Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende: Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?
Toen ik nog werkte liep ik inderdaad eigenlijk ook alleen 's avonds. Hoewel ik de voorkeur geef aan 's ochtends lopen.
Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef slacker_nl het volgende: Trouwens een vraagje aan den mensch die vroeg loopt. Hoe doen jullie dat op je werk ed? Ik moest helaas bemerken dat ik na 15 uur een bijzonder grote dip had.. Hebben jullie dat niet, of is dat echt een kwestie van wennen?
Ik ga alleen in het weekend wel eens 's ochtends, ben anders veel te moe de rest van de dag. Vraag me af of dat een kwestie van wennen is... volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.
Ik ga alleen in het weekend wel eens 's ochtends, ben anders veel te moe de rest van de dag. Vraag me af of dat een kwestie van wennen is... volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.
Het probleem is niet om op 5 uur op te staan ofzo (6 uur), dat went, net zoals ik vermoed dat het vroeg lopen gaat wennen. Het is iig een pad die ik wil gaan belopen (see what I did there? proberen dus). Denk dat je voedseltechnisch ook wat meer rekening moet houden met het een en ander. Heb vandaag behoorlijk veel gegeten en toch heb ik continue honger.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik vind het alleen in geval van nood een optie. Ik loop toch constant te denken dat ik nog moet douchen (haar wassen ), trein halen, enz enz... Loopt niet lekker
Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende: Oh, trouwens! Ik heb net een stukje gerend, en nu heb ik een blaar Ik kon de klok erop gelijk zetten. Nieuwe schoenen = blaar. Period
volgens mij zijn sommige mensen gewoon geen ochtendmensen.
dit dus... ik ben ongeveer om half 6 wakker en ben dan citroentjesfris maar het lukt me niet om om 6 uur te gaan hardlopen, dan gaat het voor geen meter. Dat lukte me 15 jaar geleden al niet en het lukt me nu nog niet. Zondag om een uur of 9 is vroeg genoeg .
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Het werd nog erger toen ik m'n schoenen en sokken uittrok !
Onder een spoiler, want bloed en zulks (zwakke magen, niet klikken!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suck it up princess!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende: Oh, trouwens! Ik heb net een stukje gerend, en nu heb ik een blaar Ik kon de klok erop gelijk zetten. Nieuwe schoenen = blaar. Period
Het probleem is niet om op 5 uur op te staan ofzo (6 uur), dat went, net zoals ik vermoed dat het vroeg lopen gaat wennen. Het is iig een pad die ik wil gaan belopen (see what I did there? proberen dus). Denk dat je voedseltechnisch ook wat meer rekening moet houden met het een en ander. Heb vandaag behoorlijk veel gegeten en toch heb ik continue honger.
Ik vind smorgens lopen heerlijk, loop alleen niet te lang want dan moet ik te vroeg op vind ik Heb vaak wel de hele dag honger inderdaad, maar als ik gewoon goed ontbijt na het rennen valt dat ook wel mee.
Ik vind smorgens lopen heerlijk, loop alleen niet te lang want dan moet ik te vroeg op vind ik Heb vaak wel de hele dag honger inderdaad, maar als ik gewoon goed ontbijt na het rennen valt dat ook wel mee.
maar om de vraag nu om te draaien...hoe voelt het voor jou om 's avonds te lopen?
Zelf (onder begeleiding van de fysio) weer loopscholing gedaan op de atletiekbaan. Minuut of zeven inlopen, twintig minuten allerlei oefeningen, half uur interval 5x(100 hard, 100 dribbel, 100 hard, 100 dribbel, 200 wandel). En nog twee rondjes uitlopen.
Ging erg lekker en ook nu voel ik me top. Echt een hoop v ooruitgang, lijkt het. Terwijl ik woensdag nog best veel pijn had van het lopen dinsdag. Maar goed.
Wel een rare atletiekvereniging overigens. Ergens halverwege de training verleggen ze de baan ineens een stuk en weer terug. Kijk maar op het kaartje.