Dus als kerel zijnde zou ik een tartan kiltmotief (heeft vast wel een naam) vest moeten nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Shravani het volgende:
[..]
Het is een vrij strak vest en ik haal m'n armen uit de mouwen en rol het vest dan omlaag, knoop in de mouwen en hij blijft zitten als een soort rokje, voel je niks van
kort kort natuurlijk. Het vriest toch niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo is het kort kort weer of kort lang ?
O ik loop alweer in lang lang, van de week zelfs met een fleecetrui (hoewel dat na 2 km toch wat warm begon te wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
kort kort natuurlijk. Het vriest toch niet?
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik loop alweer in lang lang, van de week zelfs met een fleecetrui (hoewel dat na 2 km toch wat warm begon te worden).
Ligt ook wel aan het moment van de dag bedenk ik me net. Nu zou ik ook met korte mouwen gaan, de zon schijnt, maar ik loop meestal pas 's avonds in het donker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.
Woensdagavond nog met korte broek en 2 shirts (korte mouw) over elkaar gelopen, helemaal niet koud gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet hoe mensen nog met korte mouwen de deur uit kunnen gaan, ik krijg het al koud als ik er aan denk.
Harder lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik begin pas net, ik kan nog nauwelijks 5 minuten achtereen lopenquote:
Ah, fototijd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Nieuwe schoenen zijn binnen!
Bij Runners world goed advies gekregen en inderdaad zo'n loopanalyse nav videobeelden.
New Balance schoenen,vanavond maar eens testen!
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat wordt oefeningen voor je Core doen dus
Nee, daarvoor is het parcours te zwaar. Volgende week doe ik wel mee met de Asselse 2 mijl hier in Apeldoornquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen joh!
Ga je m nog wel lopen zondag? Zonder een eindtijd in je hoofd dan, maar gewoon om m uit te lopen?
Maar wat doe je dan aan bij 25 graden? Nog korter en nog korter?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Kort kort is echt goed zat nog hoor. Het vriest nog niet!
Het maakt ook wel uit wat voor core-oefeningen je doet. Gewoon blind core-stability dingen doen kan iedereen. Dat wil niet zeggen dat het voor hardlopen handig is. Als je een half uur op een bal kan staan heb je een redelijke goeie core stability, maar met hardlopen heeft het weinig te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die doe ik al een paar weken, maar heb nog niet echt gevoel dat het heel veel uitmaakt...
Heb je het dan niet liever heel even wat kouder, maar dat je dan vervolgens niet een half uur met zo'n vest hoeft te sjouwen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik loop het hele jaar door in een lange broek. En nu vertrek ik met een vestje over mijn shirt, maar dat trek ik dan na 5 minuten rennen uit omdat ik het warm krijg.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef Starr_003 het volgende:
Ik ga straks voor het eerst rennen met m'n teenstukje! Hopelijk ben ik dan eindelijk van mn pijnlijke nagelwal van de grote teen en blaar op 2e teen af, die schuren met hardlopen steeds langs elkaar! Iemand ook zo'n ding in gebruik??
[ afbeelding ]
Als t bevalt krijg ik ook een voor de andere voet!
Wahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]wat ziet dat er fotosoep uit zeg
![]()
Net alsof je een extra teen hebt die wild is bijgegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |