook dat ik veel te vaak niet zou gaan omdat de bank zo lekker zit
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had een afspraak, dus ik kon niet uitgebreid ontbijten.. Heb wel eieren gebakken en meegenomen, maar het stilde slechts voor een uurtje de honger. Na een lunch met een hartige pie (http://pieman.nl/NL/-H-eerlijke-Pie--s.html - de boboti variant) en een kerrie kip avec rijst en salade.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind smorgens lopen heerlijk, loop alleen niet te lang want dan moet ik te vroeg op vind ik![]()
Heb vaak wel de hele dag honger inderdaad, maar als ik gewoon goed ontbijt na het rennen valt dat ook wel mee.
Goed, ik moet gewoon even gaan experimenteren met de wat en hoe.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, die blaar en dat bloed houden me niet tegen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef Yuki het volgende:
Oei gup, pijnlijk! Wel top dat je zondag gewoon kunt gaan lopen![]()
Ga jij nog zondag dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga starten en dan goed naar m'n lijf luisteren. Ik wil het graag proberen en heb steun van m'n fysio, maar als het niet gaat dan stap ik uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, die blaar en dat bloed houden me niet tegen hoor
Ga jij nog zondag dan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor het eten red ik niet eens, dan val ik om van de hongerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus...... ik loop vlak voor het avondeten op z'n best,direkt uit mijn werk vandaan, omkleden en gan.....gister een klein rondje gelopen en dat ging heerlijk maar om het zelfde rondje nu 's morgens te moeten doenRen je langs al die huizen waar lekkere eetgeuren vandaan komen! Heb nu in de ochtend alleen wel meer moeite met opstaan omdat het nog donker is
Ja het is sowieso ook wel wennen hoor, was bij mij in het begin ook erger dan nu, Nu gaat het meestal wel na een goed ontbijt en soms bij de lunch een broodje extra ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik had een afspraak, dus ik kon niet uitgebreid ontbijten.. Heb wel eieren gebakken en meegenomen, maar het stilde slechts voor een uurtje de honger. Na een lunch met een hartige pie (http://pieman.nl/NL/-H-eerlijke-Pie--s.html - de boboti variant) en een kerrie kip avec rijst en salade.
Goed, ik moet gewoon even gaan experimenteren met de wat en hoe.![]()
Kijken of ik morgen duitsland kan halen met hardlopen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nee, beat te hoog. Been there, done thatquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef linebear het volgende:
Even een lijstje met happy hardcore gemaakt. Kijken of dat lekker rent morgen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik kwam zo'n liedje tegen bij het uitzoeken van muziek, was inderdaad meer voor mensen met de lengte van Roel van Velzen die hard rennenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, beat te hoog. Been there, done that![]()
![]()
Dat idee had ik ook al...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, beat te hoog. Been there, done that![]()
Leuk artikel uit de Elsevierquote:DE BESTE HARDLOOPMUZIEK: TIPS VOOR DE ULTIEME PLAYLIST
dinsdag 14 augustus 2012 11:45
De juiste muziek tijdens het hardlopen verbetert prestaties. Soms heb je net dat beetje extra nodig om de laatste honderd meter uit te rennen. Juist op dat soort momenten – die ongetwijfeld iedere hardloper wel eens heeft – is muziek erg belangrijk.
Volgens Costas Karageorghis, auteur van Inside Sport Psychology, kan de juiste muziek ervoor zorgen dat je harder en sneller loopt. Op Time.com zegt hij: 'Muziek heeft de neiging om positieve aspecten als daadkracht en energie te vergroten en negatieve aspecten als spanning en vermoeidheid te verkleinen.'
Of u nu incidenteel loopt of voor een marathon traint, de juiste muziekplaylist kan uw prestaties verbeteren, zegt Karageorghis, die voor een aantal Amerikaanse atleten op de Olympische Spelen playlists heeft samengesteld. Zijn tips voor het creëren van de ultieme hardloopmuziek-playlist:
1. Beat
Volgens Karageorghis, die onderzoek deed naar de relatie tussen muziek en sport, heeft het ideale hardloopnummer een beat van tussen de 120 en 140 beats per minute (bpm). Ook geldt dat uw hartslag de tempo van de muziek evenaart. Dus wie met een hartslag van 130 bpm wil rennen, moet naar een nummer met hetzelfde beat-tempo te luisteren.
2. Bekend
Karageorghis: 'Hoe vaker we een liedje horen, des te leuker we het vinden. Dus kies vooral nummers die al in uw playlist zaten en u bekend in de oren klinken.' Ook nummers die u associeert met een prettig gevoel – omdat deze bijvoorbeeld in een eerder wedstrijd tot goede resultaten hebben geleid – werken goed.
3. Shuffle
Wie telkens weer dezelfde nummers in dezelfde volgorde beluistert, wordt enigszins immuun voor de motiverende werking ervan. Druk daarom zo nu en dan op shuffle. Het beste is volgens Karageorghi om uw playlist om de paar weken te veranderen zodat u niet steeds naar dezelfde nummers luistert.
4. Hardloop-app
Wie met een iPhone rent, kan ervoor kiezen om een speciale hardloop-app te downloaden. Op de meeste van deze iPhone-apps, zoals de Nike+ Running App, zit een functie waarmee je zogeheten powersongs kunt toevoegen. Dit zijn liedjes die net wat meer energie geven dan de nummers van uw gewone hardloop-playlist. Deze powersongs geven de benodigde oppepper wanneer u niet zo makkelijk meer vooruit komt.
De perfecte playlist volgens Karageorghis:
Survivor, Eye Of The Tiger (109 bpm)
Queen, Don’t Stop Me Now (154 bpm)
Michael Jackson, Beat It (139 bpm)
Reel 2 Real feat. The Mad Stuntman, I Like To Move It (123 bpm)
Salt-N-Pepa, Push It (130 bpm)
Enkele favorieten van Elsevier-redacteuren:
Kaner, Calabria
Eminem, Sing for the Moment
Kanye West 7 Jay-Z, N**as in Paris
M.I.A., Paper Planes
Justin Timberlake, Sexy Back
Black Eyed Peas, Let's Get it Started
Azealia Banks (ft. Lazy Jay), 212
Dan le Sac vs. Scroobius Pip, Get Better
MGMT, Kids
http://www.elsevier.nl/we(...)ultieme-playlist.htm"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik heb vanmorgen voor het eerst voor werk gelopen en geen last gehad van een dip, had juist het gevoel dat ik meer energie had de rest van de dag. Wel inderdaad non stop honger..quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Dat hongergevoel heb ik 's avonds steeds na het hardlopen. Wat wel vervelend is want dan ga ik vlak voor het slapen nog vanalles zitten eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef GDPP het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen voor het eerst voor werk gelopen en geen last gehad van een dip, had juist het gevoel dat ik meer energie had de rest van de dag. Wel inderdaad non stop honger..![]()
's Avonds heb ik er minder last van, maar dan ben ik of tot laat aan het trainen en rol ik meteen m'n bed in (dan wel weer de dag erna veel honger) of loop ik juist wat vroeger en eet ik daarna gewoon avondeten.
Sowieso vind ik het wel lastig om in te schatten hoeveel je nou moet eten om met 3 x p.w. lopen een beetje op gewicht te blijven..So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Vanavond heb ik mijn laatste testrun gedaan in voorbereiding op de Posbankloop.
Het plan was om de 3,1 KM in 16:00 te lopen, het liefst zonder onderbrekingen. De eerste kilometer was geen probleem, maar daarna werd het steeds zwaarder. Halverwege moest ik een korte wandelpauze inlassen vanwege een te hoge hartslag, en ook in de laatste kilometer moest ik nog twee keer wandelen.
Met een tijd van 17:00 niet alleen langzamer dan ik had gehoopt, het lopen ging ook veel te zwaar.
De posbankloop komt voor mij dit jaar te vroeg dus![]()
http://www.endomondo.com/workouts/95689654![]()
Balen joh!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond heb ik mijn laatste testrun gedaan in voorbereiding op de Posbankloop.
Het plan was om de 3,1 KM in 16:00 te lopen, het liefst zonder onderbrekingen. De eerste kilometer was geen probleem, maar daarna werd het steeds zwaarder. Halverwege moest ik een korte wandelpauze inlassen vanwege een te hoge hartslag, en ook in de laatste kilometer moest ik nog twee keer wandelen.
Met een tijd van 17:00 niet alleen langzamer dan ik had gehoopt, het lopen ging ook veel te zwaar.
De posbankloop komt voor mij dit jaar te vroeg dus![]()
http://www.endomondo.com/workouts/95689654
Ga je m nog wel lopen zondag? Zonder een eindtijd in je hoofd dan, maar gewoon om m uit te lopen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat is wel de insteek waarmee ik van start ga
Heerlijk weer een ochtendloopje gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/nuHnHmy1dlc
Wilde eigenlijk niet uit bed komen en moest mezelf echt overtuigen met de wetenschap dat ik dit weekend niets heb en lekker kan uitslapen![]()
Waarom is de winter zo donker, kon van de zomer veel beter opstaan!![]()
Dit weekend wel weer lekker duurloopje doen, afgelopen weekend kwam het er niet van wegens teveel plannen.![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:44 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk weer een ochtendloopje gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/nuHnHmy1dlc
Wilde eigenlijk niet uit bed komen en moest mezelf echt overtuigen met de wetenschap dat ik dit weekend niets heb en lekker kan uitslapen![]()
Waarom is de winter zo donker, kon van de zomer veel beter opstaan!![]()
Dit weekend wel weer lekker duurloopje doen, afgelopen weekend kwam het er niet van wegens teveel plannen.
Hier nog steeds veel last van mijn rug, echt irritant, doe veel oefeningen die ik bij de fysio gekregen had, maar blijf last houden...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hier nog steeds veel last van mijn rug, echt irritant, doe veel oefeningen die ik bij de fysio gekregen had, maar blijf last houden...
Klote van je rug! Geen andere mogelijkheden naast fysio om je er vanaf te helpen?![]()
Ik zou het niet weten, volgens mij is het gewoon een gebrek aan spierkracht in mijn onderrug, alleen door te trainen kan ik van die klachten af komen volgens mij...quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks!
Klote van je rug! Geen andere mogelijkheden naast fysio om je er vanaf te helpen?
Voor mij vanavond weer een duurloop van ruim een uur op het programma...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vanmiddag komt mijn GarminVanmiddag even een duurloop doen van 9k
Sterker nog, er zit geen hartslagmeterband bij. Ik heb nog nooit op hartslag getraind eigenlijk. Wat niet is kan nog komen hoor, maar ik vind de Garmins na deze best prijzig. Momenteel loop ik erg lekker met die gemiddelde snelheid als graadmeterquote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat leuk!
Geen problemen met het feit dat er een harde hartslagmeterband bij zit? Of het gemis van de actuele snelheid? Daar ben ik vooral blij mee met de 210 namelijkActuele snelheid zou idd nog beter zijn.
wanneer gaan we strandjutten ofwel parcoursverkennen?![]()
![]()
Vandaag staat les 17 van Evy op de agenda.
Maar eerst wakker worden
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
dat wordt oefeningen voor je Core doen dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij is het gewoon een gebrek aan spierkracht in mijn onderrug, alleen door te trainen kan ik van die klachten af komen volgens mij...
Voor mij vanavond weer een duurloop van ruim een uur op het programma...![]()
![]()
Weer een run waar ik aan mee ga doen... de Halloween Run, waarschijnlijk op 27 oktober . Hier het filmpje van vorig jaar
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je leest eens wat over hardlopen![]()
http://mens-en-gezondheid(...)tieve-prestatie.html
![]()
![]()
Sorry, maar dit gaat me persoonlijk wat te verquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef linebear het volgende:
Weer een run waar ik aan mee ga doen... de Halloween Run, waarschijnlijk op 27 oktober . Hier het filmpje van vorig jaar
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ga ook zo is het kort kort weer of kort lang ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Shravani het volgende:
![]()
Wat een heerlijk loopweer!!
http://www.endomondo.com/workouts/95790736[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je leest eens wat over hardlopen![]()
http://mens-en-gezondheid(...)tieve-prestatie.html
Net loopjequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Shravani het volgende:
![]()
Wat een heerlijk loopweer!!
http://www.endomondo.com/workouts/95790736| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb kort kort gelopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo is het kort kort weer of kort lang ?
Ik heb de eerste km altijd een vest aan en die gaat dan om m'n middel.![]()
Aha kort en makkelijk kort te maken lang dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb kort kort gelopen.
Ik heb de eerste km altijd een vest aan en die gaat dan om m'n middel.
haha ja zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha kort en makkelijk kort te maken lang dus![]()
Er staat best een fris windje maar het is absoluut niet koud buiten 16 graden ofzo.![]()
Vanavond weer lopenGa (bijna) opnieuw beginnen met Evy, maar nu met goede techniek
Is even wennen voelden m'n beenspieren al van de week, dus ik ga maar gewoon weer rustig opbouwen.
![]()
Is dat niet vervelend tijdens het lopen, een vest om je middel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb kort kort gelopen.
Ik heb de eerste km altijd een vest aan en die gaat dan om m'n middel.![]()
Easy does itquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond weer lopenGa (bijna) opnieuw beginnen met Evy, maar nu met goede techniek
Is even wennen voelden m'n beenspieren al van de week, dus ik ga maar gewoon weer rustig opbouwen.
Het is een vrij strak vest en ik haal m'n armen uit de mouwen en rol het vest dan omlaag, knoop in de mouwen en hij blijft zitten als een soort rokje, voel je niks vanquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend tijdens het lopen, een vest om je middel?![]()
![]()
quote:Scheelt dat ik nu even geen wedstrijd op het programma heb staan. Afgelopen tijd had ik helemaal geen tijd om de techniek goed te oefenen omdat ik (achteraf) veel te snel 5 km moest kunnen lopen voor een wedstrijd waar ik met anderen aan mee zou doen. Die fout maak ik niet nog een keer
![]()
![]()
quote:Beste Guppy,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 6 kilometer Atag Posbankloop.
Uw startnummer is 4070.
Dus als kerel zijnde zou ik een tartan kiltmotief (heeft vast wel een naam) vest moeten nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Shravani het volgende:
[..]
Het is een vrij strak vest en ik haal m'n armen uit de mouwen en rol het vest dan omlaag, knoop in de mouwen en hij blijft zitten als een soort rokje, voel je niks van
* http://nl.wikipedia.org/wiki/Tartan
[ Bericht 3% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 28-09-2012 11:16:20 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
kort kort natuurlijk. Het vriest toch niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo is het kort kort weer of kort lang ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
O ik loop alweer in lang lang, van de week zelfs met een fleecetrui (hoewel dat na 2 km toch wat warm begon te wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kort kort natuurlijk. Het vriest toch niet?).
![]()
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik loop alweer in lang lang, van de week zelfs met een fleecetrui (hoewel dat na 2 km toch wat warm begon te worden).
know'm sayin?
word? word.![]()
Ligt ook wel aan het moment van de dag bedenk ik me net. Nu zou ik ook met korte mouwen gaan, de zon schijnt, maar ik loop meestal pas 's avonds in het donker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.![]()
Woensdagavond nog met korte broek en 2 shirts (korte mouw) over elkaar gelopen, helemaal niet koud gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nieuwe schoenen zijn binnen!
Bij Runners world goed advies gekregen en inderdaad zo'n loopanalyse nav videobeelden.
New Balance schoenen,vanavond maar eens testen!![]()
Harder lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja ik begin pas net, ik kan nog nauwelijks 5 minuten achtereen lopenquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Ah, fototijd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Nieuwe schoenen zijn binnen!
Bij Runners world goed advies gekregen en inderdaad zo'n loopanalyse nav videobeelden.
New Balance schoenen,vanavond maar eens testen!![]()
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat wordt oefeningen voor je Core doen dus<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nee, daarvoor is het parcours te zwaar. Volgende week doe ik wel mee met de Asselse 2 mijl hier in Apeldoornquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen joh!
Ga je m nog wel lopen zondag? Zonder een eindtijd in je hoofd dan, maar gewoon om m uit te lopen?![]()
![]()
Off I go, kort-kort! 9k duurloop op het schema met de 3FM 90s request in mijn oren![]()
Fingers crossed dat de Garmin bezorger niet komt maar volgens track&trace niet![]()
Kort kort is echt goed zat nog hoor. Het vriest nog niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar wat doe je dan aan bij 25 graden? Nog korter en nog korter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Kort kort is echt goed zat nog hoor. Het vriest nog niet!![]()
![]()
Kort-kort
Is nu...14 graden, tel daar 10 graden bij op (vuistregel) en tadaa, 24 graden. Warm genoeg voor kort-kort![]()
![]()
Het maakt ook wel uit wat voor core-oefeningen je doet. Gewoon blind core-stability dingen doen kan iedereen. Dat wil niet zeggen dat het voor hardlopen handig is. Als je een half uur op een bal kan staan heb je een redelijke goeie core stability, maar met hardlopen heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop het hele jaar door in een lange broek. En nu vertrek ik met een vestje over mijn shirt, maar dat trek ik dan na 5 minuten rennen uit omdat ik het warm krijg.![]()
Heb je het dan niet liever heel even wat kouder, maar dat je dan vervolgens niet een half uur met zo'n vest hoeft te sjouwen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik loop het hele jaar door in een lange broek. En nu vertrek ik met een vestje over mijn shirt, maar dat trek ik dan na 5 minuten rennen uit omdat ik het warm krijg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga straks voor het eerst rennen met m'n teenstukje! Hopelijk ben ik dan eindelijk van mn pijnlijke nagelwal van de grote teen en blaar op 2e teen af, die schuren met hardlopen steeds langs elkaar! Iemand ook zo'n ding in gebruik??
Als t bevalt krijg ik ook een voor de andere voet!![]()
![]()
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Neer hoor, dat knoop ik om, is meteen mijn bats bedekt.
Maar ik wandel altijd 5 minuten in en uit naar een natuurgebied en dat is altijd een heel winderig stuk, dus dan is dat vestje wel fijn. Van de week ook trouwens toen er halverwege ineens een stortbui kwam.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef Starr_003 het volgende:
Ik ga straks voor het eerst rennen met m'n teenstukje! Hopelijk ben ik dan eindelijk van mn pijnlijke nagelwal van de grote teen en blaar op 2e teen af, die schuren met hardlopen steeds langs elkaar! Iemand ook zo'n ding in gebruik??
[ afbeelding ]
Als t bevalt krijg ik ook een voor de andere voet!wat ziet dat er fotosoep uit zeg
![]()
Net alsof je een extra teen hebt die wild is bijgegroeid[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]wat ziet dat er fotosoep uit zeg
![]()
Net alsof je een extra teen hebt die wild is bijgegroeidnaja als het maar werkt, toch?
![]()
Werd helemaal gek van die pijnlijke nagelwal van mn grote teen![]()
Tussen en onder de tenen issie mooi dun, bovenop wat dikker (maar wel 'plat') zodat ie de 2e teen een beetje in bedwang houdt in de schoen, die wil nml steeds omhoog met hardlopen.
Ben benieeeuuuwd![]()
![]()
Zo ik heb weer mijn best gedaan![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/tCRiUggoadw
Stond best wel wat wind ik zou blij zijn als ik het Evy programma af heb want dan kan ik zonder hoofdtelefoon trainen en dan heb je niet zo'n last van windgeruis.
Maar goed les 17 zit erop dus nog maar 10 lessen te gaan dat is drie weken![]()
![]()
Dan de focus op de LVML zetten en proberen wat zandlooptraining te doen en een paar keer 6 km aan 1 stuk lopen om op niveau te blijven.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat lijkt me de hoofdzaak jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Wahahanaja als het maar werkt, toch?
![]()
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: